Жолдың жайын жолшы білер... 

Новости
04.08.2017, 16:26
Ірілендірілген Арыс жол дистанциясының ұжымы тек жақсы  көрсеткіштерімен танымал.  Бұл әрине, ең алдымен сол жолдың бабын жасайтын жолшылардың маңдай тер, табан ақысының арқасы. Солардың бірі, ширек ғасырдан бері шойынжолды баптап жүрген Ахмет Қамбарбек. Еңбек жолын жол монтерлігінен бастаған ол жол шаруашылығының барлық сатысынан өткен. Екі жыл өтпе кезекші де болды. Тәжірибе жинақтай келе жол бригадирі болып жұмыс істеді.Тараз қаласындағы оқу орнында біліктілігін арттырып келген соң Ақпан, Бадам бекетінде жол шебері міндетін атқарды. Соңғы он жылдан бері Арыс ірілендірілген жол дистанциясының жол шебері.   –Оңтүстіктің ең «ыстық нүктесі» Арыста бүгінгідей қырық күн шілдеде ауаның температурасы 50 градуска дейін ысып, аспан айналып жерге түсетіндей аптап болады.  Сонда да жол бойыннан табылатын жолшылар шойынжолдың ағымдағы күтімін жасайды. Күнделікті ақау күнде түзелетіндіктен, құдайдың құтты күні бұл жұмыс қайталана береді. Яғни, жолшылар жол бойының әр қадамын күн сайын қырағы көзден өткізеді, онсыз қозғалыс қауіпсіздігін толық қамамасыз ету мүмкін бе? Арыс пен Ақдала арасындағы 3210-3213 км арасындағы тақ және жұп жолдарын қосқанда 8 км жолды екі бригадир, 14 жұмысшы күтіп ұстайды. Қауіп байқасақ, сол шақырым бойынан пойыздардың төмен жылдамдықпен жүруін ескертеміз. Биылғы жаз сұмдық ыстық болып тұр, бірақ жаны сірден жаралған жігіттеріміздің арқасында жол күтімі жоғары, қозғалысқа қашан да жол ашық, –  дейді  жасы биыл 54-ке шыққан жол шебері. Айтпақшы, Ахмет Қамбарбек салаға кездейсоқ келген жан емес. Атасы  Ахмет те темір табанды жолдың күтімін, қырық жыл жасаған жолшы болған.  

Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент

Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год