Оралбаевтар династиясының  өкілдері

Новости
07.02.2017, 15:20
Семей темір жолының Алматы бөлімшесімен шектесер тұсындағы бесінші класты Жүзағаш станциясы шағын болса да жұмысы  қауырт. Себебі, төрт бағытта жұмыс істейтін іргедегі Ақтоғай станциясында пойыздарды қабылдап алу, жөнелту шаралары жылжымалы құрамдар қозғалысының жиілігіне байланысты аса күрделі. Станцияның бастығы Мұратқазы Оралбаев осы станцияның негізін қалаған атақты династияның өкілі. Әкесі Бүркітбай ақсақал соғыстан оралысымен осы станцияны басқарып, 1983 жылға дейін еңбек етіпті. Жалпы, еңбек өкілі 400 жылдан асатын Оралбаевтар династиясын Ақтоғайдан Аягөзге дейінгі аралықтағы теміржолшылар жақсы біледі. Бір әкеден тараған жеті ұлдың бесеуі станция басқарған.  Ал әкесінің қара шаңырағына ие болып қалған Мұратқазы Оралбаев қазіргі күні өзі туып-өскен Жүзағашта қасына ұлы Біржанды алып еңбек етуде. Ал өзге ұл-қыздары Алматы мен Семей жүк тасымалдау бөлімшелерінде қызмет атқаруда. Бөлімшенің ең шеткі станциясы болғандықтан да Жүзағаштың жүгі ауыр. Қазіргі күні жүк тасымалы бойынша тәулігіне 19 жұп, 15 тақ пойызын Алматы бөлімшесіне өткізеді. Алайда, жұмыстың күрделілігі сол, төрт тараптан жылжымалы құрамдарды қабылдайтын Ақтоғай станциясы кейде желі бойының бос болмауына байланысты пойыздарды қабылдамаса, осы станцияда іркіледі.Қазіргі күні электронды қызмет, тіпті, жерсеріктік бақылау арқылы да пойыз қозғалысын толықтай бақылауда ұстап отыруға болады. Біздің станция бойынша пойыздар көбінесе таңертеңгілік пен кешкі мезгілде қауырт өткізіледі. Мұндайда Семейдегі бөлімшедегі диспетчерлерден, басшылардан бастап барлығымыз аяғымыздан тік тұрамыз, – дейді Мұратқазы Бүркітбайұлы.    Аталмыш теліммен Алматы-1 – Защита станциялары аралығында қатынайтын Тальго пойызы сағатына 120 км жылдамдықпен жүйткитіндіктен соңғы үш жылда жол шаруашылығы сауықтырылып, темірбетонды шпалдар төселіп, бағыттамалы бұрмалар толықтай жаңартылған. Әкелі-балалы Оралбаевтар бабадан балаға беріліп келе жатқан әулет дәстүріне сай пойыздар қозғалысын қалтқысыз назарда ұстауда.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Новости
31.10.2025
Более 500 железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
Новости
31.10.2025
Работники РЦУП-3 награждены медалями «Достык – Мойынты»
Новости
31.10.2025
Железнодорожникам вручили награды за вклад в строительство второй линии Достык – Мойынты
Регионы
31.10.2025
Илецкие железнодорожники прошли практическое занятие на станции Чашкан
Новости
31.10.2025
Алтынколь наращивает транзит: рост грузооборота превысил 19 %
Новости
31.10.2025
Wabtec провела технический семинар для специалистов локомотивного хозяйства
Новости / Архив
31.10.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №90-91 от 31 октября 2025 года
Новости
30.10.2025
ВЖДО внедряет цифровую модель безопасности
Новости
30.10.2025
Работникам «Центра диагностики пути» напомнили о профилактике сердечно-сосудистых заболеваний
Регионы
30.10.2025
Илецкие железнодорожники поддержали акцию «Таза Қазақстан»
Регионы
30.10.2025
Работники портов Актау и Курык высадили 800 деревьев в рамках акции «Таза Қазақстан»
Новости
30.10.2025
Более 250 пенсионеров-железнодорожников поздравили с Днем пожилых людей в Кокшетау
Новости
29.10.2025
Представители правительства США посетили локомотивосборочный завод в Астане
Новости
29.10.2025
Глава КТЖ наградил футбольную команду – победителя Международного корпоративного кубка
Новости
29.10.2025
Мультимодальный маршрут связал Пекин и Алматы
Спорт
29.10.2025
Забег среди железнодорожников прошёл в Кокшетау
Спорт
29.10.2025
Турнир по настольному теннису среди железнодорожников прошёл на станции Акадыр
Спорт
29.10.2025
Турнир по дартсу провели ко Дню Республики в Уральске
Новости
28.10.2025
Семинар по искусственному интеллекту прошёл в КТЖ
Инфраструктура
28.10.2025
Более 11 тысяч километров железнодорожных линий обновят до 2029 года