Өнеркәсіп нысандары разъезді дамытуда

Новости
17.02.2017, 12:18
Ақтөбенің іргесіндегі Қызғалдақты станциясы соңғы жылдары үлкен өзгерістерге ұшырады. Бұл маңда еліміздегі ірі жобалардың бірі – Ақтөбе рельсарқалық зауытының бой көтергені – Қызғалдақты станциясының дамуына орасан зор ықпалын тигізді. Өткен жылы Қызғалдақтының жанынан Рельс дәнекерлеу кәсіпорнының іргетасы қаланғаны жайлы жазғанбыз. Зауыттан шыққан рельсті енді осы дәнекерлеу кәсіпорнында жалғап, еліміздің жолдарына қажетті 800 метрлік рельстер шығарады. Ал мұның барлығы Қызғалдақты маңында шоғырлануы – шын мәнінде разъездің бағын ашқан жобалар деп айтуға болады.  "Қазақстан темір жолы" ҰК" АҚ мен "Көлік технологиялары" ЖШС бірлесе отырып, "Көлік технологиялары" компаниясы есебінен Қызғалдақты станциясына кірме жолдар салу және алаң ішін дамыту туралы шешім қабылдаған болатын. Ал "Қазақстан темір жолы" ҰК" АҚ есебінен Қызғалдақты станциясы есебінен қайта салынатын болып шешілді. 1905 жылы құрылған Қызғалдақты разъезі жұмыс сипатына қарай, аралық станция болып саналады, әрі бесінші класты станция қатарына жатқызылған. Станцияны дамыту жұмыстары қолға алынғанға дейін мұнда бір басты жол мен екі қабылдау-жөнелту жолдары ғана болды. Қызғалдақты разъезін дамыту жобасы аясында электрлі орталық қосыны, үш қабылдау-жөнелту жолы, бір керме жол, бір сақтандырған тұйық, жол құралдарын сақтайтын қойма, жылыту орны мен 13 орталықтандырылған бұрмалар төсеу жұмыстары қарастырылған болатын. Қызғалдақты разъезінде құрылыс-монтаждау жұмыстарын қолға жүргізу конкурсында "Спикер" ЖШС жеңімпаз деп танылып, "Жол жөндеуші" АҚ субмердігер ұйым болып белгіленді. Құрылысқа қажетті жүк пен қондырғылар үздіксіз жеткізіліп тұру үшін жолдар құрылымында өзгерістер болып, Қызғалдақты разъезінің жолдарынан құрылыс алаңына жолдар бұрылатын болды. Ақтөбе жол дистанциясы аралықты жалғау мақсатында 400 метр жол төседі. Разъезде қосымша 3 қабылдау-жөнелту жолдары салынып, 14 бұрма орналастырылды. Электрлі орталық ғимараты салынып, оған қосымша жаңа ғимараттар бой көтеріп, станция басы абаттандырылып, жалпы құрылыс жұмыстары толығымен аяқталды. 

Асқар Ақтілеу, Ақтөбе

Новости
23.12.2025
ERSAI приступил к дноуглубительным работам в порту Курык
Грузовые перевозки
23.12.2025
На 8,1% выросли перевозки грузов с начала года в Казахстане
Новости
23.12.2025
Железнодорожники приняли участие в конкурсе «Знатоки безопасности» в Астане
Инфраструктура
23.12.2025
ҚТЖ опережает график ремонта магистральной железнодорожной сети
Новости / Архив
23.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №107 от 23 декабря 2025 года
Новости
22.12.2025
Более 65 тысяч кубометров снега убрано с железнодорожных путей
Регионы
22.12.2025
Илецкие железнодорожники показали воспитанникам детского дома работу депо и локомотивов
Новости
22.12.2025
Более 1 200 нарушителей выявлены на объектах транспорта во время ОПМ «Правопорядок»
Новости
22.12.2025
КТЖ обновило дома отдыха локомотивных бригад на ряде станций
Новости
22.12.2025
Книгу об истории эксплуатационного локомотивного депо издали в Астане
Новости
22.12.2025
На 9 вокзальных объектах завершены строительно-монтажные работы
Регионы
22.12.2025
Костанайские ветераны-железнодорожники подвели итоги года
Новости
22.12.2025
Опыт Японии используют для повышения безопасности движения поездов в Казахстане
КТЖ в лицах
19.12.2025
Почетного железнодорожника Сергея Балашова проводили на пенсию
Новости
19.12.2025
Итоги инфраструктурных работ подвели в Акмолинском отделении магистральной сети
Регионы
19.12.2025
Железнодорожников наградили ко Дню Независимости в Усть-Каменогорске
Грузовые перевозки
19.12.2025
Перевозки зерна по железной дороге за 11 месяцев выросли на треть
Новости
19.12.2025
Около 47 тысяч кубометров снега убрали железнодорожники с начала снегоборьбы
Новости / Архив
19.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №106 от 19 декабря 2025 года
Новости
18.12.2025
Проектно-конструкторское бюро инфраструктуры открылось в КТЖ