Тәжірибе мен жұмыс тәсілін шебер үйлестіріп...
Новости
09.06.2016, 17:05

Семей станциясының бастығы Ғабит Есқожанов жұмыс күні бір сағат бұрын басталады. Алдымен жол бөлімшесіне бас сұғып, станцияға қажетті құжаттар мен бұйрықтар, тапсырмалар болса танысып, әрі қарай станцияға бет алады. Мұнда алдымен бас сұғатыны – станция кезекшісінің жұмыс орны.
Станция кезекшісі өткен тәуліктегі ахуалмен таныстырып, пойыздар қозғалысының схемасымен таныстырады. Станциядағы вагондар саны, жүк тиеу мен түсіру, маневрлік жұмыстар ретімен танысып шыққан соң ғана кабинетіне бет алады. Жолшыбай бүгінгі жұмыс жоспары да басында пісіп-жетіледі. Таңертеңгілік басқосуда орынбасарларынан бастап жауапты мамандар мен қызметкерлердің тәуліктік нормасын анықтап, тың тапсырмалар жүктейді...
Семей станциясының бастығы болып тағайындалғанына аса көп уақыт өте қоймаса да, Ғабит Ғазизұлы осыған дейін бірталай жерде осы салада еңбек етіп, мол тәжірибе жинағандықтан жаңа жұмысқа тез бейімделіп, ортаға бірден сіңісіп кетті. Мұндағы жалпы ахуалмен танысып, қалыпты жұмыс ырғағына түскеніне екі айдан енді ғана асты. Қарапайым пойыз құрастырушысынан бастап, сатылай өскен кәсіби теміржолшы станцияның ішкі қызметін толық меңгерген. Қостанай және Алматы жол бөлімшелерінде еңбек еткен жылдары "Үздік станция бастығы"атағын екі мәрте алған мол тәжірибесінің арқасында, мұнда қазіргі күннің өзінде қауіпсіздік пен экономикалық көрсеткішті еселеуде тәп-тәуір жетістікке қол жеткізіп отыр.
Станция жұмысының бұзылмай, кестеге сай ырғақты жүрісін қамтамасыз ету үшін жүк тиеу-түсіру цехы мен жедел өкім беру цехының жұмысын қатты қадағалайды. Станция бастығының бірінші кезектегі «бас ауруы» – бос вагондар мәселесі. Теміржолшылар үшін ең басты талап – вагон бос тұрмау керек, «дөңгелектер үнемі айналуда» болуы тиіс. Сонда ғана табыс тауып, жоспар орындалатыны әр теміржолшының жадында жаттаулы тұр.
Станциядағы қат-қабат қауырт жұмыстармен қатар құжаттамалар мен келіп түскен бұйрық-қаулылардың кешіктірілмей рет-ретімен орындалуын қадағалау да бір міндет. Ал жұмыс күнінің соңы атқарылған шаруаларды ой елегінен өткізіп, қорытындылаумен аяқталады. «Не істелді, нендей іс жүзеге аспады? Станция басында қанша вагон неше тәуліктен бері бос тұр, қаншасы қандай бағыттарда аттандырылды. Локомотившілермен жұмыстың тиімділігі қандай? Алдағы жоспарға нені енгізу керек?» деген сауалдар арқылы есеп алу, ертеңін ойлайтын станция бастығының негізгі ұстанымы. Бұл Ғабит Ғазизұлының көп жылдық тәжірибесінен түйген жұмыс істеу тәсілі.
Семей станциясында бүгінгі таңда 238 адам еңбек етсе, оның отыз пайызы жастар. Міне, осы өскелең буын өкілдерін «от пен суға салу» станция бастығының тағы бір қыры. Олардың жұмысын бақылап, кемшілігі болса өз қолымен түзеткізгенше қыр соңынан қалмай, қызметтік тұрғыдан сауалдар қойып, ортақ мәселені талқылауда жастардың пікірін тыңдауды жөн санайды. Дұрыс болса да, бұрыс болса да, әркім өз пікірі мен көзқарасын білдіруге міндетті деп үйретеді. Станция басшысының пікірінше, бұл қызметкердің кәсібилігін шыңдауда берері мол шара.
–Қазіргі теміржолшы жастардың батылдығы мен білімге деген құштарлығы талас тудырмайды, тек оларды өндірісте жақсылап қайрап, шыңдау керек. «Станция кезекшісінің көмекшісі» атты сары мұқабалы кітап қолынан түспейтін бір жас жігітті сырттай бақылап, назарда ұстап жүрмін, болашақта мықты маман болады,– деп ойымен бөлісті жас теміржолшылардың тәрбиешісі Ғабит Есқожанов.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Грузовые перевозки
10.09.2025
Более 17 тыс. тонн пшеницы перевезено без смены контейнеров из Казахстана во Вьетнам
Пассажирские перевозки
10.09.2025
Нацперевозчик предоставил вагоны для музыкального реалити-шоу «Voice Beyond Horizon»
Регионы
10.09.2025
Месячник «Прими меры – сохрани жизнь» стартовал в Павлодарском регионе
Регионы
10.09.2025
Профилактику несчастных случаев на железной дороге усилили в Восточном Казахстане
Грузовые перевозки
10.09.2025
Перевозка зерновых удвоилась за семь месяцев в Акмолинском регионе
Грузовые перевозки / Цифра недели
09.09.2025
Грузоперевозки железнодорожным транспортом выросли на 4%
Новости
09.09.2025
Вагоны габарита Т: новый стандарт комфорта на железной дороге (ФОТО)
Регионы
09.09.2025
Около 17 км скотоизгороди возведут в сентябре в Карагандинском регионе
Новости
09.09.2025
Информационную кампанию по безопасности на железной дороге провели в КТЖ с участием полиции и акиматов
Пассажирские перевозки
09.09.2025
Более 90% забытых в поездах вещей возвращаются пассажирам АО «Пассажирские перевозки»
Новости
09.09.2025
КАЗПРОФТРАНС подарил праздник 250 детям железнодорожников
Новости / Архив
09.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №73 от 09 сентября 2025 года
Регионы
08.09.2025
«Дорога в школу»: первоклассники железнодорожников получили ранцы в Усть-Каменогорске
Пассажирские перевозки
08.09.2025
Более 50 вагонов Stadler пополнят парк КТЖ в декабре 2025 года
Регионы
08.09.2025
Более 400 сельчан обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан» в Павлодарской области
Новости
08.09.2025
Повторное использование стройматериалов помогло улучшить условия труда железнодорожников
КТЖ в лицах
08.09.2025
Агент по передаче грузов Сауле Баянбаева награждена медалью «Ерен еңбегi үшiн»
Новости
08.09.2025
Президент обозначил новые задачи для транспортной отрасли
Регионы
08.09.2025
Ветераны и профсоюз подвели итоги совместной работы в Костанайском регионе
Регионы
08.09.2025
Железнодорожники фиксируют рост случаев выхода скота на пути в Карагандинском регионе