Ерасыл ертеңіне сенеді
Новости
04.07.2017, 10:59
Ерасыл Жаңбырбаевтың жаңа Шалқар-Бейнеу теміржол тармағына жұмысқа араласқаны кеше ғана сияқты еді, міне бүгінде саладағы өзгерістерге байланысты Хромтау-Алтынсарин теміржолы аралығына жолдама алды.
Еңбек жолын екі жыл бұрын бастаған 22 жастағы жас теміржолшы бүгінде жаңа ортаға бейімделіп, Шалқардан біршама алыста жатқан Әйтеке би станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету бекетінде вагон қараушы болып еңбек жолын жалғастыруда.
-Шалқар-Тассай теліміндегі Аққайтым станциясында сигнал беруші болып еңбек жолымды бастадым. Мен үшін жаңа ұжым, жаңа орта, жаңа учаске. Өзім секілді жас мамандар аз болмады. Сондықтан, бізге бәрі қызық болды. ЗЖұмысқа ерекше құлшыныспен кірістік. Теміржол тарихында өзіндік орны бар, жаңадан ашылған жол аралығында қызмет ету бақыты бұйырғанына қуанып, әрі мақтанып, барлығын біз өзіміз бастап жатқандай күй кештік, - деп бастады әңгімесін жас жігіт.
Екі жылдан енді аса бергенде, теміржол саласындағы реформалар жас теміржолшыны да айналып өтпегенге ұқсайды. Ерасыл жаңа ұжымға, жаңа ортаға тез үйреніпті. Күн сайын станциядан өтетін 10-11 пойызды қарап, вагон шаруашылығының жұмысын игере бастаған Ерасылмен әңгімеміз теміржол паркінде өрбіді. Одан Шалқар–Бейнеу аралығы мен Хромтау-Алтынсарин теліміндегі айырмашылық жайлы сұрадық.
–Әрине, Шалқар-Бейнеу телімінде қозғалыс аз, соған орай вагон саны да аз. Ал мынау Хромтау-Алтынсарин пайдалануға берілгеніне 10 жылдан асқан телім болғандықтан, пойыз қатынасының әлдеқашан күш алып кеткен, қозғалыс та жиі. Соған қарап, енді бір он жылда Бейнеу – Жезқазған теміржолының бойы қаптаған пойыз, қалың қозғалыс болатынына сенімдімін,- деген жас теміржолшы ардағы арманымен де бөлісті.
Теміржолшылар әулетінің өкілі Ерасыл атасы мен әкесінің жолын жалғастырылп осы кәсіпті таңдағанына тіпті де өкінбейді. Ақтөбе көлік, коммуникация және жаңа технологиялар колледжіне құжаттарын тапсырған күннен бастап алдына болашақта өз мамандығын толық меңгерген мықты теміржэолшы боламын деген мақсат қойды. Және ол арманының орындаларына, ертеңіне сенеді Ерасыл.
Асқар Ақтілеу, Әйтеке би
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП