«Үш топтық тәсіл» – тың жетістік
Новости
30.06.2017, 14:31
Семей жүк тасымалы бөлімшесі бойынша өндіріс барысына өткен жылдың соңында енгізілген жаңашылдықтар мен соны әдіс-тәсілдер жемісін беруде.
Нәтижесінде, жүк тасымалы мен пойыздар қозғалысын ұйымдастыруда тың жетістіктер орын алды. Мысалы, ағымдағы жылдың 5 айының қорытындысы бойынша 12 сапалық көрсеткіш орындалыпты. Бірінші кезекте бөлімшеге қарасты вагон шаруашылығы мен жүк станциялары бойынша ілкімді жұмыс жасалынған. Вагондар өнімділігі – 104,2, жүк айналымы – 101,9 пайызды құраған. Мұнымен қатар, соңғы бес айдың көрсеткішіне тоқталар болсақ, вагондарды «үш топтық тәсілмен» өңдеу нәтижесінде 89 млн теңгенің тиімділігі жүзеге асқан. Ал, жыл аяғына дейін аталмыш бағыттағы шаралар нәтижесінде 902 млн теңгенің экономикалық тиімділігі орын алады деп болжануда. Бұл тәсіл бөлімше бойынша өткен жылдың соңында өндіріске енгізілген болатын. Осылайша, рейстік модельдің «берік тармақ» түрі тиімділігі зор екендігін дәлелдеді.
Жалпы, бұл әдіс негізінде транзиттік пойыздардың өңделетін уақыты 10 минутқа үнемделіп, станцияның өз басындағы, яғни, жергілікті жылжымалы құрамдарды жасақтау 50 минутқа дейін азайтуға қол жеткізілді.
Осынау жетістіктер аясында 5 ай ішінде жүк тиеу техникалық жоспардан 16,0 мың тоннаға артық орындалған. Бұл бағыттағы шаралар әлі де ширатылмақ.
Сонымен қоса, бөлімше бойынша жыл басынан бері 4970 жүк пойызы жолға шығарылған. Оның 4060-ы жүк тасымалын оңтайластыру мақсатында ұйымдастырылған ауыр салмақты жылжымалы құрамдар. Мұндай құрамдар саны жалпы көрсеткіштің 81,7 пайызын құрап, 282 млн теңгенің экономикалық таза пайдасын әкелгенін ескерсек, осыған дейінгі жоспарланған шаралардың, яғни, вагон айналымы мен жүк тасымалын ұйымдастырудағы соны тәсілдердің тиімділігі зор болғанын аңғаруға болады.
Ал, мұның сыртында, жыл басталғалы бергі бес айдың ішінде ақаулықтарға жол берілген жоқ. Өндірістегі жетістіктердің бұлайша еселенуіне жаңа техникалық үдерістерге көшу зор мүмкіндік беріпті.
Қуаныш Қожаев, Семей
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год