Мал иелерінен қолхат алу керек

Новости
09.06.2017, 12:07
Станция жолдарына мал басы мен бөгде азаматтардың шығуы көптеген өндірістік кедергіге жол береді. Сондықтан бұл мәселені шешудің оңтайлы жолы – мал иесінен төрт түлігіне ие болу жөнінде қолқат алу деген пікір айтылды. Жуырда Шу торабында  жергілікті теміржолшылардың қатысуымен үйлестіру кеңесінің отырыс өтіп, оған көлік прокуратурасының, желілік ішкі істер басқармасының өкілдері қатысты. Есепті мерзімде, яғни төрт айда бөгде адам мен қараусыз малдың кесірінен машинистер 713 жедел тежегіш қолданған. Өткен жылы бұл мезгілдегі көрсеткіш – 851 болатын. Оның 51-і мал басы, адам және көлік қағу бойынша орын алды. Әрине, төрт айда 17 адам басу оқиғасы орын алғаны өкінішті. Шу ірілендірілген жол дистанциясының бас инженерің Б.Ченсызбаев Шу-Шоқпар, Шу-Хантау телімдерінің ең қауіпті аймақтарының 15 шақырымына қоршау жүргізу шаралары жоспарланып отырғандығын алға тартты. Ал Шу локомотив пайдалану депосының бас инженері Қуат Молдабаев станция басында мал басу немесе адам қағу оқиғалары негізінен жаяу жүргіншілердің рұқсатсыз жерлерден өту барысында орын алатындығын айтты. Және негізінен ішімдік ішкен немесе  суицидке баратын азаматтар екен. Шу станциясының төрт шақырымы қоршалмай тұр екен. Жиында Шу көлік прокуратурасының аға прокуроры Б.Жиенқұлов Шу ірілендірілген жол дистанциясының қызметкерлеріне болат жолдың бойын ала орналасқан қожалық иелеріндегі ірі қара, жылқы басын анықтап фото және бейнежазу жүргізу керектігін алға тартты. -  Сосын қожалық иелерінен малын қараусыз жібермеу жөнінде қолхат алу керек. Өйткені, темір жолда мал басу оқиғасы орын алғанда көп жағдайда мал иелері айыппұл төлеуден қашып, жалтарып жатады, - деді прокуратура өкілі. Бұл бастаманы Шу станциясындағы желлік ішкі істер басқармасы басшысының орынбасары К.Шәкіров те қолдады.  

Ерман Әбдиев, Шу

Интервью
05.09.2025
120 лет профсоюзного движения: взгляд почетного железнодорожника Калтая Самбетова
Интервью
05.09.2025
Оразгали Ахметбаев: «Главная цель профсоюза неизменна — защита работников»
Регионы
05.09.2025
Новые руководители станций прошли обучение в Акмолинском отделении ГП
Новости
05.09.2025
Международный пассажирский форум прошел в Санкт-Петербурге
Новости
05.09.2025
КТЖ продолжает обновление парка
Инфраструктура
05.09.2025
Капитальный ремонт железнодорожного пути завершается в Алматинском регионе
Новости
05.09.2025
Масштабный капитальный ремонт ведется на вокзале Астана-1
Новости
05.09.2025
Казахстан и Китай обсуждают расширение контейнерного транзита
Новости / Архив
05.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №71-72 от 05 сентября 2025 года
Новости
04.09.2025
ЗИКСТО начнет использовать роботов для сборки подвижного состава
КТЖ в лицах
04.09.2025
Станции, проекты, люди: путь Риты Енсебаевой от инструктора до почетного железнодорожника
Регионы
04.09.2025
Железнодорожники и полицейские напомнили уральцам о правилах безопасности вблизи ж/д путей
Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября
Новости
02.09.2025
Токаев: транзит по маршруту «Китай – Европа» через Казахстан вырастет в 5 раз