Тасымалдағы түйткілдер ортақ шешімді қажет етеді
Новости
17.02.2017, 11:28

Еліміздің батыс өңірінде жүк тасымалы қалай жүзеге асырылады? Осы салада қордаланып қалған қандай мәселелер бар? Жүк тасымалдаумен айналысатын жекеменшік компаниялардың талабы не? Осы және өзге де сауалдар Ақтөбе жүк тасымалы бөлімшесінде өткен дөңгелек үстел барысында егжей-тегжей сөз болды.
Шараға «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ жүк тасымалы жөніндегі атқарушы директоры Сәрсебек Жапаров, Ақтөбе жүк тасымалы бөлімшесінің директоры Мағауия Оразқұлов, «KTZ Express — KTZE operator» АҚ филиалының директоры Күмісбек Матжанов, сонымен бірге станция басшылары мен жүк тасымалдаумен айналысатын жекеменшік ұсақ компания өкілдері, зауыттар мен өндірістік кәсіпорындардың заңгерлері қатысты.
–Осыған дейін үкіметте жүк тасымалына қатысты бірнеше маңызды кездесу болып өтті. Қазақстан ішіндегі кәсіпорындарды вагондармен қамтамасыз ету мәселесі өзекті болып отыр. Бүгінде республикада көптеген алып құрылыстар қолға алынып, қаншама нысандар бой көтеруде. Жолдар төселіп жатыр. Соның бәріне теміржол тасымалы өз үлесін қосу керек. Бүгін сіздермен бетпе бет кездесіп, бұл бағытта қандай түйткілді мәселелер бар, бірлесіп шешеміз деген үміттеміз, – деді «ҚТЖ Жүк тасымалы» АҚ жүк тасымалы жөніндегі атқарушы директоры Сәрсебек Жапаров жиналғандарға қарата.
Екі сағатқа созылған отырыста өзекті мәселелер аз болған жоқ. Бүгінгі таңда жүк тасымалдайтын вагондар паркінің тозығы жеткеннен бастап, оны жаңарту және клиенттерге салмақ болмас үшін тасымалдау бағамын неғұрлым бір қалыпта ұстап тұруға талпыныс жасау керектігі, ол үшін тасымалдау компаниясы бағаны сақтай отырып, жылдамдықты арттыру қажеттілігі, тағы басқа түйткілді мәселелер көтерілді.
Осы жылдың наурыз айынан бастап қалыпты жұмыс істеу үшін осы бастан қамдану керектігі, мүмкіндігінше, қай тасымалдаушыға қанша вагон керектігі жөнінде неғұрлым нақты сандар керектігі де айтылмай қалмады.
Тасымалдау бағамына қатысты да сөз болды. Клиенттердің айтуларына қарағанда, соңғы уақытта баға үш рет өскен екен. Дегенмен, оларға басу айтқандар да табылды. Өйткені, Қазақстан нарығында тасымал бағамы көршілес Ресеймен салыстырғанда арзанға шығатын көрінеді.
Темір жол көлігімен жүк тасымалдауды кәсіп еткен жекеменшік компаниялар өкілдерінің ҚТЖ өкіліне бұдан да басқа айтары аз болады. «Сіздер алдағы айларға нақты қанша вагон пайдаланатынымыз жайлы мәліметтер сұратасыздар. Ал, шын мәнінде біздер өз клиенттеріміздің жағдайларына да қарауымыз керек қой. Бірінің тендерде жолы болмайды. Екіншісінде жұмыс көлемі жоқ. Олар өздері білмей отырғанда қай уақытта қанша вагонға тапсырыс жасайтыны туралы біз не айта аламыз? Біз де нақты мәлімет бере алмаймыз. Осы тұрғыда біздің ұсыныс-пікірлерімізді ескерсеңіздер», дейді ұсақ тасымалдаушылар.
Тасымалдау компанияларының өкілдерін келісімшарттағы кейбір жайттар да алаңдатады екен. Мәселен, Алматы, Астана қалаларымен батыс облыстардағы уақыт айырмашылығының өзі экономикалық тұрғыда тиімсіз болса керек. Түзету енгізуде осы жайтты да ескеру жөнінде ұсыныс айтылды.
Айта кетейік, бүгінде ел көлемінде вагон паркінде тасымалдауға арналған 18 мыңдай ашық вагон қатынайды екен. Жалпы, парктегі вагон саны 21 мыңға жуықтайды. Ал нақты сұраныс 28 мың вагон төңірегінде. Дефицит шамамен 7 мың бірлікті құрайды. Әрине, бүгінде вагон паркін нығайту керектігі үкіметтік деңгейде сөз болуда. Алайда, ол алдағы күннің еншісінде. Бүгінгі міндет – қолда бар вагон паркін тиімді пайдаланып, ішкі нарықтың сұранысын толық қанағаттандыруға жағдай жасау.
Асқар АҚТІЛЕУ, Ақтөбе
Грузовые перевозки / Цифра недели
09.09.2025
Грузоперевозки железнодорожным транспортом выросли на 4%
Новости
09.09.2025
Вагоны габарита Т: новый стандарт комфорта на железной дороге (ФОТО)
Регионы
09.09.2025
Около 17 км скотоизгороди возведут в сентябре в Карагандинском регионе
Новости
09.09.2025
Информационную кампанию по безопасности на железной дороге провели в КТЖ с участием полиции и акиматов
Пассажирские перевозки
09.09.2025
Более 90% забытых в поездах вещей возвращаются пассажирам АО «Пассажирские перевозки»
Новости
09.09.2025
КАЗПРОФТРАНС подарил праздник 250 детям железнодорожников
Новости / Архив
09.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №73 от 09 сентября 2025 года
Регионы
08.09.2025
«Дорога в школу»: первоклассники железнодорожников получили ранцы в Усть-Каменогорске
Пассажирские перевозки
08.09.2025
Более 50 вагонов Stadler пополнят парк КТЖ в декабре 2025 года
Регионы
08.09.2025
Более 400 сельчан обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан» в Павлодарской области
Новости
08.09.2025
Повторное использование стройматериалов помогло улучшить условия труда железнодорожников
КТЖ в лицах
08.09.2025
Агент по передаче грузов Сауле Баянбаева награждена медалью «Ерен еңбегi үшiн»
Новости
08.09.2025
Президент обозначил новые задачи для транспортной отрасли
Регионы
08.09.2025
Ветераны и профсоюз подвели итоги совместной работы в Костанайском регионе
Регионы
08.09.2025
Железнодорожники фиксируют рост случаев выхода скота на пути в Карагандинском регионе
Новости
07.09.2025
Выездные комиссии КТЖ проверили ремонтные работы на 125 вокзалах
Интервью
05.09.2025
120 лет профсоюзного движения: взгляд почетного железнодорожника Калтая Самбетова
Интервью
05.09.2025
Оразгали Ахметбаев: «Главная цель профсоюза неизменна — защита работников»
Регионы
05.09.2025
Новые руководители станций прошли обучение в Акмолинском отделении ГП
Новости
05.09.2025
Международный пассажирский форум прошел в Санкт-Петербурге