Жаңашыл ұсыныс – жастардан
Новости
22.08.2017, 10:20

Темір жол – шуақты Шу өңірінің тамыр бүлкілі десек қателеспейміз. Нағыз тоғыз жолдың торабында жатқан Шу станциясы арқылы оңтүстіктен солтүстікке, батыстан шығысқа ерсілі-қарсылы ағылған пойыздар легі күндіз-түні толастаған емес.
Күн сайын миллиондаған тонна жүк пен мыңдаған жолаушының қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отырған шулық теміржолшылар арасында шойынжол кәсібін атадан балаға мирас еткен дәстүр қалыптасқалы да бір ғасырға жуық уақыт өтіпті. Қазіргі таңда Шу ауданында 640 жас темір жол саласында қызмет етеді. Солардың дені ата дәстүрін жалғастырған теміржолшылар әулетінің өкілдері. Олар теміржолдың ерлікке толы тарихын жасаған аталар даңқына адал.
Мәселен, Шу электрмен жабдықтау дистанциясында бір топ жас шоғыр еңбек етеді. Дистанцияның «жүрегі» өндірістік-техникалық бөлімін құрайтын бұл жоғары білімді, еңбек жолын қатардағы монтер болып бастап, тәжірибе жинақтап, сатылай өсіп келе жатқан жастар өндірісті алға бастыруда жаңашыл көзқарастарымен, тиімді ұсыныстарымен көзге түсіп жүр.
–Темір жол желісін үздіксіз электр жүйесімен қамтамасыз етуде бір минут та үзіліс болмайды. Оған қоса, темір жол бойында бізден электр қуатын алатын тұтынушыларымыз бар. Дистанцияға қарасты 7 түйіспелі торап учаскесі мен 5 қосалқы тартым станциясы бар. №3 Шу қосалқы тартым станциясы жақында ғана қайта жаңғыртудан өтті. Темір жол желісіне қажетті электр қуатын бөлетін станция толығымен немістің «Siemens» компаниясының құрылғыларымен жабдықталған. Заманауи технологияны игеруде біз жастар көшбасшы болуға тиіспіз, сондықтан да біз оқу мен ізденуден ешқашан жалықпайтын боламыз, – дейді жаңашыл жастардың бірі, бөлім инженері Бауыржан Мұсақұл.
Елдар Ыбырайқұл 2015 жылы М.Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясын тәмамдап, еңбек жолын осы дистанциядан бастаған жас маман.
–Теміржолдың бойындағы қызу тіршіліктің бойына қан жүгіртіп отыратын электрмен жабдықтау саласының қауіп-қатері басым. Статистиканы қараңыз, жыл сайын тоқ көзінің қаупін елемей, абайсызда ажал құшып жатқандар қаншама... Сондықтан, техника қауіпсіздігін сақтау – біздің ең бірінші талабымыз және ұстанымымыз,– дейді жас маман Елдар.
Ерман Әбдиев, Шу
Грузовые перевозки
21.10.2025
Экспорт казахстанского зерна вырос до 7,3 млн тонн
Грузовые перевозки
21.10.2025
Казахстан планирует увеличить грузопоток по ТМТМ до 10 млн тонн
Новости
21.10.2025
Президентам Казахстана и Азербайджана презентовали проект «Развитие Среднего коридора»
Новости
21.10.2025
В транспортные коридоры Центральной Азии инвестируют 52 млрд долларов
Новости
21.10.2025
Железнодорожники Акмолинского региона представили 64 рационализаторских предложения
Пассажирские перевозки
21.10.2025
ТОП-5 удобных сервисов для пассажиров поездов назвали в КТЖ
Новости
21.10.2025
ОТЛК ЕРА обслуживает 800 маршрутов на Евразийском континенте
Новости / Архив
21.10.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №87 от 21 октября 2025 года
Новости
20.10.2025
Руководство КТЖ посетило завод Stadler для проверки готовности к запуску новых вагонов
Регионы
20.10.2025
Акмолинские железнодорожники погрузили 7,2 миллиона тонн грузов
Регионы
20.10.2025
Павлодарские железнодорожники отметили 120-летие профсоюзного движения
Регионы
20.10.2025
Железнодорожники Семейского отделения магистральной сети высадили более 3 тысяч деревьев
Регионы
20.10.2025
Карагандинский филиал «Казпрофтранс» вручил ветеранам памятные медали к 120-летию профсоюзного движения
Пассажирские перевозки
20.10.2025
Нацперевозчик запустил новый пригородный маршрут Аркалык — Державинская
Регионы
20.10.2025
Железнодорожники и полицейские провели профилактический рейд на станции Жетысу
Новости
20.10.2025
Работники KTZ Express высадили более 1300 деревьев в рамках акции «Таза Қазақстан»
Регионы
20.10.2025
Более 470 тыс. тонн зерна нового урожая отправлено из Костанайского региона
Регионы
19.10.2025
Талгат Алдыбергенов проверил ход реконструкции вокзала в Уральске
Новости
17.10.2025
Преподаватели железнодорожных вузов и колледжей прошли стажировку в КТЖ
Регионы
17.10.2025
Железнодорожники Восточного Казахстана провели мониторинг наличия угля на угольных тупиках региона