Транзит тасымалын тұсаған тексеру

Новости
24.02.2017, 12:18
Өзбекстандық шекара әскерінің Қазақстаннан кірген әр пойызды Сарыағаш – Келес арасында 1 сағат 50 минут ұстап тексеруі, он бір жылдан бері бекет жұмысына, қала берді Шымкент бөлімшесінің жүк тасымалына үлкен кедергі келтіруде. Сондықтан, транзит тасымалын тұсап отырған шекаралық тексеру процедурасы жеңілдетілсе дейді сарыағаштық  теміржолшылар. Өзбекстандық ағайындар екі елдің шекарасы түйісетін Ақкөпірден тексеру қосынын ашып алған. Шекараға жете бере пойыздарды тоқтатып, сарбаздар күндіз де, түнде де вагонның асты мен үстін, машинист кабинасына дейін тексеріп, қыруар уақыт ұстайды. Жалпы, мемлекеттік кеденшілер мен өзге сала өкілдері тексеру өткізетін өзбектердің Келес бекеті осы жерден үш шақырым ғана. Теміржолшылардың айтуынша, он бір жыл бұрын сол Келесте-ақ, барлығы бірлесіп осы міндеттерді уақытылы атқарып жүріпті.  Ал енді мынау «Тыңнан енген төтенше тексеріс» біздің теміржолшылардың бір жұмысын екі етіп, жүйкелеріне тигелі он жылдан асты. Сарыағаш станциясы бастығының орынбасары Алдаберген Әбдіқасымның  айтуынша, темір жол басшылығы  бұл мәселеден хабардар, мәселені шешуге талай рет талпыныс жасалған. Бірақ, өкінішке орай  көрші ел темір жолы басшыларының өз шекарашыларына «сөздері өтпей» отырған көрінеді. Сондықтан, соңғы кезде сырт елдермен шекарасын ашып, алыс-берісін көбейткен көрші елмен бұл мәселе алдағы уақытта үкіметтік деңгейде оң шешімін табады деген үміт бар Ал Сарыағашта Өзбекстаннан келген барлық пойыз бекетке тоқтаған соң, шекарашылар мен кеденшілер айналасы 1 сағатта тексеріп шығады. Онсыз да пойыз кестесін есептеп отыратын теміржолшылардың жүйкесіне күш түсірмейді. –Өзбек шекарашылары жолды ұстап тұрғанда пойыздар айнала алмайды. Сондықтан, 24 сағат ішінде 18-19 пойыздан артық өткізуге мүмкіндік жоқ. Сарыағаш басында түйіспе бекет ретінде салынбағандықтан, станция жолдары көп дегенде 20 пойыздың айналым жасауына арналған. Ал, екі жыл бұрын 7 жолы бар қосымша парк салу жобасы әлі қолға алынбады. Қыс айларында бес мың транзитті вагон, яғни 80-85 пойыз Арыс – Сарыағаш, Түркістан – Сарыағаш телімінде тұрды. Қараша, желтоқсаннан бері күніне 18-20 пойыздан жібергеннің өзінде 85 пойызды өткізу ақпанның ортасына дейін созылады. Қазір он жолдың сегізімен жұмыс атқарамыз. Яғни, өзбектерден келетін пойызға үш жол берсек, өзіміз бес жолмен пойыздарды ағытып, жөнелтеміз. Негізі тастанды пойыздардың ұзақ тұрып қалуы маусымдық астыққа да байланысты. Себебі, бидай күзде піседі әрі көмірге де сұраныс күзде артады. Осы себептен, қыркүйек-желтоқсан айларында өзгесін айтпағанда Орталық Азияға баратын көмір мен бидайдың өзі көбейіп, жолды жауып қалады. Мәселен, өткен жылы орта есеппен 14 пойыз қабылдап, 15 пойыз жібергенмен, астық пен көмір көп өтетін қараша, желтоқсанда екі бағытқа 17-19 шамасында пойыз алмасады. Кейде өзбектерден 15-17 қабылдап, 18-19 пойыз өткіземіз. Олар тез бұзылмайтындықтан, алдымен ұзаққа шыдас бермейтін жүктер кететіні белгілі. Сарыағашқа Түлкібас жақтан көбіне контейнерлі маршруттар келеді. Ал, өзбек еліне ағаш, көмір артқан құрамдар Түркістан бағытынан жетеді,– дейді Алдаберген Қасымбекұлы.  Көршімен тату тұрған жақсы-ақ. Дегенмен, станция басшысының айтуынша, олардың көмір тасыған вагондарды уақытында қайтармайтын да әдеті бар екен.  Біраз пайдаланып, яғни «жұмыс істетіп»  жіберетін сыңайлы. Соның кесірінен  Қазақстан жағында ашық  вагондар жетіспеушілігі орын алған көрінеді.

Динар МЕЙІРМАН,  Шымкент

Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь
Пассажирские перевозки
22.11.2024
Нацперевозчик объявил о скидках на железнодорожные билеты
Новости
22.11.2024
Железнодорожную инфраструктуру продолжают обновлять в Акмолинском регионе
Регионы
22.11.2024
Обучение первозимников ведут на предприятиях Семейского отделения ГП
Регионы
22.11.2024
Семинар-совещание по технике безопасности провели на станции Балхаш
Новости
22.11.2024
Около сотни руководителей линейного уровня путевого хозяйства прошли обучение в Астане
Новости
22.11.2024
Вопросы в области логистики и инфраструктуры обсудили на СВМДА в Астане
Грузовые перевозки
22.11.2024
Более 160 тысяч тонн зерна погрузили в ноябре в Костанайском отделении ГП
Новости / Архив
22.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №99 от 22 ноября 2024 года
Регионы
21.11.2024
Директор специализированного мостового отряда Канат Карбозов стал обладателем «Самұрық-Қазына» акционерлік қоғамының құрметті қызметкері»
Регионы
21.11.2024
Экскурсию для подростков провели на железнодорожных предприятиях станции Илецк
Регионы
21.11.2024
Условный пожар потушили на станции Кушмурун
Новости
21.11.2024
Дноуглубительные работы досрочно завершили в порту Курык
Новости
21.11.2024
Новые инновационные технологии диагностики пути внедряют на железной дороге в Казахстане
Новости
21.11.2024
КТЖ расширит терминальную сеть в Европе
Грузовые перевозки
20.11.2024
Более 307 тыс. тонн зерна погрузили в ноябре в Акмолинском отделении ГП
Новости
20.11.2024
KAZAKH GRAIN & LOGISTIC FORUM 2024 пройдет в Астане
Новости
20.11.2024
Казахстан планирует развивать транспортно-транзитные коридоры в формате СНГ +
Регионы
20.11.2024
О мерах безопасности вблизи железной дороги продолжают напоминать учащимся школ и колледжей в Уральске
Интервью
20.11.2024
Об обеспечении безопасности на железной дороге рассказали ревизоры в ВКО