Білімге құштар бойжеткен 

Новости
11.04.2017, 16:42

 Шымкент жол дистанциясының инженері Ақтолқын Асырауқызы ­– жолшы аталарының ізін жалғап келе жатқан әулеттегі бірінші қыз бала. Арыста өскен бойжеткеннің айтуынша, Жолановтар әулетінің теміржолдағы еңбек өтіліне биыл 117 жыл толады. Түрксіб теміржолының құрылысына тартылғандардың ішінде Ақтолқынның арғы атасы Жолан да болған. Оның ұлы Ізбан қария он бес жылын шойын жолға арнаған. Ал Ізбанның ұлы  Полат 44 жыл Арыстағы жол дистанциясында жол бригадирі болды. Жарты ғасырға жуық жазық даланың ыстығында күнге қақталып, суығына тоңып, Қазақ теміржолының бүгінгі дамуына сүбелі үлесін қосқан жанды арыстықтар жақсы біледі.  Оның ұлы Асырау – Ақтолқынның әкесі.  –  Әкем Асырау 40 жылдан бері Ірілендірілген Арыс жол дистанциясында жол шебері. Алматыдағы М.Тынышбаев атындағы ҚазККА-ның «Жол және жол шаруашылығы» мамандығын бітірдім. Біз оқуға түсерде еңбек өтілі 15 жылдан аса теміржолшылардың ұл-қыздарына аталған академияда тегін оқуға жолдама берді. Солай, әкемнің арқасында менде қатарластарымнан қалмай үлкен қала көріп, білім алдым. Мамандығым өзіме ұнайды. Ауылға барғанда әкемнен білмегенімді сұрап келемін, – дейді еңбек өтілі жетінші жылға айналған жас  Ақтолқын.   Жас маман жолдамамен алғаш еңбек жолын  Көкшетау жол дистанциясында  бастап, дистпетчер болып  үш жыл еңбек еткен.  Одан Астана жол дистанциясында екі жыл біліктілігін арттырыпты.  Соңғы екі жылдан бері  Шымкент жол дистанциясында тәжірибесін шыңдап келеді.    – Міндетім – пойыздардың кідіруі мен жедел тежегіш басу оқиғасы орын алса, жағдайды анықтап, лезде құжаттарын дайындау. Өтпелердегі жол көлік оқиғалары бола қалса, оның себебі мен салдарын біліп, құжат  толтыру. Мәселенің тез шешілуі үшін, әкімшіліктегі және МАИ тәртіп сақшыларымен арадағы құжаттарға жауапты болу, – деген жас маман бұдан да өзге жұмысын тізбелеп берді.  Негізінен техникалық құжаттармен айналысатын өндірістік-техникалық бөлім инженерінің ұсынысы  да бар. Осы сала мамандарын жылына бір рет Астанаға тәжірибе алмасуға және біліктілікті арттыруға шақырып тұрса дейді. Әрине, жанындағы ұстаз тұтқан әріптестері білмегенін үйретудан бас тартқан емес. Дегенмен, техникалық құжаттар жиі өзгеретіндіктен, соның «тілін» тез меңгеру кейде қолды ұстайды екен. Бас қаладағы мамандар жол көрсетіп, жөнге салып тұрса аймақтағылар да уақытын үнемдеп, жұмысын жеңілдетер еді деген пікір айтады білімге құштар бойжеткен.   

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Новости
31.10.2025
Более 500 железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
Новости
31.10.2025
Работники РЦУП-3 награждены медалями «Достык – Мойынты»
Новости
31.10.2025
Железнодорожникам вручили награды за вклад в строительство второй линии Достык – Мойынты
Регионы
31.10.2025
Илецкие железнодорожники прошли практическое занятие на станции Чашкан
Новости
31.10.2025
Алтынколь наращивает транзит: рост грузооборота превысил 19 %
Новости
31.10.2025
Wabtec провела технический семинар для специалистов локомотивного хозяйства
Новости / Архив
31.10.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №90-91 от 31 октября 2025 года
Новости
30.10.2025
ВЖДО внедряет цифровую модель безопасности
Новости
30.10.2025
Работникам «Центра диагностики пути» напомнили о профилактике сердечно-сосудистых заболеваний
Регионы
30.10.2025
Илецкие железнодорожники поддержали акцию «Таза Қазақстан»
Регионы
30.10.2025
Работники портов Актау и Курык высадили 800 деревьев в рамках акции «Таза Қазақстан»
Новости
30.10.2025
Более 250 пенсионеров-железнодорожников поздравили с Днем пожилых людей в Кокшетау
Новости
29.10.2025
Представители правительства США посетили локомотивосборочный завод в Астане
Новости
29.10.2025
Глава КТЖ наградил футбольную команду – победителя Международного корпоративного кубка
Новости
29.10.2025
Мультимодальный маршрут связал Пекин и Алматы
Спорт
29.10.2025
Забег среди железнодорожников прошёл в Кокшетау
Спорт
29.10.2025
Турнир по настольному теннису среди железнодорожников прошёл на станции Акадыр
Спорт
29.10.2025
Турнир по дартсу провели ко Дню Республики в Уральске
Новости
28.10.2025
Семинар по искусственному интеллекту прошёл в КТЖ
Инфраструктура
28.10.2025
Более 11 тысяч километров железнодорожных линий обновят до 2029 года