Білімге құштар бойжеткен 

Новости
11.04.2017, 16:42

 Шымкент жол дистанциясының инженері Ақтолқын Асырауқызы ­– жолшы аталарының ізін жалғап келе жатқан әулеттегі бірінші қыз бала. Арыста өскен бойжеткеннің айтуынша, Жолановтар әулетінің теміржолдағы еңбек өтіліне биыл 117 жыл толады. Түрксіб теміржолының құрылысына тартылғандардың ішінде Ақтолқынның арғы атасы Жолан да болған. Оның ұлы Ізбан қария он бес жылын шойын жолға арнаған. Ал Ізбанның ұлы  Полат 44 жыл Арыстағы жол дистанциясында жол бригадирі болды. Жарты ғасырға жуық жазық даланың ыстығында күнге қақталып, суығына тоңып, Қазақ теміржолының бүгінгі дамуына сүбелі үлесін қосқан жанды арыстықтар жақсы біледі.  Оның ұлы Асырау – Ақтолқынның әкесі.  –  Әкем Асырау 40 жылдан бері Ірілендірілген Арыс жол дистанциясында жол шебері. Алматыдағы М.Тынышбаев атындағы ҚазККА-ның «Жол және жол шаруашылығы» мамандығын бітірдім. Біз оқуға түсерде еңбек өтілі 15 жылдан аса теміржолшылардың ұл-қыздарына аталған академияда тегін оқуға жолдама берді. Солай, әкемнің арқасында менде қатарластарымнан қалмай үлкен қала көріп, білім алдым. Мамандығым өзіме ұнайды. Ауылға барғанда әкемнен білмегенімді сұрап келемін, – дейді еңбек өтілі жетінші жылға айналған жас  Ақтолқын.   Жас маман жолдамамен алғаш еңбек жолын  Көкшетау жол дистанциясында  бастап, дистпетчер болып  үш жыл еңбек еткен.  Одан Астана жол дистанциясында екі жыл біліктілігін арттырыпты.  Соңғы екі жылдан бері  Шымкент жол дистанциясында тәжірибесін шыңдап келеді.    – Міндетім – пойыздардың кідіруі мен жедел тежегіш басу оқиғасы орын алса, жағдайды анықтап, лезде құжаттарын дайындау. Өтпелердегі жол көлік оқиғалары бола қалса, оның себебі мен салдарын біліп, құжат  толтыру. Мәселенің тез шешілуі үшін, әкімшіліктегі және МАИ тәртіп сақшыларымен арадағы құжаттарға жауапты болу, – деген жас маман бұдан да өзге жұмысын тізбелеп берді.  Негізінен техникалық құжаттармен айналысатын өндірістік-техникалық бөлім инженерінің ұсынысы  да бар. Осы сала мамандарын жылына бір рет Астанаға тәжірибе алмасуға және біліктілікті арттыруға шақырып тұрса дейді. Әрине, жанындағы ұстаз тұтқан әріптестері білмегенін үйретудан бас тартқан емес. Дегенмен, техникалық құжаттар жиі өзгеретіндіктен, соның «тілін» тез меңгеру кейде қолды ұстайды екен. Бас қаладағы мамандар жол көрсетіп, жөнге салып тұрса аймақтағылар да уақытын үнемдеп, жұмысын жеңілдетер еді деген пікір айтады білімге құштар бойжеткен.   

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Регионы
08.12.2025
Двухмесячник по безопасности труда проходит в Павлодарском отделении ГП
Новости
08.12.2025
Делегация ҚТЖ представила молодежные инициативы на форуме в Баку
Новости
08.12.2025
Более 1200 столичных школьников и студентов посетили центральный музей КТЖ
Новости
08.12.2025
Новый парк «Б» введен на станции Алтынколь
Новости
08.12.2025
Машинист поезда избежал ДТП на железнодорожном переезде станции Шортанды
Регионы
08.12.2025
Железнодорожный вокзал станции Аркалык отметил полувековой юбилей
Регионы
08.12.2025
Оскеменская и Кумыстауская дистанции пути завершили летние работы
Пассажирские перевозки
08.12.2025
Новые плацкартные вагоны Stadler: первые изображения и ключевые особенности
Новости
08.12.2025
Казахстан и Узбекистан увеличат обмен поездами до 35 пар в сутки
Новости
08.12.2025
Акимат Астаны и КТЖ обсудили стратегию развития транспортной системы столицы
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона