Мүмкіндігі мол, тиімділігі шексіз
Новости
21.06.2017, 14:26

Теміржолдағы қауіпсіздік мәселесі қашан да басты назарда. Соның айғағы – өткен аптада Астана станциясының теміржол паркінде тежегіштерді сынау қуаты қондырғысы (УЗОТ) орнатылды.
Қондырғы Астана вагон пайдалану депосы жұмысшыларының өз күшімен онатылды. Вагон шаруашылығы департаментінің директоры Елбек Майданұлы мен депо директоры Ғалибек Аманбаев осы іске атсалысқан барлық сала мамандарына алғыс білдірді.
УЗОТ қондырғысы – жөнелту парктерінде жылжымалы құрам тежегішін дайындау үдерісін автоматтандыруға, тежегіштерді дайындау сапасына бақылау жүргізуге, паркте технологиялық тәртіптің сақталуына мүмкіндік береді. Осы жүйенің арқасында пойызға электровоз беруге дейін автотежегіштерді алдын ала тексеру мүмкіндігі туды. Сонымен қатар алдын ала тежегіш магистралінің ақауын жойып, істен шыққан тежегіш магистралінен вагон ағытпасын ажыратып алуға жағдай туғызады. Осындай қауіпсіздікті нығайтатын қондырғының бізде қондырылуы үлкен жаңалық дер едім, – деді жүк тасымалы компаниясының техникалық саясат жөніндегі вице-президенті Марат Шакенов.
Осы жылдың басында ҚТЖ басшылығымен аталған қондырғыны Астана станциясының орташа тәуліктік жүк пойыздары айналымы 22 жұп пойыз болатын жүк қабылдап-жөнелту бойынша тақ паркінде орнату туралы шешім қабылданған болатын. Маусымның алғашқы бөлігінде аталған паркте УЗОТ қондыру жұмыстары аяқталды. Қондырғы жүйесіне пайдалану бойынша нормативтік техникалық құжаттама жасалып, бекітіліп, жүйе арқылы қызмет көрсету үшін ВЧД-8 қызметкерлері арнайы оқытылған. Нәтижесінде УЗОТ вагоншылардың өз күшімен, сонымен бірге локомотившілер көмегімен және «Темірсервис Астана», «Санос» ЖШС-нің қолдауымен орнатылып отыр. Соған қоса монтаждау жұмыстары кезінде екі компрессор қондырылды, 1200 метрлік магистральдық құбыр, 350 метрлік сым тартылып, автоматтандыру жүйесі қосылды, 6 баған қойылды.
Астана станциясында бір пойызды өңдеуге, оны құрастырудан бастап, яғни локомотив келген сәттен технологиялық үдеріске сәйкес жүріп кеткенге дейінгі барлығы 60 минут уақыт кететін. Енді УЗОТ орнату арқылы сол өңдеу уақыты қысқарып, 40 минут қана болады. Осылайша бір жылда пойыздарды өңдеу уақытын 5500 сағатқа дейін қысқарту көзделуде. Қондырғының арқасында шартты жылдық экономикалық тиімділік ақшалай эквивалентте 341 миллион теңгені құрамақ.
Ауа райының қолайсыздығында вагоншылардың жұмысын жеңілдететін және бұрынғы УЗОТ қондырғыларына қарағанда заманауи жетілдірілген түрінің орнатылғанына теміржолшылар ризашылықтарын білдірді. Себебі бұл қондырғы құрамдарды бірнеше жолда бір мезгілде өңдей беруге, локомотив тежегіштерінің пневматикалық бөлігін бақылауға, тозуды өздігінен анықтауға, автоматты және қолма қол режимде құрамның тежегіш желілерінің ұзындығы 580 оське дейін тығыздығын тексеруге, тежегіш бөлігіндегі ауа қысымы мен тығыздығына үздіксіз бақылау орнатуға, т.б мүмкіндіктер береді.
Райхан Рахметова, Астана
Новости
14.03.2025
Руководство КТЖ проверило готовность железнодорожной инфраструктуры к весеннему паводку на участке Атырау – Уральск
Регионы
14.03.2025
Вице-министр транспорта посетил профориентационное мероприятие в Павлодаре
Регионы
14.03.2025
Максат Калиакпаров встретился с жителями Павлодарской области
Новости
14.03.2025
RHENUS заинтересован в создании новых терминалов в Казахстане
Регионы
14.03.2025
Международный женский день отметили в РЦУП Юго-Восточного региона
Регионы
14.03.2025
Уральские железнодорожники поздравили коллег с Международным женским днем
Новости
14.03.2025
Еще на одном участке Достык – Мойынты открыто движение поездов по второму пути
Новости
14.03.2025
«Көрісу – Амал мерекесі» празднуют на территориях филиалов АО «Кедентранссервис»
Новости
14.03.2025
Более 46 500 кубометров снега убрали с железнодорожных путей за праздничные выходные
Новости
14.03.2025
Железнодорожники присоединились к общенациональной декаде «Наурызнама»
Новости / Архив
14.03.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №19 от 14 марта 2025 года
Грузовые перевозки
13.03.2025
Казахстан и ОЭСР обсуждают перспективы дальнейшего сотрудничества
Новости
13.03.2025
Развитие транспортного коридора Север-Юг обсудили Казахстан и Россия
Регионы
13.03.2025
Более 60 раз в течение двух лет машинистам поездов пришлось экстренно тормозить в Карагандинском регионе
Инфраструктура
13.03.2025
Почти 50 км железной дороги капитально отремонтируют в Кызылординском регионе
Регионы
13.03.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Оскемен-1
КТЖ в лицах
13.03.2025
Райхан Альсеитова - 37 лет на железной дороге
КТЖ в лицах
13.03.2025
«Душа поет, и есть уверенность в будущем»: Оператор по обработке перевозочных документов Гульсара Жайляуова — о работе на станции Илецк
Регионы
13.03.2025
Показательный комиссионный осмотр прошел на станции Жанаарка
Новости
13.03.2025
Около 200 участников собрал форум «Сенімді тұлек» в КТЖ