Бизнесті трансформациялау: құрылымдық өзгерістер кезеңі

Новости
09.06.2016, 17:58
Бүгінгі таңда «ҚТЖ» ҰК» АҚ «Бизнес трансформациялау» бағдарламасы аясында бизнесті реинжинирингтеу бойынша дайындық жұмыстарын аяқтап,  компания қызметіне нақты өзгерістер енгізуге кірісті. Бұл туралы қоғамның даму жөніндегі вице-президенті Еркін Жусанбаевтың төрағалымен ұйымдық құрылымдарды өзгерту және трансформация мәселелері жөнінде өткен ақпараттық сессияда айтылды.       Отырысқа «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ, ҚР ұлттық экономика министрлігі, ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі комитет, ҚР денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі, ҚР қорғаныс министрлігі, ҚР ҰҚК, ҚР инвестиция және даму министрлігі және осы министрліктің көлік комитеті, ҚР қаржы министрлігі мемлекеттік кірістер комитеті, ҚР Бас көлік прокуратурасының өкілдері қатысты. Екі жыл бұрын жасалған бағдарламаны жүзеге асыруды бірінші болып бастағандардың бірі Ұлттық компания екенін тілге тиек ете келе, вице-президент оның бүгінгі даму стратегиясын баяндады. Ұлттық компанияда бизнесті трансформациялаудағы шешуші бастама – үдерістерді интеграциялау және реинжиниринг, активтер портфелі мен басқару жүйесін қайта құрылымдау, жаңа ұйымдық құрылымды енгізу, тиімді технологиялық тұғырнама жасау, корпоратив мәдениетін өзгерту болып табылады. –«Қазақстан темір жолы» – бұл тиімділігі жоғары көліктік-логистикалық холдинг. Оның мақсатты бизнес моделі – бизнестің негізгі өсіміне сәйкес келетін транзитті дамытуға арналған біріктірілген көліктік-логистикалық компания. Ол «Нұрлы жол» бағдарламасының көліктік инфрақұрылымды дамыту бойынша негізгі операторы болып саналады. Сондықтан оған Қазақстанды Орталық Азия аймағында ірі іскерлік және транзиттік хаб ретінде қалыптастыру және тарихи рөлін жандандыруда өршіл міндеттер жүктелген, –деді Е.Жусанбаев. Ал трансформация – бұл тиімділік, бәсекеге қабілеттілік және түсімділікті арттыруға бағытталған, тереңнен, жүйелі және дәйекті түрде өзгеру. Осы бойынша темір жол саласын қайта құру бірнеше заң негіздеріне сүйене отырып жүзеге асырылуда. Ол заңдар қатарында ҚР-ның 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары, ҚР «Теміржол көлігі туралы» заңы, ЕАЭО туралы келісімшарт және магистральдық темір жол желісін пайдалану ережелері бар. Елбасының тапсырмасына сәйкес Ұлттық компания базасында әлемдік деңгейдегі ұлттық көліктік-логистикалық оператор құрылды. Әуе, теміржол, су, автожол тасымалы және келісімшарттық логистиканы біріктіру арқылы нарықтың жаңа сегменттеріне шығу, жаңа компетенцияларды дамыту, мультимодальды көліктік инфрақұрылымды дамыту және жаңғырту, көліктік-логистикалық орталықтың ішкі және сыртқы желілері мен сервистік пункттерді құру, көлік қызметін бірыңғай логистикалық сервиске біріктіруге қол жеткізілмек.  Мақсатты корпоративтік құрылым бойынша компанияның бүгінгі таңдағы құрылымы 97 компаниядан тұрса, қайта құру және жекешелендіруден кейін ол логистикалық автивтер желісін дамыту есебімен 35 компаниядан құралатын болады. Осылайша 2017 жылдың аяғына дейін ұлттық акционерлік қоғам үш кезең бойынша толығымен қайта құрылып болмақ. Бірінші кезең осы жылдың 1 шілдесіне дейінгі аралық, екіншісі осы жылдың аяғына дейінгі уақыт және соңғысы келер жылдың соңына дейінгі кезең. Осының бірінші кезеңінде «Локомотив» АҚ базасында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ құрылмақ. Екінші кезеңде мультимодальды жүк тасымалдаушы құрылып, «KTZ Express» АҚ «Жүк тасымалы» АҚ-на біріктіріледі. Соңғы кезеңінде толыққанды магистральдық желілер операторы құрылып, ЦЖС базасында «ҚТЖ -Инфрақұрылым» АҚ пайда болады. Және «Жүк тасымалы» АҚ-ның пойыздық диспетчерлік қамту функциясы Магистральдық желі дирекциясы – ЦЖС-ке өтеді деп жоспарланған. Акционерлік қоғам өкілі осы қыруар өзгерістерді жүзеге асыруда еліміздің мемлекеттік органдары тарапынан қолдау қажет болатынын түсіндірді. Арнайы слайд баяндамада ҚР инвестиция және даму жөніндегі министрлігі, ҚР ұлттық экономика министрлігі және ҚР қаржы министрлігі тарапынан қандай жұмыстар бойынша қолдаудың  керек болатындығы атап көрсетілген.

Райхан Рахметова

Новости / Архив
19.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №106 от 19 декабря 2025 года
Новости
18.12.2025
Проектно-конструкторское бюро инфраструктуры открылось в КТЖ
Регионы
18.12.2025
Уральские железнодорожники отметили День Независимости в отраслевом музее
Регионы
18.12.2025
Круглый стол ко Дню Независимости прошел в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости
18.12.2025
День Независимости отметили в Астанинском эксплуатационном депо
Регионы
18.12.2025
Строительство современного перрона на Сарыбеле выходит на финишную прямую
КТЖ в лицах
18.12.2025
Общественная работа и профессионализм: путь Кенеса Дюсекеева на железной дороге
Регионы
18.12.2025
На Кумистауской дистанции пути усилили очистку инфраструктуры от снега
Регионы
18.12.2025
Карагандинские железнодорожники разработали план работы в зимний период
Новости
18.12.2025
Интермодальные перевозки и цифровизацию обсудили на конференции в Актау
Новости
17.12.2025
Представители России, Армении, Монголии и Кыргызстана впервые приняли участие в форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 250 молодых специалистов приняли участие в XIV форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Молодёжь ҚТЖ научили действовать в условиях перемен
Новости
17.12.2025
Командное взаимодействие отработали участники форума молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 10 детей получили подарки на «Елке детских желаний»
Новости
17.12.2025
Спокойствие внутри – безопасность снаружи: молодые железнодорожники освоили техники управления стрессом
Новости
17.12.2025
Как ставить цели и расставлять приоритеты: тренинг для молодых специалистов прошел в ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Тренинг по ораторскому мастерству провели для молодых сотрудников ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Чемпионат кейсов по развитию молодежной политики прошёл в ҚТЖ
Спорт
17.12.2025
Железнодорожник стал призером чемпионата Азии по дзюдо и национальным видам борьбы