Өткелдегі өзекті мәселе  

Новости
14.06.2016, 17:17
Автокөлік көбейген сайын темір жолдағы өткелдердің қауіпсіздігін сақтаудың маңыздылығы артуда.  Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты жол дистанцияларында өткелдерде автокөлік пен электровоздың соқтығысуы соңғы жылдары қайталанып жатыр. Әйтеуір адам шығыны болмады. Автокөліктердің артқы бөлігі қисайғанмен, жол мен локомотивке айтарлықтай зиян келмеді. Бірақ, ертеңгі күні осы жайт тағы орын алмасын ешкім болжай алмас. Өткелдердегі құрылғыларды жаңарту, заманға сай ету үшін қажетті материалдар қолға уақытылы тимегендіктен, баяғы жартас сол жартас күйінде қалуда. Айта кететіні, бөлімшеге қарасты 3102, 3113, 3255, 3265, 3294, 3301, 3250 шақырымдардағы өткелдерде тосқауыл құрылғысының салынуы күн тәртібіндегі мәселеге айналып отыр.  Оған қоса,  бірқатар өткелдердің төсемдерін резиналы жұмсақ төсемге ауыстыру ісі де жүзеге асуы тиіс болатын. Барлық күзетілетін он үш өткелге бейнебақылау орнатылуы екі жыл бұрын қозғалса да, қаржының тапшылығынан қағаз күйінде сұралып келеді. Арыс – Шымкент, Арыс – Cарыағаш, Түркістан – Арыс телімінде алты өткелге шлагбауым орнату да  «қысқа жіп күрмеуге» келтірмеуде. Қазығұрт – Леңгір теліміндегі шақырымдарға белгі беретін бағдаршамдар қойылу керектігі бес айдың қорытындысында тағы сөз болды. Сонымен қатар, 3102, 3113, 3255, 3294, 3301 шақырымдардағы автокөлік қатынасы кемінде он мыңның төңірегінде, оның ішінде  күніне 500-ден аса қоғамдық көлік қатынайтын өткелде кеңейтілген автожолөткел салу кезек күттірмейтін істің бірі. Тұрғыны көп шоғырланған Қазығұрт – Қызылсай арасындағы бір бағыттағы темір жол бойынан жергілікті тұрғындар өздеріне ыңғайлап өткел салып алған көрінеді. Бірақ жеке бастары үшін қауіпті саналғандықтан, жолшылар жергілікті әкімдікпен, көлік прокуратурасымен және Шымкент станциясындағы ЖІІБ қызметкерлерімен бірлесе отырып, «жасанды»  өткелдің мәселесін шешуді қолға алған. Алайда, әліге дейін бұл мәселеге нүкте қойылмады. Бірі шағын болғанмен, бірі көлемдіге жататын өткелдердің мәселесі жамаулы көйлектей болып жылдан жылға жалғасып жатыр.

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября
Новости
02.09.2025
Токаев: транзит по маршруту «Китай – Европа» через Казахстан вырастет в 5 раз
Новости
02.09.2025
КТЖ запустило новый формат перевозки растительного масла в Китай
Новости
02.09.2025
КТЖ и «Китайские железные дороги» обсудили развитие перевозок и инфраструктуры
Новости
02.09.2025
«Дорога в школу»: в КТЖ поздравили семьи железнодорожников
Новости
02.09.2025
КТЖ и China Communications Construction Company обсудили строительство железнодорожной линии «Бахты – Аягоз»
Новости
29.08.2025
«PRO//Движение.Экспо»: лидерам отрасли представили инновации и новые проекты
Новости
29.08.2025
Более 96 тысяч железнодорожников приняли участие в отчетно-выборной кампании профсоюза
Регионы
29.08.2025
Итоги отчетно-выборной кампании профсоюза железнодорожников подвели в Караганде
Социум
29.08.2025
Железнодорожники могут получить выходной на первый звонок и выпускной детей
Инфраструктура
29.08.2025
Первый стрелочный перевод уложен на перегоне Сарыагаш – Дарбаза
Новости / Архив
29.08.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №70 от 29 августа 2025 года
Новости
28.08.2025
KTZ Express приступит к строительству 6 современных морских судов
Регионы
28.08.2025
Около 100 школьников стали участниками проекта «Железная дорога глазами детей» в Караганде