Тәжірибе алмасу дәрісі
Новости
14.02.2017, 12:15
Машинистер мен вагон қараушылар – темір жол көлігі саласында пойыздар қозғалысына ең жауапты мамандар болып саналады. Сондықтан оларға қойылатын талап та жоғары.
Маңғыстау жүк тасымалдау бөлімшесінде локомотив пайдалану депосы мен вагон пайдалану депосы бірлесе әр аптаның екінші және үшінші күндері машинистер мен вагон қараушыларға техникалық сабақ жүргізуді жолға қойған. Жұмыс сапасын арттыру мақсатын көздейтін тәжірибе ауысу дәрісі сейсенбі күні локоматив депосында, сәрсенбіде вагон пайдалану депосында өтеді.
Машинистер мен вагон қараушылардың бұл жолғы басқосуына жүк вагондарының тіркегіші және оның қалай жұмыс жасауы мен ақаулықтары арқау болды. Онда жуырда Ақтау портында кездескен және бұдан бірнеше жыл бұрын Маңғыстау станциясынан Болашақ станциясына жол алған вагон тіркегішіне байланысты орын алған жайттар да сөз болды.
–Тепловоздың бірінші вагонмен дұрыс жалғануына машистер, ал өзге вагондар тіркегіштерінің ақаулығына вагон қараушылар жауап береді. Сондықтан тіркегіш мәселесінде олардың білуге тиісті тұстары өте көп,- деп техникалық оқуды бастаған Маңғыстау вагон пайдалану депосының техникалық қызмет көрсету бөлімінің бастығы Жұмабек Якупбаев сабақ барысында машинистерден түскен сұрақтарға жауап берді. Мысалы, машинист А.Сүйіновтің «бұрынғы және қазіргі техникалық үдеріс бойынша жолаушылар мен жүк пойыздары қанша минутта қозғалып кетуі керек, алдыңғы техүдеріске қарағанда қазіргісінде уақыты неге қысқа», деген сауалы бойынша уақыт ерекшеліктерінің себебін асықпай түсіндірді.
–Бұрын кейбір мәселелер туындай қалса машинистке техникалық ескертулер түсетін. Қазір өзіміз бетпе-бет сөйлесіп, ескерту неден болды, соның салдарын іздейміз. Жағдайдың орын алуына негіз болған себептерді талқылап, түсіндіреміз. Жұмыс өз жемісін беріп те жатыр. Сабақ алдын ала бекітілген жоспарға сәйкес айына 3 рет вагон депосында, 3 рет локоматив депосында өтеді. Тек теориялық қана емес, практикалық түрінде де жүргіземіз. Тақырыпты ашуға өз білгендерімізден бөлек, ғаламтор материалдарын, бейнероликтерді, сондай-ақ оқу залындағы көрнекіліктерді қолданамыз. Қалғанын ағыту тұйығынан көрсетеміз,- дейді дәрісті жүргізуші Жұмабек Якупбаев.
Шахида Жұман,
Маңғыстау
Регионы
24.10.2025
Условный пожар потушили на станции Оскемен-1
Новости
24.10.2025
Искусственный интеллект в КТЖ — новый уровень управления железной дорогой
Регионы
24.10.2025
Работники локомотивного хозяйства приступили к обучению в рамках Корпоративной программы развития
Регионы
24.10.2025
Алматинское отделение магистральной сети завершает подготовку к зиме
Новости
24.10.2025
Около 60 студентов колледжа побывали на экскурсии в Центральном музее КТЖ
Новости / Архив
24.10.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №88-89 от 24 октября 2025 года
Интервью
23.10.2025
Жамбул Байдельдинов: внедряется система видеожетонов
Новости
23.10.2025
КТЖ разрабатывает цифровую платформу нового поколения
Новости
23.10.2025
Нурлан Сауранбаев: развитие ТМТМ — стратегический приоритет Казахстана
Грузовые перевозки
23.10.2025
Казахстан экспортировал 1,6 млн тонн зерна нового урожая
Регионы
23.10.2025
Почетный железнодорожник Султан Буромбаев отмечает 60-летний юбилей
Безопасность
23.10.2025
Машинист пассажирского поезда сумел избежать ДТП на участке Астана – Ерейментау
Пассажирские перевозки
23.10.2025
В АО «Пассажирские перевозки» напомнили о правилах и ответственности за провоз запрещённых вещей
Новости
23.10.2025
Простаивающие частные вагоны на сети КТЖ снижают эффективность перевозок
Новости
22.10.2025
Встреча со школьниками - авторами инновационных ж/д решений состоялась в КТЖ
Новости
22.10.2025
В Казахстане отмечают 120-летие профсоюзного движения железнодорожников
Новости
22.10.2025
Казахстан и Германия обсудили развитие Транскаспийского транспортного маршрута
Новости
22.10.2025
Железнодорожники вместе с первоклассниками высадили 250 деревьев у школы №117 в Астане
Новости
22.10.2025
Пакет поправок в Таможенный кодекс ЕАЭС вышел на финальную стадию подготовки
Грузовые перевозки
21.10.2025
Экспорт казахстанского зерна вырос до 7,3 млн тонн