Қанға сіңген кәсібі

Новости
03.06.2016, 18:30
Астаналық белгі беру және байланыс дистанциясының радиобайланыс өндірістік телімінің бастығы, Құрметті теміржолшы Кеңесбек Сарыбаевтың өмірін өнеге ете отырып, бүтіндей бір теміржолшылар әулетінің де шежіресін толықтай шертуге болады. Сарыбаевтар династиясының ата кәсібіне беріктігіне бүгінде темірдей тәртіпке бағынған саланы әулеттің төртінші буыны таңдауы куә дер едік. Сыр өңірінен түлеген теміржолшының атасы Қабыланбек алғаш 1928 жылы жолшы болып династияның негізін салған еді. Оның ұлы, Кеңесбектің әкесі Махамбетжан болса белгі беру және байланыс саласын таңдады. Білім мен біліктілікті қажет ететін бұл кәсіпті кейіпкеріміз Кеңесбек те ерте бастан таңдап қойды. «Туғалы көзді ашып көрген, қанға сіңген кәсібіміз болған соң шығар, басқа мамандық туралы ойлап та көрген емеспін. Әрі өзім мектепте жүрген кездерде теледидар, радио секілді электроникалық құралдарды жақсы жөндейтінмін. Ақыры сол бағытпен кеттім ғой, міне», – дейді өзі. Бүгінде оның  еңбек өтілі 26 жылға жетті. Сегіз ағайынды жігіт ағасы сол бауырларының барлығы дерлік теміржолшы екенін айтады. Ал өзінің жұбайы Гүлмира да және үш ұлының екеуі – Руслан мен Ерлан да теміршолшы. Кенжесі Мирас әзірге мектепте оқиды. –Отан алдында борышымды өтеп, туған жерім Қармақшыға келген соң Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясына монтер болып жұмысқа кірдім. Ол кезде оқымаса да жұмысқа алып, кейін оқытып алатын. Солай етіп, мені келген жылы бірден Ресейдің Воронеж қаласына 9 айлық курсқа жіберді. Оқып келгесін механик болып еңбек еттім. Сосын Жосалыда осы бағытта жұмысымды жалғастырдым. Ал 2007 жылы отбасыммен Елордамызға көшіп келген соң, мен бүгінгі еңбек етіп жатқан дистанцияның механигі болып бастап, жарты жылдан соң телім бастығына көтерілдім, – дейді теміржолшы. Жоғары білімді сырттай оқып алған ол темір жолдағы тәжірибесіне көбірек сүйенеді. Астанаға келгенде ШЧ мекемесінің радиобайланыс цехының қордаланып қалған шаруаларын демалыс көрмей, айналасындағы жігіттерін жұмылдыра жүріп атқаруы оның басшы ретіндегі жауапкершілігінің жоғары екенін  бірден байқатқан болатын. Біртіндеп бәрін ретке келтіріп, жұмысты өз арнасына түсірген телім қызметкерлері бүгінде үш цех жұмысына жауапты. Темір жолдағы қауіпсіздік, жол бойындағы, нақтырақ айтқанда, Ерейментау – Жалтыр желісі, ТҚКҚ, Астана, Қырқыншы станциялар мен №39 бекеттегі телімдер бойынша радиобайланыстың ақаусыз жұмыс істеуін үнемі қадағалап отырады. Білімін жетілдіру мақсатында соңғы жылдар ішінде Германияға Тэтра жүйесіне қатысты он күндік оқуға барып келген Кеңесбек білгендерін өз қарамағындағы 50-ге жуық механиктер мен монтерларға үйретуден танбайды. Өзінің айтуынша, осында шыңдалып еңбек еткен бірнеше маман бүгінде Ұлттық компания департаменттеріндегі қызметтерге көтеріліп кетті. Жалпы жастардың бойында білуге деген ұмтылыстың зор болуын жақсы көретін ол кезінде өзі де Серік Рзалиев, Жақсыбек Дәрібаев, марқұм Мақсұт Қонақбаев сынды тәжірибелі теміржолшылардан көп нәрсе үйренген. –Сонау өткен ғасырдың жетпісінші жылдарынан бері келе жатқан ескі техникалар да жаңаланар, жалақымыз да өсер. Тілегім еліміз тыныш, темір жолымыз үздіксіз қауіпсіз қозғалыста халыққа қызмет ете берсін, – деп қоштасты теміржолшы.

Райхан Рахметова

Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш