Сұраныста – Астана-Жүк станциясы

Новости
04.04.2017, 15:35
Елімізде «ЭКСПО-2017» халықаралық көрмесінің ашылуына теміржолшылар  қызу дайындық үстінде.  Үстіміздегі жылдың 1 маусымында Астана жаңа вокзалы кешені ашылып, көрменің өтуіне байланысты қосымша жолаушылар пойызы жіберіледі деп күтілуде. Және де бүкіл жолаушылар пойызы Астана арқылы өтіп, жаңа вокзал кешеніне тоқтайтын болады. –Жаңа вокзал кешені Астана мен Қырқыншы станцияларының ортасында орналасқан. Жаңа вокзал кешенінің ашылуымен жұмыс көлемі ұлғаяды. Жолаушылар ағыны көбейетіндіктен, осы екі станцияның өткізу қабілеті күрделене түсері анық. Сол себептен біз бүкіл жолаушылар пойызын күндіз, ал жүк пойыздарын түнгі мезгілде өткізуді жоспарлап отырмыз. Десек те, жүк пойыздарының кідірісінен қашып құтыла алмаймыз. Вагондардың тұрып қалуы, айналымның бәсеңсуі дегендей. Біз мейлінше пойыздар кідірісін, вагондардың тұрып қалмауын болдырмауға күш салып, кірме жолдарға құрамдардың кіріп шығуына бар жағдайды жасауға тырысамыз, – деген  Астана станциясының директоры Әділет Айтбек бұл күрделі мәселенің бір ғана шешімі бар екенін жеткізді. Ол Астана станциясы торабын дамыту. Яғни, жүк нөпірі көп келетін және тиелетін индустриалдық парк 2, ЖТХ аумақтарында жаңа Астана-Жүк станциясын салу. Бұл станция сол аудандағы жүк жөнелтушілер мен жүк қабылдаушылардың қажеттілігін өтеу үшін салынбақ. Астана станциясы басшының айтуынша, бұл станцияның қажеттілігі бар ма, ол қаншалықты тиімді деген сұрақтар бойынша  талдау жасалған екен. Талдау нәтижесі, жүк тиеп жөнелтушілер мен қабылдаушылардың 80 пайызы  қаланың сол бөлігінде, яғни, индустриалдық парк 1, 2, солтүстік, таяу және шалғай солтүстік деп аталатын аудандарда екенін айқындап беріпті. Ал Астана-Жүк  станциясы қаланың аталған бөлігіндегі жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, бір мезетте ТЭЦ пен сол ауданда орналасқан барлық кірме жолдарға қызмет көрсететін болады. –Жүктің басым бөлігі Қырқыншы станциясы жағынан келеді. Сол себепті кірме жол қожайындарына осы станциядан келген жүкті әрмен қарай Астана-Жүк станциясына бағыттауды ұсынып отырмыз. Неліктен дейсіз ғой... бұл жүк тасымалын ұйымдастырушылар үшін де, жеке меншік иелері үшін де тиімді. Біріншіден, станциялық жолдарда құрамдардың тұрып қалу уақыты азаяды. Екіншіден, жүкті жеткізу мерзімі үшін қолайлы. Үшіншіден, вагондарды беру, жинау операцияларын күтіп тұрмайды. Барлық шаруа қаланың сол бөлігінде, Астана-Жүк станциясында Астана темір жол шаруашылығы мен біздің бірлесе жұмыс істеуіміздің арқасында жүзеге асырылып, вагондардың тұру уақытын қысқартады. Мыслы, Қарағанды немесе Павлодардан келе жатқан жүктің басым бөлігі шалғайдағы солтүстік жағына кететін болса, Астана-Жүк станциясына кіріп, сонда таратылады да, сосын барлық вагон ағыны Астанаға келіп, одан әрмен қарай біз оларды нұсқамаға сәйкес межелі жерлеріне жөнелтеміз. Осы тәсілмен тәжірибе жұмыстарын жүргізіп көрдік. Ұтымды екенін анықталды. Қызығушылық танытқан клиеттеріміз де бар, – деп сөзін түйіндеген станция директоры кірме жолдар иелерімен осы бағытта түсіндіру жұмыстары жүргізіліп жатқанын жеткізді.

Сұлугүл БАКЕСОВА

Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе