Меңлібайдың мәселесі...
Новости
04.07.2017, 10:15

Шымкент – Түлкібас темір жолының ортасындағы жаңадан ашылған Меңлібай станциясынан жүк тасымалдана бастағалы екі жыл өтсе де, ондағы теміржолшыларға қолайлы жағдай жасау мүмкіндігі болмай отыр.
Жаңа бекеттен жарты жылда 560 тоннаға жуық 7882 вагон қиыршық тас тиеліп, жоспар орындалып келеді. Станциядағы он үш теміржолшы бөлімшенің штаттық кестесінде. Түлкібастың әр ауылынан немесе Шымкенттен қатынап жұмыс істейтін оларға жұмыс орнына келіп-кетудің өзі оңай болмай отыр.
– Бекет маңынан 20-30 метр тереңдікке дейін құдық қазғанмен, тастақ жер болған соң су шықпады. Көлігі барлар ауызсуды бес км қашықтағы Састөбеден ала келеді. Меңлібайға дейінгі көлік жолы нашар. Қар мен жаңбырда езіліп, батпақтанып жатады. Карьерді ашқан кәсіпкерлер Састөбеге дейін екі бағыттық алты км жол мен төрт-бес бөлмеден тұратын ғимарат салып берген. Қазір станция жұмысшыларынан бөлек жолшы, байланысшылар осында қона жатып, еңбек етеді. Ауысыммен еңбек ететіндер де кейде үйіне жете алмаса осы жерде қонып қалады, – дейді бекет бастығы Рысжан Жаманқараев.
«Стандарт Цемент» зауытының басшылығы мен теміржолшылар тарабы уақытша келісімшартқа тұрғандықтан, әлі жұмысшыларға арналған ғимаратты салуды қолға алмаған. Яғни, бекет толығымен теміржолға өтпеген. Бірақ кәсіпкердің де қарамағында емес. Ал, станцияда жұмыс қарқыны артып келеді. Күн сайын орта есеппен елу вагон қиыршық тасты екі жылдан бері үздіксіз тиеп, Текесу, Қазығұрт сынды бекеттерден қалыспай келеді. Бірақ, дәрежесі бесінші класты болғасын қатынып жұмыс істейтін теміржолшылардың жалақысы аз.
– Сондықтан, арманымыз бекеттің сыныптық дәрежесі жоғарылатылса екен дейміз, сонда жалақы деңгейі сәл де болса көтерілер еді. Сосын, әрі жұмыс кеңсесі, әрі жатақхана болып отырған бір ғимарат тарлық етуде, теміржолшыларға арналған қызметтік үй салынса, – дейді бекет бастығы.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Новости
07.09.2025
Выездные комиссии КТЖ проверили ремонтные работы на 125 вокзалах
Интервью
05.09.2025
120 лет профсоюзного движения: взгляд почетного железнодорожника Калтая Самбетова
Интервью
05.09.2025
Оразгали Ахметбаев: «Главная цель профсоюза неизменна — защита работников»
Регионы
05.09.2025
Новые руководители станций прошли обучение в Акмолинском отделении ГП
Новости
05.09.2025
Международный пассажирский форум прошел в Санкт-Петербурге
Новости
05.09.2025
КТЖ продолжает обновление парка
Инфраструктура
05.09.2025
Капитальный ремонт железнодорожного пути завершается в Алматинском регионе
Новости
05.09.2025
Масштабный капитальный ремонт ведется на вокзале Астана-1
Новости
05.09.2025
Казахстан и Китай обсуждают расширение контейнерного транзита
Новости / Архив
05.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №71-72 от 05 сентября 2025 года
Новости
04.09.2025
ЗИКСТО начнет использовать роботов для сборки подвижного состава
КТЖ в лицах
04.09.2025
Станции, проекты, люди: путь Риты Енсебаевой от инструктора до почетного железнодорожника
Регионы
04.09.2025
Железнодорожники и полицейские напомнили уральцам о правилах безопасности вблизи ж/д путей
Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября