Айлық анықтаған ақаулар  

Новости
28.03.2017, 16:32
   Бүйірлік рамасының  ақауы жиі орын алуы бүгінде таңсық болмай қалды. Сондықтан  осы бүйірлік рамаларының ақауына байланысты арнайы айлықтар өткізіліп, қырағылықты арттыру шаралары қолға алынуда. Маңғыстау вагон пайдалану депосының техникалық қызмет көрсету бөлімінің жетекшісі Жұмабек Якупбаев желтоқсан мен наурыз айлары аралығында өткен кезекті айлық кезінде анықталған ақаулы оқиғалар жайлы айтып берді.    – 20 желтоқсанда аға вагон қараушы Ерлан Ереков  бізде бұрын-соңды кездеспеген аса ірі көлемді жарықты тапқан еді. Вагонға жаңа бүйірлік рама салынып, 21 қаңтар күні шығып кетті.  Одан бері де бүйірлік рамадағы 5 ақау анықталды. 5 қаңтар күні Е.Ерековтың ауысымында вагон бақылаушы Ерполат Сәбітаев, 7 қаңтарда аға вагон қараушы Нұрлыбек Құрбанбаевтың ауысымында вагон бақылаушы Берік Дүйсенбаев 661 03 342 вагонының бүйірлік рамасынан сынықты анықтады. Сондай-ақ, 9 қаңтарда №22 ағымдағы ағыту тұйығында 601 68 747 вагонынан вагон қараушы Байрамбай Тыныштықов ақау тапты. Ағымдағы ағыту тұйығына түскен вагон басқа бір ақаумен алып келініп, барлық құрылымы түгел қаралатындықтан, жұмыс барысында қосымша ақаулық анықталып жатыр, – деді  Ж.Якупбаев.     Оның сөзінше, дәл осылай тағы бір "Д " образды сынық  9 қаңтардан 10-на қараған күні сағат 23:00-де жетінші жолға тоқтаған №525 27 744 вагонының бүйірлік рамасында кездескен. Вагон локомотивтен ағытып алынып, дереу деполық жөндеуге жіберілген. – Бұл вагон Ресейдікі болатын және ол бізге дейін сонша жол басып өтті. Технологиясы бойынша бүйірлік рамасын дәнекерлеуге болмайды. Соған қарамай біз анықтаған тесік дәнекерленіп, үстіне қарамай жағылған екен. Сырт көзге байқалмайтындай. Осындай анықталуы қиын ақаулықты вагон бақылаушы Әділет Байсейітов айнаның көмегімен тауып отыр, – деген вагондарға техникалық қызмет көрсету бөлімі басшысының мәліметіне 2008-2016 жылдары аралығында елімізде 80-нен астам бүйірлік раманың сынып кетуі орын алған көрінеді және талдау нәтижесі мұндай жағдайдың негізінен қыста болатынын көрсеткен.        – Бүйірлік рамасының қыс кезінде сынуы – біріншіден металдың құйылуына және оның қыста сынуға  бейім болуына байланысты. Қазір 2009, 2010, 2011, 2014 жылдары шыққан  бүйірлік рамаларында да жарық сынықтар кездесуде.  Олар әлі сынуға тиісті емес. Бүйірлік рамасы зауытта 5 жыл кепілдікпен, 30-35 жылға жарамдылықпен жасалады. Сондықтан қандай белгідегі бүйірлік рамаларында жиі ақау кездесетінін өзімізге белігілеп, жұмысшыларға таныстырамыз. Тағы осы бүйірлік рамалары ерекше бақыланады. Негізінде вагонның бұл бөлшегі қайта жөндеуге келмейді, әрі өте қат, – дейді  Ж.Якупбаев. 

Шахида ЖҰМАН

Маңғыстау

   
Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября
Новости
02.09.2025
Токаев: транзит по маршруту «Китай – Европа» через Казахстан вырастет в 5 раз
Новости
02.09.2025
КТЖ запустило новый формат перевозки растительного масла в Китай
Новости
02.09.2025
КТЖ и «Китайские железные дороги» обсудили развитие перевозок и инфраструктуры
Новости
02.09.2025
«Дорога в школу»: в КТЖ поздравили семьи железнодорожников
Новости
02.09.2025
КТЖ и China Communications Construction Company обсудили строительство железнодорожной линии «Бахты – Аягоз»
Новости
29.08.2025
«PRO//Движение.Экспо»: лидерам отрасли представили инновации и новые проекты
Новости
29.08.2025
Более 96 тысяч железнодорожников приняли участие в отчетно-выборной кампании профсоюза
Регионы
29.08.2025
Итоги отчетно-выборной кампании профсоюза железнодорожников подвели в Караганде
Социум
29.08.2025
Железнодорожники могут получить выходной на первый звонок и выпускной детей
Инфраструктура
29.08.2025
Первый стрелочный перевод уложен на перегоне Сарыагаш – Дарбаза
Новости / Архив
29.08.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №70 от 29 августа 2025 года
Новости
28.08.2025
KTZ Express приступит к строительству 6 современных морских судов
Регионы
28.08.2025
Около 100 школьников стали участниками проекта «Железная дорога глазами детей» в Караганде