Ат – ердің қанаты
Жаңалықтар
31.03.2017, 10:59

Бала кезден аттың құлағында ойнап өскен Жамбыл жол бөлімшесіне қарасты Талас станциясы бастығының орынбасары Әбілсейіт Пашировты жамбылдық жұртшылық теміржолшы ретінде емес, кәнігі көкпаршы ретінде жақсы біледі.
Жамбыл гидромилеративтік институтын бітірген Әбілсейіттің мамандығы инженер-механик. Тоқсаныншы жылдары аттың бабын жақсы білетін жігіт өңірде алғаш рет «Әулиеата» көкпар клубының құрылуына атсалысады. Әбілсейіт Паширов 2001 жылдан бері темір жол саласында еңбек етіп келеді. Құмшағал станциясына станция кезекшісі болып бастаған ол Жамбыл станциясында бірнеше жыл еңбек етіп тәжірибе жинақтаған соң 2005 жылдан алдымен Сары-Шаған, сосын Үшбұлақ станциясын басқарып, Аса станциясы бастығының орынбасары болып он шақты жыл еңбек етіп, 2015 жылы Жамбыл жол бөлімшесіне техникалық өндірістік бөлім басшысы болып келеді. Бүгінгі күні Талас станциясы бастығының орынбасары. Міне осы жылдар аралығында «Әулиеата» көкпар клубының жаттықтырушысы ретінде де өндірістен қол үзбей келеді. ҚР Еңбек сіңірген жаттықтырушы. Жамбылдық көкпаршы жігіттер арасында Әбілсейіттің қосалқы есімі «Шаман». Жалпы, Әбекең 1965 жылы Әбілсейіт Айханов ресейлік палуан Медведевпен белдесіп чемпион болған жылы туылған екен. Сондықтан ата-анасы сондай азамат болсын деп есімін Әбілсейіт қойған екен. - Менің әкемнің нағашысы теміржолшы болған. Бала кезімде «кейін сен теміржолшы боласың» дегенде, апам: «Тәйт, қайдағыны айтпай. Бұлар оқиды, бастық болады» деп отырушы еді. Сол үлкендердің аузына салды ма, отбасында мен ғана теміржолшы болдым. Ал көкпар бала кезден жаныма серік еткен хоббиім. Жылқы малын жан серігіне балап өскен қазақтың баласымыз гой, мен де ат ұстап, көкпар шаппай демала аламаймын,- дейді Әбілсейіт. Жалпы көкпар – қанмен берілетін өнер болса керек. Әбекеңнің әкесі Тұрсынбай аймаққа белгілі көкпаршы болған. Бүгінде жасы сексеннен асса да әлі күнге дейін делебесі қозып, оқта-текте көкпар тартады. Әбекеңнің үлкен ұлы Нұрсұлтан бүгінде Аса станциясында станция кезекшісі болып еңбек етуде. Нұрсұлтан да ата кәсіп атқа құмарлығын байқатып қыз қуу мен теңге ілуден спорт шеберлігін қорғапты.Ерман Әбдиев, Жамбыл
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады