Атқыштар командасының күзетшісі

Новости
07.03.2017, 14:49
Бүгінгідей заманда «мынау ер адамның жұмысы», «анау әйел адамның жұмысы» деп бөле-жаратын еш кәсіп қалмады. Оның үстіне, нарық заманы  табыс табудың қандай да түрін болсын жат санамайды. Мысалы, күзет қызметі – ер адамдардың жұмысы. Бірақ, осы кәсіпті жылдар бойы атқарып, бала-шағасын асырап отырған қыз-келіншектер де бар. Соның бірі «Әскерилендірілген темір жол күзеті» АҚ Маңғыстау станциясындағы атқыштар командасының күзетшісі Нұрсәуле Сомова.   Бейнеу станциясында туып-өскен Нұрсәуле отбасы жағдайына орай 1995 жылы Бейнеу атқыштар командасына қарауыл бастығының көмекшісі болып жұмысқа тұрады. Екі жылдан соң жұмыс бабымен Маңғыстау командасына  күзетші болып ауысып,  22 жасында осындағы теміржолшы жігітке күйеуге шығады. Бүгінде 43 жастағы кейіпкеріміз үш баланың анасы. Өзі күзет қызметінде, жолдасы өрт сөндіру пойызында еңбек етеді.  Нұрсәуле жұмысына қатты үйреніп кеткенін,  өзіне ұнайтынын айтады. Жақыннан бастап ол қарауыл бастығының көмекшісі қызметінде. Сондықтан тек телефонға жауап беріп, Атыраудағы диспетчерлермен байланысып отырады. Келген жүк пойыздарын кітапқа тіркеп, жазып қояды. Қажетті қағаздарды толтырады. Мекеменің ішкі қауіпсіздігіне жауап береді.  Күзетшілер Бейнеуден жүк вагондарына ілеспе күзетпен келеді. Сейфтегі қаруларды соларға шығарып беріп, келген кезде қабылдап алу жауапкершілігі де Нұрсәуленің мойнында. Маңғыстаудағы теміржол мекемелерінің барлығын осы әскерилендірілген күзет күзетеді. Таңертеңгі жиналыстан соң әр күзетші өзінің күзету аумағына кетеді. Сол жердің тыныштығын қамтамасыз етіп, әр екі сағат сайын орталыққа хабарлама жіберіп отырады.  Нұрсәуле Сомованың ата-анасы да теміржолшы болған жандар. Әкесі станция кезекшісі, ал анасы өзі секілді теміржол күзетінде жұмыс істеп  зейнетке шыққан екен. – Бала күнімде күзетші болуды армандадым дей алмаймын, әрине. Бірақ анамның жұмысын көріп жүріп тез үйреніп кеткенім рас, сондықтан қиын болмады, – дейді Нұрсәуле Сомова. Оның үш ер баласы бар. 17 жастағы тұңғышы   колледжде оқиды. Одан кейінгілері мектепте.  Алдыңғы екеуі күреске қатысады, соңғысы шахмат ойнайды. Анасына қолғабыс етуге қай-қайсысы да даяр.

Әсел   Таңатарова, Маңғыстау  

Пассажирские перевозки
17.09.2025
АО «Пассажирские перевозки» запустит состав Talgo на маршруте Алматы — Костанай в 2026 году
Пассажирские перевозки
17.09.2025
Нацперевозчик подключит к Starlink ещё два поезда до конца года
Регионы
17.09.2025
Десять рационализторских предложений внедрили в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости
17.09.2025
Развитие грузоперевозок в Казахстане обсудили Kazlogistics и BCG в Астане
Грузовые перевозки
17.09.2025
КТЖ провело выездное заседание зернового штаба в Костанае
Новости
17.09.2025
Железнодорожники учатся сортировать отходы: в филиалах ГП прошли экосессии
Новости
16.09.2025
Центр диагностики пути КТЖ продемонстрировал современные технологии
Новости
16.09.2025
Подготовку железнодорожников к зиме обсудили в Минтрансе
Интервью
16.09.2025
Новые поезда, интернет в пути и туристические маршруты: железная дорога становится комфортнее
Новости
16.09.2025
Казахстан и Россия запускают совместный агроиндустриальный парк в Alatau City
Новости
16.09.2025
Жумангарин: Объем грузоперевозок через Казахстан вырастет в 2 раза к 2029 году
Новости / Архив
16.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №75 от 16 сентября 2025 года
Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов