Ерасыл ертеңіне сенеді  

Новости
04.07.2017, 10:59
Ерасыл Жаңбырбаевтың жаңа Шалқар-Бейнеу теміржол тармағына жұмысқа араласқаны кеше ғана сияқты еді, міне бүгінде саладағы өзгерістерге байланысты Хромтау-Алтынсарин теміржолы аралығына жолдама алды. Еңбек жолын екі жыл бұрын бастаған 22 жастағы жас теміржолшы бүгінде жаңа ортаға бейімделіп, Шалқардан біршама алыста жатқан Әйтеке би станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету бекетінде вагон қараушы болып еңбек жолын жалғастыруда.   -Шалқар-Тассай теліміндегі Аққайтым станциясында сигнал беруші болып еңбек жолымды бастадым. Мен үшін жаңа ұжым, жаңа орта, жаңа учаске. Өзім секілді жас мамандар аз болмады. Сондықтан, бізге бәрі қызық болды. ЗЖұмысқа ерекше құлшыныспен кірістік. Теміржол тарихында өзіндік орны бар, жаңадан ашылған жол аралығында қызмет ету бақыты бұйырғанына қуанып, әрі  мақтанып,  барлығын біз өзіміз бастап жатқандай күй кештік, - деп бастады әңгімесін жас жігіт.  Екі жылдан енді аса бергенде, теміржол саласындағы реформалар жас теміржолшыны да айналып өтпегенге ұқсайды. Ерасыл жаңа ұжымға, жаңа ортаға тез үйреніпті.  Күн сайын станциядан  өтетін 10-11 пойызды қарап,  вагон шаруашылығының жұмысын  игере бастаған Ерасылмен әңгімеміз теміржол паркінде өрбіді. Одан Шалқар–Бейнеу аралығы мен Хромтау-Алтынсарин теліміндегі айырмашылық жайлы сұрадық. –Әрине, Шалқар-Бейнеу телімінде қозғалыс аз, соған орай вагон саны да аз.  Ал мынау Хромтау-Алтынсарин пайдалануға берілгеніне 10 жылдан асқан телім болғандықтан, пойыз қатынасының әлдеқашан күш алып кеткен, қозғалыс та жиі.  Соған қарап, енді бір он жылда Бейнеу – Жезқазған теміржолының бойы қаптаған пойыз, қалың қозғалыс болатынына сенімдімін,- деген жас теміржолшы ардағы арманымен де бөлісті. Теміржолшылар әулетінің өкілі Ерасыл атасы мен әкесінің жолын жалғастырылп осы кәсіпті таңдағанына тіпті де өкінбейді. Ақтөбе көлік, коммуникация және жаңа технологиялар колледжіне құжаттарын тапсырған күннен бастап алдына болашақта өз мамандығын толық меңгерген мықты теміржэолшы боламын деген мақсат қойды. Және ол арманының орындаларына, ертеңіне сенеді Ерасыл.

Асқар Ақтілеу, Әйтеке би

Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год