Оралбаевтар династиясының өкілдері
Новости
07.02.2017, 15:20

Семей темір жолының Алматы бөлімшесімен шектесер тұсындағы бесінші класты Жүзағаш станциясы шағын болса да жұмысы қауырт.
Себебі, төрт бағытта жұмыс істейтін іргедегі Ақтоғай станциясында пойыздарды қабылдап алу, жөнелту шаралары жылжымалы құрамдар қозғалысының жиілігіне байланысты аса күрделі. Станцияның бастығы Мұратқазы Оралбаев осы станцияның негізін қалаған атақты династияның өкілі. Әкесі Бүркітбай ақсақал соғыстан оралысымен осы станцияны басқарып, 1983 жылға дейін еңбек етіпті. Жалпы, еңбек өкілі 400 жылдан асатын Оралбаевтар династиясын Ақтоғайдан Аягөзге дейінгі аралықтағы теміржолшылар жақсы біледі. Бір әкеден тараған жеті ұлдың бесеуі станция басқарған. Ал әкесінің қара шаңырағына ие болып қалған Мұратқазы Оралбаев қазіргі күні өзі туып-өскен Жүзағашта қасына ұлы Біржанды алып еңбек етуде. Ал өзге ұл-қыздары Алматы мен Семей жүк тасымалдау бөлімшелерінде қызмет атқаруда.
Бөлімшенің ең шеткі станциясы болғандықтан да Жүзағаштың жүгі ауыр. Қазіргі күні жүк тасымалы бойынша тәулігіне 19 жұп, 15 тақ пойызын Алматы бөлімшесіне өткізеді. Алайда, жұмыстың күрделілігі сол, төрт тараптан жылжымалы құрамдарды қабылдайтын Ақтоғай станциясы кейде желі бойының бос болмауына байланысты пойыздарды қабылдамаса, осы станцияда іркіледі.Қазіргі күні электронды қызмет, тіпті, жерсеріктік бақылау арқылы да пойыз қозғалысын толықтай бақылауда ұстап отыруға болады. Біздің станция бойынша пойыздар көбінесе таңертеңгілік пен кешкі мезгілде қауырт өткізіледі. Мұндайда Семейдегі бөлімшедегі диспетчерлерден, басшылардан бастап барлығымыз аяғымыздан тік тұрамыз, – дейді Мұратқазы Бүркітбайұлы.
Аталмыш теліммен Алматы-1 – Защита станциялары аралығында қатынайтын Тальго пойызы сағатына 120 км жылдамдықпен жүйткитіндіктен соңғы үш жылда жол шаруашылығы сауықтырылып, темірбетонды шпалдар төселіп, бағыттамалы бұрмалар толықтай жаңартылған. Әкелі-балалы Оралбаевтар бабадан балаға беріліп келе жатқан әулет дәстүріне сай пойыздар қозғалысын қалтқысыз назарда ұстауда.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Грузовые перевозки
13.03.2025
Казахстан и ОЭСР обсуждают перспективы дальнейшего сотрудничества
Новости
13.03.2025
Развитие транспортного коридора Север-Юг обсудили Казахстан и Россия
Регионы
13.03.2025
Более 60 раз в течение двух лет машинистам поездов пришлось экстренно тормозить в Карагандинском регионе
Инфраструктура
13.03.2025
Почти 50 км железной дороги капитально отремонтируют в Кызылординском регионе
Регионы
13.03.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Оскемен-1
КТЖ в лицах
13.03.2025
Райхан Альсеитова - 37 лет на железной дороге
КТЖ в лицах
13.03.2025
«Душа поет, и есть уверенность в будущем»: Оператор по обработке перевозочных документов Гульсара Жайляуова — о работе на станции Илецк
Регионы
13.03.2025
Показательный комиссионный осмотр прошел на станции Жанаарка
Новости
13.03.2025
Около 200 участников собрал форум «Сенімді тұлек» в КТЖ
Новости
13.03.2025
Теорию цифрового перехода транспортно-логистического комплекса в странах ЕАЭС обсудили в Ташкенте
Новости
13.03.2025
Джип преградил путь пассажирскому поезду на перегоне Медеу – Жетісу
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Вижу свое будущее на стальной магистрали»: сигналист Ирина Шаханова — о начале трудового пути
Инфраструктура
12.03.2025
Движение по маршруту «Достык – Бескөл» в марте откроют в Казахстане
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Внести вклад в развитие железнодорожного транспорта»: Инженер-технолог станции Алтынколь Шолпан Мукашева — о своей работе
Инфраструктура
12.03.2025
Около 160 км пути оздоровят железнодорожники Шымкентского отделения магистральной сети
КТЖ в лицах
12.03.2025
О необычном хобби рассказала электромеханик-приемщик приборов СЦБ Лариса Григорьева
Новости
12.03.2025
Машинисту поезда удалось избежать ДТП в районе станции Сурган
Новости
12.03.2025
КТЖ добилось ужесточения ответственности за нарушение правил безопасности на железной дороге
Пассажирские перевозки
12.03.2025
Финиками и водой угощают пассажиров проводники поездов КТЖ
КТЖ в лицах
11.03.2025
«Не могу сидеть без дела»: 31 год работает слесарем по осмотру и ремонту локомотива Алмагуль Нурмахина