Бадамның болашағы жарқын
                        
                                                    Новости
                                                                            
			
                                    25.05.2017, 21:14
                    
                                            
                        Үшінші класты бекет мәртебесін алғалы  Бадам станциясында жүк айналымы он пайызға жоғарылаған. Болашақта жүк тасқыны бұдан да көтерілуі  мүмкін. Себебі, жақын маңдағы индустриалды аймақта 18 кәсіпорынға инвестиция тартылуда.
Индустриялдық аймақта орналасқан  трактор құрастыратын зауыт да келешекте өнім бермек. Одан бөлек кірпіш шығаратын «Агро V», «Батсу – Агро» ЖШС,  «Бөрте- Милка» сиыр фермасын қосыңыз. Кірпішке қажетті шикізат вагонмен келіп, дайын өнім тұтынушыларға таратылады. Фермадағы ірі қара малға қажетті жем-шөп те теміржолмен келеді. Индустриалды аймақ пен бекеттің арасына  9 км
теміржол тартылмақ.
   Станциядан өткен жылы 1055 вагонға жүк тиеліп, 2834 вагоннан жүк түсірілген. Күніне 11 вагоннан есептегенде айына 70-80 вагон жүк тиеліп, тасымалды арттырып отырған «Ордабасы - Нан» ЖШС. Солтүстіктен айына 80-120 вагонмен келетін  бидай ұнға айналып, Өзбекстанға кетеді. 2017 жылдың 4 айында  489 вагонға жүк тиеліп, 1143 вагоннан жүк түсірілген. 
   Сондай-ақ, теміржол арқылы «Ордабасы - Құс» кәсіпорнына да жиі жүк келеді. Жақын маңдағы әскери бөлімге қару-жарақ, сарбаздарға қажетті заттар тиелген вагондар да Бадамнан түсіріледі. «Нұрайыл», «Оңтүстік мұнай сауда», «Б.Е.Б. Ойл» сынды мұнай-газ өнімін жанар май құю бекеттеріне тасымалдайтын мекемелер тағы бар. Халыққа көмір тарататын «АС-Дербес» ЖШС отын базасы да теміржолшылармен жұмыс істейді.  Осының бәрі бес кірме жолда тиеліп, түсіріліп және  жөнелтіліп тұрады.
– Станцияда екі жүк кассирі бар. Қосымша тағы екі маман керек. Себебі, бірі ауырып қалса, екіншісіне шамадан тыс салмақ түседі. Төрт ауысымға  төрт маман кезектесіп түссе, нормаға сай болар еді. Жұмыс процесін компьютерлендірудің тиімділігінде дау жоқ, дегенмен баяғы қағаз құжаттардың бәрін компьютерге салып, қарап отырудың өзі едәуір уақытты алады. Жүк қабылдап-жөнелтуші тек күндіз істейді. Жүк кассирлеріне осы жүк қабылдаушының жұмысы да қосылған. Бұл барлық бекеттерде бар жүйе. Жүк  қабылдаушы келген вагонның құжатын компьютерге қарап отырып тексереді, салыстырады. Күнделікті беретін есебі бар. Құжаттарын толтырады. Тура сол жұмыс  жүк кассирінің де міндетінде. Олар да жүктің құжатын толтырады. Қаржысын есептейді. Негізі қолды байлайтын  жұмыс  осы құжат толтыру, – дейді бекет бастысы Серік Елмұратов.   
Бадамдағы тоғыз теміржолшының ішінде пойыз құрастырушы жоқ. Мұнда маневр тепловозы болмағандықтан, Қорғасын бекетінің маневр тепловозымен пойыз құрастырушылары бірге келіп, вагондарды ағытып, қосып кетеді. Қорғасыннан келе алмаған жағдайда станция бастығының өзі пойыз құрастырушының міндетін атқарады. Пойыз құрастырушысына қажеттілік туғанымен, әзірге штат мәселесі оңтайлы шешілмей отырған көрінеді.  Дегенмен бадамдықтар өндірісі жанданып келе жатқан аймақта тұрған бекеттің болашағы жарқын боларына сенеді.
                        Динар МЕЙІРМАН, Бадам
 Новости  
            04.11.2025
        Зерновой союз: ограничения погрузки КТЖ — вынужденная мера и направлены на нормализацию перевозок
    
        
         Новости  
            04.11.2025
        Корпоративные омбудсмены «Самрук-Қазына» посетили ряд машиностроительных предприятий в Астане
    
        
         Регионы  
            04.11.2025
        Карагандинский филиал ВЖДО подвёл итоги работы за девять месяцев
    
        
         Новости  
            04.11.2025
        Alstom приняла участие в Казахстанском глобальном инвестиционном круглом столе
    
        
         Регионы  
            04.11.2025
        Месячник по усилению безопасности перевозочного процесса и сохранности перевозимых грузов проходит в КТЖ
    
        
         Новости  
            04.11.2025
        XII Молодежный форум транспортников Kazlogistics прошел в Алматы
    
        
         Новости  /   Архив  
            04.11.2025
        Газета  Қазақстан теміржолшысы, №92 от  04  ноября 2025 года
    
        
         Грузовые перевозки  
            03.11.2025
        Экспорт казахстанского зерна в Китай смещается в пользу комбикормов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Около 150 карагандинских железнодорожников получили медали за вклад в строительство линии «Достык – Мойынты»
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Костанайские железнодорожники отметили День Республики
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Уральские железнодорожники получили награды ко Дню Республики и юбилею профсоюзов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Лучшие сотрудники Алматинского отделения ГП награждены ко Дню Республики
    
        
         Грузовые перевозки  /   Цифра недели  
            03.11.2025
        Более 1,5 млн тонн зерна перевезено железнодорожным транспортом в октябре
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Более 500 железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Работники РЦУП-3 награждены медалями «Достык – Мойынты»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Железнодорожникам вручили награды за вклад в строительство второй линии Достык – Мойынты
    
        
         Регионы  
            31.10.2025
        Илецкие железнодорожники прошли практическое занятие на станции Чашкан
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Алтынколь наращивает транзит: рост грузооборота превысил 19 %
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Wabtec провела технический семинар для специалистов локомотивного хозяйства
    
        
         Новости  /   Архив  
            31.10.2025
        Газета  Қазақстан теміржолшысы, №90-91 от  31  октября 2025 года