Мүмкіндігі мол, тиімділігі шексіз
Новости
21.06.2017, 14:26
Теміржолдағы қауіпсіздік мәселесі қашан да басты назарда. Соның айғағы – өткен аптада Астана станциясының теміржол паркінде тежегіштерді сынау қуаты қондырғысы (УЗОТ) орнатылды.
Қондырғы Астана вагон пайдалану депосы жұмысшыларының өз күшімен онатылды. Вагон шаруашылығы департаментінің директоры Елбек Майданұлы мен депо директоры Ғалибек Аманбаев осы іске атсалысқан барлық сала мамандарына алғыс білдірді.
УЗОТ қондырғысы – жөнелту парктерінде жылжымалы құрам тежегішін дайындау үдерісін автоматтандыруға, тежегіштерді дайындау сапасына бақылау жүргізуге, паркте технологиялық тәртіптің сақталуына мүмкіндік береді. Осы жүйенің арқасында пойызға электровоз беруге дейін автотежегіштерді алдын ала тексеру мүмкіндігі туды. Сонымен қатар алдын ала тежегіш магистралінің ақауын жойып, істен шыққан тежегіш магистралінен вагон ағытпасын ажыратып алуға жағдай туғызады. Осындай қауіпсіздікті нығайтатын қондырғының бізде қондырылуы үлкен жаңалық дер едім, – деді жүк тасымалы компаниясының техникалық саясат жөніндегі вице-президенті Марат Шакенов.
Осы жылдың басында ҚТЖ басшылығымен аталған қондырғыны Астана станциясының орташа тәуліктік жүк пойыздары айналымы 22 жұп пойыз болатын жүк қабылдап-жөнелту бойынша тақ паркінде орнату туралы шешім қабылданған болатын. Маусымның алғашқы бөлігінде аталған паркте УЗОТ қондыру жұмыстары аяқталды. Қондырғы жүйесіне пайдалану бойынша нормативтік техникалық құжаттама жасалып, бекітіліп, жүйе арқылы қызмет көрсету үшін ВЧД-8 қызметкерлері арнайы оқытылған. Нәтижесінде УЗОТ вагоншылардың өз күшімен, сонымен бірге локомотившілер көмегімен және «Темірсервис Астана», «Санос» ЖШС-нің қолдауымен орнатылып отыр. Соған қоса монтаждау жұмыстары кезінде екі компрессор қондырылды, 1200 метрлік магистральдық құбыр, 350 метрлік сым тартылып, автоматтандыру жүйесі қосылды, 6 баған қойылды.
Астана станциясында бір пойызды өңдеуге, оны құрастырудан бастап, яғни локомотив келген сәттен технологиялық үдеріске сәйкес жүріп кеткенге дейінгі барлығы 60 минут уақыт кететін. Енді УЗОТ орнату арқылы сол өңдеу уақыты қысқарып, 40 минут қана болады. Осылайша бір жылда пойыздарды өңдеу уақытын 5500 сағатқа дейін қысқарту көзделуде. Қондырғының арқасында шартты жылдық экономикалық тиімділік ақшалай эквивалентте 341 миллион теңгені құрамақ.
Ауа райының қолайсыздығында вагоншылардың жұмысын жеңілдететін және бұрынғы УЗОТ қондырғыларына қарағанда заманауи жетілдірілген түрінің орнатылғанына теміржолшылар ризашылықтарын білдірді. Себебі бұл қондырғы құрамдарды бірнеше жолда бір мезгілде өңдей беруге, локомотив тежегіштерінің пневматикалық бөлігін бақылауға, тозуды өздігінен анықтауға, автоматты және қолма қол режимде құрамның тежегіш желілерінің ұзындығы 580 оське дейін тығыздығын тексеруге, тежегіш бөлігіндегі ауа қысымы мен тығыздығына үздіксіз бақылау орнатуға, т.б мүмкіндіктер береді.
Райхан Рахметова, Астана
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП