Мүмкіндігі мол, тиімділігі шексіз

Новости
21.06.2017, 14:26
Теміржолдағы қауіпсіздік мәселесі қашан да басты назарда. Соның айғағы – өткен аптада Астана станциясының теміржол паркінде тежегіштерді сынау қуаты қондырғысы (УЗОТ) орнатылды. Қондырғы Астана вагон пайдалану депосы жұмысшыларының өз күшімен онатылды.  Вагон шаруашылығы департаментінің директоры Елбек Майданұлы мен депо директоры Ғалибек Аманбаев осы іске атсалысқан барлық сала мамандарына алғыс білдірді. УЗОТ қондырғысы – жөнелту парктерінде жылжымалы құрам тежегішін дайындау үдерісін автоматтандыруға, тежегіштерді дайындау сапасына бақылау жүргізуге, паркте технологиялық тәртіптің сақталуына мүмкіндік береді. Осы жүйенің арқасында пойызға электровоз беруге дейін автотежегіштерді алдын ала тексеру мүмкіндігі туды. Сонымен қатар алдын ала тежегіш магистралінің ақауын жойып, істен шыққан тежегіш магистралінен вагон ағытпасын ажыратып алуға жағдай туғызады. Осындай қауіпсіздікті нығайтатын қондырғының бізде қондырылуы үлкен жаңалық дер едім, – деді жүк тасымалы компаниясының  техникалық саясат жөніндегі вице-президенті Марат Шакенов.  Осы жылдың басында ҚТЖ басшылығымен аталған қондырғыны Астана станциясының орташа тәуліктік жүк пойыздары айналымы 22 жұп пойыз болатын жүк қабылдап-жөнелту бойынша тақ паркінде орнату туралы шешім қабылданған болатын. Маусымның алғашқы бөлігінде аталған паркте УЗОТ қондыру жұмыстары аяқталды. Қондырғы жүйесіне пайдалану бойынша нормативтік техникалық құжаттама жасалып, бекітіліп, жүйе арқылы қызмет көрсету үшін ВЧД-8 қызметкерлері арнайы оқытылған. Нәтижесінде УЗОТ вагоншылардың өз күшімен, сонымен бірге локомотившілер көмегімен және «Темірсервис Астана», «Санос» ЖШС-нің қолдауымен орнатылып отыр. Соған қоса монтаждау жұмыстары кезінде екі компрессор қондырылды, 1200 метрлік магистральдық құбыр, 350 метрлік сым тартылып, автоматтандыру жүйесі қосылды, 6 баған  қойылды. Астана станциясында бір пойызды өңдеуге, оны құрастырудан бастап, яғни локомотив келген сәттен технологиялық үдеріске сәйкес жүріп кеткенге дейінгі барлығы 60 минут уақыт кететін. Енді УЗОТ орнату арқылы сол өңдеу уақыты қысқарып, 40 минут қана болады. Осылайша бір жылда пойыздарды өңдеу уақытын 5500 сағатқа дейін қысқарту көзделуде. Қондырғының арқасында шартты жылдық экономикалық тиімділік ақшалай эквивалентте 341 миллион теңгені құрамақ. Ауа райының қолайсыздығында вагоншылардың жұмысын жеңілдететін және бұрынғы УЗОТ қондырғыларына қарағанда заманауи жетілдірілген түрінің орнатылғанына теміржолшылар ризашылықтарын білдірді. Себебі бұл қондырғы құрамдарды бірнеше жолда бір мезгілде өңдей беруге, локомотив тежегіштерінің пневматикалық бөлігін бақылауға, тозуды өздігінен анықтауға, автоматты және қолма қол режимде құрамның тежегіш желілерінің ұзындығы 580 оське дейін   тығыздығын тексеруге, тежегіш бөлігіндегі ауа қысымы мен тығыздығына үздіксіз бақылау орнатуға, т.б мүмкіндіктер береді.

Райхан Рахметова, Астана

КТЖ в лицах
17.11.2025
Почетный железнодорожник Абдуали Базаркулов отметил 70-летний юбилей
Регионы
17.11.2025
Более 300 саженцев березы высадили сотрудники ВЖДО в Костанайском регионе
Новости
17.11.2025
XXI Форум межрегионального сотрудничества Казахстана и России прошел в Уральске
Новости
17.11.2025
Более 3,5 тысячи сельчан получили помощь юристов поезда «Саламатты Қазақстан»
Грузовые перевозки
17.11.2025
Более 38 млн тонн угля перевезено железнодорожным транспортом за сезон
Регионы
17.11.2025
Модернизация участка Алтынколь – Жетыген увеличит пропускную способность до 33 пар поездов в сутки
Пассажирские перевозки
17.11.2025
Поезд Атырау–Алматы будет курсировать ежедневно
Грузовые перевозки
17.11.2025
КТЖ проинформировало участников рынка о ходе перевозок зерна
Новости
14.11.2025
Лучших практиков по безопасности движения поездов определили на конкурсе в Астане
Инфраструктура
14.11.2025
Более 1400 км железнодорожного пути отремонтировано в Казахстане
Новости
14.11.2025
Профактив железнодорожников обсудил внедрение новой системы оценки профессиональных рисков в Астане
Новости
14.11.2025
Опасная попытка пересечения путей в Таразе: КТЖ напоминает о правилах безопасности
Регионы
14.11.2025
Парк эксплуатационного локомотивного депо Актогай пополнился 12 локомотивами ТЭ36А
Новости / Архив
14.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №95 от 14 ноября 2025 года
Новости
13.11.2025
Мультимодальный транспортный форум ОТГ прошел в Ташкенте
Новости
13.11.2025
О ходе реализации крупнейших инфраструктурных проектов рассказали в КТЖ
КТЖ в лицах
13.11.2025
Бейсембай Каранеев — пример мастерства и преданности железной дороге
Регионы
13.11.2025
Учения по ликвидации возгорания цистерны прошли на станции Илецк
Пассажирские перевозки
13.11.2025
Маршрут поезда Тальго «Астана-Жезказган» продлят до Кызылорды
Новости
13.11.2025
ҚТЖ и РЖД подписали соглашение о развитии стыковых пунктов до 2030 года