Меңлібайдың мәселесі...

Новости
04.07.2017, 10:15
Шымкент – Түлкібас темір жолының ортасындағы жаңадан ашылған Меңлібай станциясынан  жүк тасымалдана бастағалы екі жыл өтсе де, ондағы теміржолшыларға қолайлы жағдай жасау мүмкіндігі болмай отыр.  Жаңа бекеттен жарты жылда 560 тоннаға жуық 7882  вагон қиыршық тас тиеліп,  жоспар орындалып келеді. Станциядағы  он үш теміржолшы  бөлімшенің штаттық кестесінде. Түлкібастың әр ауылынан немесе Шымкенттен қатынап жұмыс істейтін оларға жұмыс орнына келіп-кетудің өзі оңай болмай отыр. – Бекет маңынан 20-30 метр тереңдікке дейін құдық қазғанмен, тастақ жер болған соң су шықпады. Көлігі барлар  ауызсуды бес км қашықтағы  Састөбеден ала келеді.  Меңлібайға дейінгі көлік жолы нашар. Қар мен жаңбырда езіліп, батпақтанып жатады. Карьерді ашқан кәсіпкерлер Састөбеге дейін екі бағыттық алты км жол мен төрт-бес бөлмеден тұратын ғимарат салып берген. Қазір станция жұмысшыларынан бөлек  жолшы, байланысшылар осында қона жатып, еңбек етеді. Ауысыммен еңбек ететіндер де кейде үйіне жете алмаса осы жерде қонып қалады, – дейді бекет бастығы Рысжан Жаманқараев. «Стандарт Цемент» зауытының басшылығы мен теміржолшылар тарабы уақытша келісімшартқа тұрғандықтан, әлі жұмысшыларға арналған ғимаратты салуды қолға алмаған. Яғни, бекет толығымен теміржолға өтпеген. Бірақ кәсіпкердің де қарамағында емес. Ал, станцияда жұмыс қарқыны артып келеді.  Күн сайын орта есеппен елу вагон қиыршық тасты екі жылдан бері үздіксіз тиеп,  Текесу, Қазығұрт сынды бекеттерден қалыспай келеді. Бірақ, дәрежесі  бесінші класты болғасын қатынып жұмыс істейтін  теміржолшылардың жалақысы  аз.   – Сондықтан,  арманымыз  бекеттің сыныптық дәрежесі жоғарылатылса екен дейміз, сонда жалақы деңгейі сәл де болса көтерілер еді. Сосын, әрі  жұмыс кеңсесі, әрі  жатақхана  болып отырған бір ғимарат тарлық етуде,  теміржолшыларға арналған қызметтік үй салынса, – дейді бекет бастығы. 

Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Спорт
26.07.2024
Футбольное поле для железнодорожников открыли в Таразе
Регионы
26.07.2024
Более 30 экстренных торможений применили машинисты из-за вышедшего на ж/д пути скота в границах Павлодарской дистанции пути
Регионы
26.07.2024
Вопросы перевозок угля обсудили в Усть-Каменогорске
Новости
26.07.2024
Тарифы на парковку у железнодорожного вокзала «Астана» обновят с 5 августа
Новости
26.07.2024
Сотрудничество в сферах транспорта и логистики обсудили вице-премьеры Казахстана и России в Москве
Новости
26.07.2024
Алгоритм погрузки, доставки и выгрузки техники при ЧС поручили разработать Минтрансу
Новости / Архив
26.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №61 от 26 июля 2024 года
Регионы
25.07.2024
Железнодорожники Карагандинской и Акадырской дистанций пути продолжают работы по смене рельсовых опор
Новости
25.07.2024
Развитие сотрудничества в сфере железнодорожного транспорта обсудили страны ЕАЭС
Регионы
25.07.2024
Итоги отгрузки за первое полугодие 2024 года подвели в ВКО
КТЖ в лицах
25.07.2024
«Каждый день уникален и полон вызовов»: Поездной диспетчер рассказал о своей работе
Новости
25.07.2024
Транспортный контроль и лицензирование экспедиторской деятельности обсудили в Минтранспорта
Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске