Жаңашыл ұсыныс – жастардан
Новости
22.08.2017, 10:20
Темір жол – шуақты Шу өңірінің тамыр бүлкілі десек қателеспейміз. Нағыз тоғыз жолдың торабында жатқан Шу станциясы арқылы оңтүстіктен солтүстікке, батыстан шығысқа ерсілі-қарсылы ағылған пойыздар легі күндіз-түні толастаған емес.
Күн сайын миллиондаған тонна жүк пен мыңдаған жолаушының қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отырған шулық теміржолшылар арасында шойынжол кәсібін атадан балаға мирас еткен дәстүр қалыптасқалы да бір ғасырға жуық уақыт өтіпті. Қазіргі таңда Шу ауданында 640 жас темір жол саласында қызмет етеді. Солардың дені ата дәстүрін жалғастырған теміржолшылар әулетінің өкілдері. Олар теміржолдың ерлікке толы тарихын жасаған аталар даңқына адал.
Мәселен, Шу электрмен жабдықтау дистанциясында бір топ жас шоғыр еңбек етеді. Дистанцияның «жүрегі» өндірістік-техникалық бөлімін құрайтын бұл жоғары білімді, еңбек жолын қатардағы монтер болып бастап, тәжірибе жинақтап, сатылай өсіп келе жатқан жастар өндірісті алға бастыруда жаңашыл көзқарастарымен, тиімді ұсыныстарымен көзге түсіп жүр.
–Темір жол желісін үздіксіз электр жүйесімен қамтамасыз етуде бір минут та үзіліс болмайды. Оған қоса, темір жол бойында бізден электр қуатын алатын тұтынушыларымыз бар. Дистанцияға қарасты 7 түйіспелі торап учаскесі мен 5 қосалқы тартым станциясы бар. №3 Шу қосалқы тартым станциясы жақында ғана қайта жаңғыртудан өтті. Темір жол желісіне қажетті электр қуатын бөлетін станция толығымен немістің «Siemens» компаниясының құрылғыларымен жабдықталған. Заманауи технологияны игеруде біз жастар көшбасшы болуға тиіспіз, сондықтан да біз оқу мен ізденуден ешқашан жалықпайтын боламыз, – дейді жаңашыл жастардың бірі, бөлім инженері Бауыржан Мұсақұл.
Елдар Ыбырайқұл 2015 жылы М.Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясын тәмамдап, еңбек жолын осы дистанциядан бастаған жас маман.
–Теміржолдың бойындағы қызу тіршіліктің бойына қан жүгіртіп отыратын электрмен жабдықтау саласының қауіп-қатері басым. Статистиканы қараңыз, жыл сайын тоқ көзінің қаупін елемей, абайсызда ажал құшып жатқандар қаншама... Сондықтан, техника қауіпсіздігін сақтау – біздің ең бірінші талабымыз және ұстанымымыз,– дейді жас маман Елдар.
Ерман Әбдиев, Шу
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП
Новости
25.11.2024
Первый контейнерный поезд отправили по обратному маршруту ТМТМ - из Баку в Сиань
Новости
25.11.2024
Новое служебное помещение для сигналистов предгорочного парка построили на станции Астана
Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь
Пассажирские перевозки
22.11.2024
Нацперевозчик объявил о скидках на железнодорожные билеты
Новости
22.11.2024
Железнодорожную инфраструктуру продолжают обновлять в Акмолинском регионе
Регионы
22.11.2024
Обучение первозимников ведут на предприятиях Семейского отделения ГП
Регионы
22.11.2024
Семинар-совещание по технике безопасности провели на станции Балхаш
Новости
22.11.2024
Около сотни руководителей линейного уровня путевого хозяйства прошли обучение в Астане
Новости
22.11.2024
Вопросы в области логистики и инфраструктуры обсудили на СВМДА в Астане
Грузовые перевозки
22.11.2024
Более 160 тысяч тонн зерна погрузили в ноябре в Костанайском отделении ГП
Новости / Архив
22.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №99 от 22 ноября 2024 года
Регионы
21.11.2024
Директор специализированного мостового отряда Канат Карбозов стал обладателем «Самұрық-Қазына» акционерлік қоғамының құрметті қызметкері»
Регионы
21.11.2024
Экскурсию для подростков провели на железнодорожных предприятиях станции Илецк