Күн тәртібінде – тежегіш тақырыбы

Новости
12.05.2017, 17:41
Семей локомотив пайдалану депосында локомотив, вагон және қозғалыс шаруашылығы қызметкерлерінің қатысуымен автотежегіштерді пайдалану жөнінде конференция өтті.  Оған локомотив пайдалану деполарының машинистері және вагон пайдалану деполарының вагон қарап-жөндеушілері қатысып, тежегіштерді пайдалануға қатысты нұсқау талаптарының бұзушылықтарын талқылады. Нұсқаушы-машинист Ерлан Сәрсекенов бұл туралы нақты деректер келтірді. Ал вагон депосының нұсқаушысы Қуат Шалтаевтың айтуынша, вагон пайдалану депосының мамандары мен локомотившілердің арасында тежегіш жұмысына қатысты түсініспеушілік жиі орын алады. Жиында осы мәселе көп сөз болып, ортақ мәмілеге келіп, шешімін табу жолдары қарастырылды. – Жылжымалы құрамның автоматтық тежегіші ерекше жағдайда пайдаланылып, қозғалыс жоғары жылдамдықта болғанда, қолайсыз ауа райында, үзіліссіз жұмыста, пойыздың ауыр салмағында пойыздың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етуі тиіс. Ол үшін ең басты талап – тежегіш құрылғының сапалы жөндеуден өтуі, – деді Семей локомотив пайдалану депосының директоры Дәулет Ыдырысов. Әлемде темір жол көлігінде автоматикалық-пневматикалық тежеуіш пайдаланылады. Бұл тежеуіш магистральдық темір жол қысымының төмендеуі немесе жоғарылауы кезінде пойызға тіркелген вагон тежеуіштерін басқарады. Жылжымалы құрамда тежеуіш құрылғысын пайдалану, жөндеу, оған қызмет көрсету үшін бұл құрылғыны машинистер бес саусағындай меңгеруі керек. Локомотив пайдалану депосының бастығының сөзіне қарағанда, автотежеуішті дұрыс басқару пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және апатсыз жұмыс істеуге кепілдік береді. Осы ретте, локомотившілерге автотежеуіштерді басқару жөніндегі жергілікті нұсқаулық талаптарын бұлжытпай орын-дау абзал. Ал, тежеуішті техникалық тексеруден өткізу және жөндеу жұмыстары туралы қатысушыларға вагон депосының бастығы Әсет Сүлейменов баяндап берді. Сонымен қатар қосалқы бөлшектердің жетіспей жатқандығын, соған қарамастан қолда бар мүмкіншіліктерді пайдаланып, тығырықтан шығу жолдарын қарастырып жатқанын да жасырмады. Пойыз құрамаларына негізінен қызметтік, толық қызметтік және шұғыл қызметтік тежегіш түрлері қолданылады екен. Мысалы алдыңғысы жылдамдықты тексеру үшін қолданылса, екіншісі тезірек тоқтауға, ал соңғысы оқыс жағдайда, тосыннан болған кедергі кезінде қолданылады. Жиынға қатысушылар осындай басқосулар жиі өткізілсе, локомотившілер мен вагоншылар арасындағы ортақ проблемаға айналған мәселелердің шешімін табуға септігін тигізеді деген пікір білдірді.Конференцияға қатысушылардың ұсыныстары хаттамаға енгізіліп, жергілікті жердің құзырындағы мәселе-лер шешімін тауып, ал басқа маңызды мәселелер есепке алынып, жоғарғы органның қарауына жіберілетін болды. Шара соңында жыл басынан бергі төрт айда өз мамандықтары бойынша нәтижелі жұмыс көрсеткен бірнеше машинист пен вагоншы мақтау қағаздарымен марапатталды.

Ерлан ҒАЗЕЗ

Грузовые перевозки
25.12.2025
Казахстан экспортировал 3,9 млн тонн зерна нового урожая
Регионы
25.12.2025
Итоги работы по предотвращению травматизма на железной дороге подвели в Оскеменском регионе
Новости
25.12.2025
Более 80 тысяч работников КТЖ отмечены наградами по итогам Года рабочих профессий
Новости
24.12.2025
Более 73 тыс. кг отходов передало на переработку ҚТЖ в рамках акции «Таза Қазақстан»
Регионы
24.12.2025
В Павлодарской дистанции электроснабжения усилили надёжность инфраструктуры
Регионы
24.12.2025
Корпоративный омбудсмен ҚТЖ встретился с железнодорожниками Костанайского региона
Новости
24.12.2025
Олжас Бектенов обсудил с Alstom развитие железнодорожного машиностроения
Новости
23.12.2025
ERSAI приступил к дноуглубительным работам в порту Курык
Грузовые перевозки
23.12.2025
На 8,1% выросли перевозки грузов с начала года в Казахстане
Новости
23.12.2025
Железнодорожники приняли участие в конкурсе «Знатоки безопасности» в Астане
Инфраструктура
23.12.2025
ҚТЖ опережает график ремонта магистральной железнодорожной сети
Новости / Архив
23.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №107 от 23 декабря 2025 года
Новости
22.12.2025
Более 65 тысяч кубометров снега убрано с железнодорожных путей
Регионы
22.12.2025
Илецкие железнодорожники показали воспитанникам детского дома работу депо и локомотивов
Новости
22.12.2025
Более 1 200 нарушителей выявлены на объектах транспорта во время ОПМ «Правопорядок»
Новости
22.12.2025
КТЖ обновило дома отдыха локомотивных бригад на ряде станций
Новости
22.12.2025
Книгу об истории эксплуатационного локомотивного депо издали в Астане
Новости
22.12.2025
На 9 вокзальных объектах завершены строительно-монтажные работы
Регионы
22.12.2025
Костанайские ветераны-железнодорожники подвели итоги года
Новости
22.12.2025
Опыт Японии используют для повышения безопасности движения поездов в Казахстане