Ерлік емей, немене?! 

Новости
13.07.2016, 16:20
Қазалы вагон пайдалану депосының Шиелі станциясындағы техникалық қызмет көрсету қосынының вагон қараушысы Мақсұт Сарибаев өткен жылдың тамыз айының 15 күні №41 «АлматыАтырау» бағытындағы жолаушылар пойызы вагонынан қауіпті ақау тапты. Пойыз құрамындағы 18-вагонының буксы торабында ТРКП типті жетекші шкив бекітпесінің шашылып бұзылғанын сырттай бақылау арқылы бірден анықтап, қауіпті апаттың алдын алған вагон қараушынының бұл қырағылығын  ерлікке теңеуіміздің себебі  күндіздің өзінде ажырату қиын ақауды жеті қараңғы түнде анықтауы еді. Вагон шаруашылығының «қыр-сырын» әбден меңгерген тәжірибелі вагоншы Мақсұт вагон доңғалағының ремені босаңқырап, «енжар» дөңгеленіп келе жатқанын пойыз станцияға келіп тоқтаған соң сыртқы белгілеріне қарап анықтаған. Доңғалақ ременіне аяғын салып басқанда оның әдеттегіден бос екеніне көз жеткізген де аға вагон қараушы мен Шиелі ТҚКҚ басшысы Дастан Төлегеновке, ауысымның аға вагон қараушысы Мейрамбек Ержановқа және де тиісті орындарға хабарлаған екен. Вагон ақауын тексерушілер вагон доңғалағының тісті бөлшек бекітпесінің М12х75-тік екі болты сынып, М110 арнайы бұрандасының бұрама тіні желініп, ТРКП типті жетекші шкив бекітпесі шашылып кеткеніне көз жеткізеді. №41-ші пойыздың ақаулы вагоны бұған дейін  Сауран, Талап, Жаңақорған, Төменарық секілді станциялардағы жылжымалы құраманың техникалық күйін пойыздардың жүрісі кезінде автоматты бақылау құралдарынан ескертусіз жүріп өткен, бекеттердегі КТСМ-02 құрылғыларында «Дабыл-0», «Дабыл-1», «Дабыл-2» белгісі тіркелмеген көрінеді. Ақаулы вагон Минск вагон жөндеу депосында деполық жөндеуден өткен жылы өткен екен. Жолаушылар пойызының қозғалысқа жарамсыз доңғалағы Шиелі ТҚКҚ технологиялық картасына сәйкес 52 минутта ауыстырылуы қарастырылған және Шиелі ТҚКҚ-ның ағымдық жөндеу тұйығында штаттық кестеге сәйкес түнгі уақытта 30 минут қосымша қосылады екен. Ал ақау табылған №41 пойыздың 18-вагонының доңғалағы бас-аяғы 45 минутта ауыстырылып жөндеуден шыққанын білдіретін ВУ-36  нысаны, тежегіштің сынақтан өтуін айғақтайтын ВУ-45  секілді қажетті нысандық анықтамалар алынып, вагон қозғалысқа жарамды халге келтіріліп, жылжымалы құрамға 45 минутта қайта тіркеліп, жылжымалы құрам қозғалысқа жөнелтіледі.  Қазалы вагон пайдалану депосында он жылдан астам еңбек етіп келе жатқан қырағы вагон қараушы Мақсұт Сарибаев пен шиелілік техникалық қосын еңбеккерлерінің сол кезде ескерусіз калған бұл еңбегі шынында ерлік емей, немене?!

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ

Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль