Ат – ердің қанаты
Новости
31.03.2017, 10:59

Бала кезден аттың құлағында ойнап өскен Жамбыл жол бөлімшесіне қарасты Талас станциясы бастығының орынбасары Әбілсейіт Пашировты жамбылдық жұртшылық теміржолшы ретінде емес, кәнігі көкпаршы ретінде жақсы біледі.
Жамбыл гидромилеративтік институтын бітірген Әбілсейіттің мамандығы инженер-механик. Тоқсаныншы жылдары аттың бабын жақсы білетін жігіт өңірде алғаш рет «Әулиеата» көкпар клубының құрылуына атсалысады. Әбілсейіт Паширов 2001 жылдан бері темір жол саласында еңбек етіп келеді. Құмшағал станциясына станция кезекшісі болып бастаған ол Жамбыл станциясында бірнеше жыл еңбек етіп тәжірибе жинақтаған соң 2005 жылдан алдымен Сары-Шаған, сосын Үшбұлақ станциясын басқарып, Аса станциясы бастығының орынбасары болып он шақты жыл еңбек етіп, 2015 жылы Жамбыл жол бөлімшесіне техникалық өндірістік бөлім басшысы болып келеді. Бүгінгі күні Талас станциясы бастығының орынбасары. Міне осы жылдар аралығында «Әулиеата» көкпар клубының жаттықтырушысы ретінде де өндірістен қол үзбей келеді. ҚР Еңбек сіңірген жаттықтырушы. Жамбылдық көкпаршы жігіттер арасында Әбілсейіттің қосалқы есімі «Шаман». Жалпы, Әбекең 1965 жылы Әбілсейіт Айханов ресейлік палуан Медведевпен белдесіп чемпион болған жылы туылған екен. Сондықтан ата-анасы сондай азамат болсын деп есімін Әбілсейіт қойған екен. - Менің әкемнің нағашысы теміржолшы болған. Бала кезімде «кейін сен теміржолшы боласың» дегенде, апам: «Тәйт, қайдағыны айтпай. Бұлар оқиды, бастық болады» деп отырушы еді. Сол үлкендердің аузына салды ма, отбасында мен ғана теміржолшы болдым. Ал көкпар бала кезден жаныма серік еткен хоббиім. Жылқы малын жан серігіне балап өскен қазақтың баласымыз гой, мен де ат ұстап, көкпар шаппай демала аламаймын,- дейді Әбілсейіт. Жалпы көкпар – қанмен берілетін өнер болса керек. Әбекеңнің әкесі Тұрсынбай аймаққа белгілі көкпаршы болған. Бүгінде жасы сексеннен асса да әлі күнге дейін делебесі қозып, оқта-текте көкпар тартады. Әбекеңнің үлкен ұлы Нұрсұлтан бүгінде Аса станциясында станция кезекшісі болып еңбек етуде. Нұрсұлтан да ата кәсіп атқа құмарлығын байқатып қыз қуу мен теңге ілуден спорт шеберлігін қорғапты.Ерман Әбдиев, Жамбыл
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе