Техникалық саясат тиімділігігі

Новости
08.08.2017, 09:39
Соңғы жылдары ұлттық компания негізгі өндірістік активтерін жаңартып, локомотивтер мен жүк және жолаушылар вагондарының жаңа серияларын енгізді, сонымен қатар жаңа темір жол желілері мен инфрақұрылым нысандары салынды. Міне, осының бәрі Компанияның техникалық саясатының концепциялары арқылы инженерлік-техникалық блоктың басымдық беретін міндеттерін анықтап берді. Компанияның техникалық саясат және реттеу департаментінің директоры Талғат Қанатбаевтың айтуынша, қоғамның техникалық саясаты концепциясының басты мақсаты – техникалық қайта жарақтандырудың негізгі бағыттарын анықтау. –Соның ішінде жылжымалы құрам бойынша саясат техникалық пайдалану ережелері мен Кедендік одақтың техникалық регламентінің міндетті талаптарын орындау негізінде жүзеге асады. Ал тартқыш жылжымалы құрамға келсек, болашақта локомотив паркі асинхронды жетек арқылы, ал жүк вагондары паркі техникалық жылдамдықты қамтамасыз ететін жетілдірілген түрлерімен жаңартылмақ. Вагондардың жүк көтергіштігі арттырылып, біліктілік күші 25 тоннаға жеткізілмек. Инфрақұрылым бойынша саясат мақсаты – бекітілген қозғалыс жылдамдығы арқылы пойыздардың қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету, – дейді ол. Телемеханика мен байланыс автоматикасы кешені бойынша қазіргі орталықтандырылған жүйе көп функционалды кешенге ауыстырылмақ,  радиобайланыс пен мәліметтер жөнелтудің сандық стандарттары негізінде пойыздар қозғалысын басқарудың икемді жүйесі енгізілетін болады. Ал электрмен жабдықтау және байланыс жөнінен тартқыш қосалқы станциялардың қазіргі заманғы тоқтаусыз коммутациялық аппараттармен ауыстырып, автоматика мен байланыс желісін жаңғырту, энергия сыйымдылығы төмен жүйені қолдана отырып жаңарту көзделуде. Вокзал кешені үшін жолаушыларға сапалы қызмет көрсетудің жаңа стандарттары енгізіліп, вокзал инфрақұрылымы қызметтерді тұтынушылардың кешенді қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып дамытылмақ. Өндірістік активтерді басқарудың бірыңғай стратегиясын анықтап, шығындар арасындағы оңтайлы ара салмақты  табу, автивтерге нормативтік талаптарды сақтау – осы бағыттағы саясат мақсаты. Ал инновация мен білімді басқару саясатын жүзеге асыру үшін сандық кітапхана құру, кітап қорын жаңарту, корпоративті талдау, техникалық-экономикалық басылымдарды дамыту, рационализаторлық және өнертапқыштық қызметті ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік конструкторлық жұмыс жүргізу жұмыстары жасалмақ.  Жалпы алғанда компанияның техникалық саясатын жүзеге асыру мақсатында желілік және аймақтық деңгейдегі техникалық кеңестер жұмыс жасауда. Концепция міндеттерін орындау ел теміржолының дамуына оң әсер етіп, көліктік-логистикалық қызмет көрсетуде бірыңғай технологиялық үдерістер тиімділігін айтарлықтай арттыратын болады.

Райхан РАХМЕТОВА

Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год