Ат – ердің қанаты
Новости
31.03.2017, 10:59

Бала кезден аттың құлағында ойнап өскен Жамбыл жол бөлімшесіне қарасты Талас станциясы бастығының орынбасары Әбілсейіт Пашировты жамбылдық жұртшылық теміржолшы ретінде емес, кәнігі көкпаршы ретінде жақсы біледі.
Жамбыл гидромилеративтік институтын бітірген Әбілсейіттің мамандығы инженер-механик. Тоқсаныншы жылдары аттың бабын жақсы білетін жігіт өңірде алғаш рет «Әулиеата» көкпар клубының құрылуына атсалысады. Әбілсейіт Паширов 2001 жылдан бері темір жол саласында еңбек етіп келеді. Құмшағал станциясына станция кезекшісі болып бастаған ол Жамбыл станциясында бірнеше жыл еңбек етіп тәжірибе жинақтаған соң 2005 жылдан алдымен Сары-Шаған, сосын Үшбұлақ станциясын басқарып, Аса станциясы бастығының орынбасары болып он шақты жыл еңбек етіп, 2015 жылы Жамбыл жол бөлімшесіне техникалық өндірістік бөлім басшысы болып келеді. Бүгінгі күні Талас станциясы бастығының орынбасары. Міне осы жылдар аралығында «Әулиеата» көкпар клубының жаттықтырушысы ретінде де өндірістен қол үзбей келеді. ҚР Еңбек сіңірген жаттықтырушы. Жамбылдық көкпаршы жігіттер арасында Әбілсейіттің қосалқы есімі «Шаман». Жалпы, Әбекең 1965 жылы Әбілсейіт Айханов ресейлік палуан Медведевпен белдесіп чемпион болған жылы туылған екен. Сондықтан ата-анасы сондай азамат болсын деп есімін Әбілсейіт қойған екен. - Менің әкемнің нағашысы теміржолшы болған. Бала кезімде «кейін сен теміржолшы боласың» дегенде, апам: «Тәйт, қайдағыны айтпай. Бұлар оқиды, бастық болады» деп отырушы еді. Сол үлкендердің аузына салды ма, отбасында мен ғана теміржолшы болдым. Ал көкпар бала кезден жаныма серік еткен хоббиім. Жылқы малын жан серігіне балап өскен қазақтың баласымыз гой, мен де ат ұстап, көкпар шаппай демала аламаймын,- дейді Әбілсейіт. Жалпы көкпар – қанмен берілетін өнер болса керек. Әбекеңнің әкесі Тұрсынбай аймаққа белгілі көкпаршы болған. Бүгінде жасы сексеннен асса да әлі күнге дейін делебесі қозып, оқта-текте көкпар тартады. Әбекеңнің үлкен ұлы Нұрсұлтан бүгінде Аса станциясында станция кезекшісі болып еңбек етуде. Нұрсұлтан да ата кәсіп атқа құмарлығын байқатып қыз қуу мен теңге ілуден спорт шеберлігін қорғапты.Ерман Әбдиев, Жамбыл
Новости
31.07.2025
Минтранс оценивает транзитный потенциал Казахстана в 5 трлн тенге
Регионы
31.07.2025
Мастерская по производству вагонных колёсных пар открылась в Атырау
Новости
31.07.2025
Глава государства принял председателя правления АО «НК «ҚТЖ»
Новости
31.07.2025
Скляр: Казахстан закупит 175 новых пассажирских вагонов до конца года
31.07.2025
Осмотрщик вагонов модернизировал специальный молоток в Усть-Каменогорске
Новости
31.07.2025
Около 400 нарушителей сняли с поездов с начала года
Регионы
30.07.2025
Уральские ветераны-железнодорожники получили помощь на 7,6 млн тенге
Регионы
30.07.2025
Карагандинские железнодорожницы побывали в музее Карлага
Новости
30.07.2025
Почётный железнодорожник Калтай Самбетов отметил прогресс отрасли
Новости
30.07.2025
АО «НК «ҚТЖ» и TCDD Taşimacilik A.Ş. подписали соглашение о сотрудничестве по развитию ТМТМ
Инфраструктура
30.07.2025
Более 12,8 тысячи работников участвуют в строительстве крупных железнодорожных проектов
Новости
30.07.2025
КТЖ увеличило приём помощников машиниста в связи с ростом грузоперевозок
Пассажирские перевозки
30.07.2025
Дополнительный электропоезд будет следовать по маршруту «Астана – Курорт Боровое»
Новости
30.07.2025
КТЖ и Международный порт Мерсин обсудили сотрудничество в рамках развития ТМТМ
Новости
29.07.2025
Касым-Жомарт Токаев принял председателя совета директоров компании S Sistem Lojistik Хусейна Барлина
Инфраструктура
29.07.2025
Замакима Актюбинской области проверил вокзалы и объекты инфраструктуры в Байганинском и Темирском районах
Новости
29.07.2025
Рационализаторская активность в 2,5 раза превысила план в Акмолинском отделении ГП
Новости / Цифра недели
29.07.2025
Количество нарушений безопасности движения снизилось на 4% в КТЖ
Грузовые перевозки
29.07.2025
Более 550 млн тонн грузов за полгода перевезли в Казахстане
Новости / Архив
29.07.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №57-58 от 29 июля 2025 года