Машинистке біліктілік сын

Новости
24.01.2017, 13:23
Қызылорда локомотив пайдалану депосының жоғары білікті машинисі  Берік өткен жылы «Адал еңбегі үшін» төсбелгісімен марапатталды. Бірінші санатты тепловоз машинисі әріптестері арасында беделді, үлкенге ізетті, кішіге қамқор жан. Еңбек жолын осы депода  слесарлықтан бастағандықтан болар, көз алдарында кешегі енді үйреніп жүрген жас жігіттен  кәсіби маманға айналған жігіт ағасын бәрі сыйлайды. 2004 жылдан  бірініші класты тепловоз машинисі біліктілігіне ие. Тәжірибелі жан  машинист-нұсқаушы, оқу жөніндегі нұсқаушы қызметтерін нәтижелі атқара жүріп өзі секілді 16 машинисті дайындап шығарған.    -Қазіргі таңда депомызға жаңа техникалар мен технологиялар келіп жатқандықтан күнделікті ізденіп білім жетілдіру заман талабына айналды ғой. Біздер де соған лайық болуға ұмтылыс жасаймыз. Машинист ең бірінші техника тілін терең меңгеруге тиіс. Машинист бір ғана өзі жүргізіп кележатқан тепловозды ғана емес, жолдың жайын, рельстің күйін, белгілер мен вагонның халінен хабардар болуы қажет. Кейде жаңылысып жабық сигналға жүруге нұсқау берілуі мүмкін ғой, бұл сирек болса да болып қалу мүмкін жағдай, мұндай жағдайда тепловоз машинисі ширақ әрекет жасауға міндетті. Өзгелердің қателігі орасан шығынға итермелеуі мүмкін, сондықтан машинист әр әрекетіне сенімді болып, борт компютерінде көрсету сигналдарын қадағалап, берілген нұсқаулықтарды басшылыққа алса,  жол да, жолаушы да, жүк те аман болады, жылжымалы құрамдардың қауіпсіздігі де сақталады,-дейді жолаушылар пойызының білікті машинисі Берік Болтайұлы. Біліктілік демекші, кейіпкеріміздің пікірінше,  машинистке біліктілік үлкен  сын. Бірінші, екінші, үшінші санатты... әр санатқа сатылай көтерілу - машинистің білім-білігі мен тәжірибесі артып, жетілгенін көрсетеді. Сондықтан, машинистер жоғары санатқа өту үшін емтихан тапсырып үлкен дайындықтан өтеді. -Машинист қандай да бір болуы мүмкін тосын жайды алғаш байқайтын теміржолшылардың көзі де, құлағы да өзі екенін терең сезіне білуге тиісті. Пойыз байланысы арқылы жағдайды баяндауға мүмкіндігі жоғары барлаушы да өзі. Қысқасы, ол тоқсан тоғыз қасиетті бойына жинаған, сегіз қырлы, бір сырлы болуды мақсат тұтуы керек, - дейді өзіне де, өзгеге де талапшыл машинист.

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қызылорда

Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь
Пассажирские перевозки
22.11.2024
Нацперевозчик объявил о скидках на железнодорожные билеты
Новости
22.11.2024
Железнодорожную инфраструктуру продолжают обновлять в Акмолинском регионе
Регионы
22.11.2024
Обучение первозимников ведут на предприятиях Семейского отделения ГП
Регионы
22.11.2024
Семинар-совещание по технике безопасности провели на станции Балхаш
Новости
22.11.2024
Около сотни руководителей линейного уровня путевого хозяйства прошли обучение в Астане
Новости
22.11.2024
Вопросы в области логистики и инфраструктуры обсудили на СВМДА в Астане
Грузовые перевозки
22.11.2024
Более 160 тысяч тонн зерна погрузили в ноябре в Костанайском отделении ГП
Новости / Архив
22.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №99 от 22 ноября 2024 года
Регионы
21.11.2024
Директор специализированного мостового отряда Канат Карбозов стал обладателем «Самұрық-Қазына» акционерлік қоғамының құрметті қызметкері»
Регионы
21.11.2024
Экскурсию для подростков провели на железнодорожных предприятиях станции Илецк
Регионы
21.11.2024
Условный пожар потушили на станции Кушмурун
Новости
21.11.2024
Дноуглубительные работы досрочно завершили в порту Курык
Новости
21.11.2024
Новые инновационные технологии диагностики пути внедряют на железной дороге в Казахстане
Новости
21.11.2024
КТЖ расширит терминальную сеть в Европе
Грузовые перевозки
20.11.2024
Более 307 тыс. тонн зерна погрузили в ноябре в Акмолинском отделении ГП
Новости
20.11.2024
KAZAKH GRAIN & LOGISTIC FORUM 2024 пройдет в Астане
Новости
20.11.2024
Казахстан планирует развивать транспортно-транзитные коридоры в формате СНГ +
Регионы
20.11.2024
О мерах безопасности вблизи железной дороги продолжают напоминать учащимся школ и колледжей в Уральске
Интервью
20.11.2024
Об обеспечении безопасности на железной дороге рассказали ревизоры в ВКО