Жаңашыл ұсыныс – жастардан
Новости
22.08.2017, 10:20
Темір жол – шуақты Шу өңірінің тамыр бүлкілі десек қателеспейміз. Нағыз тоғыз жолдың торабында жатқан Шу станциясы арқылы оңтүстіктен солтүстікке, батыстан шығысқа ерсілі-қарсылы ағылған пойыздар легі күндіз-түні толастаған емес.
Күн сайын миллиондаған тонна жүк пен мыңдаған жолаушының қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отырған шулық теміржолшылар арасында шойынжол кәсібін атадан балаға мирас еткен дәстүр қалыптасқалы да бір ғасырға жуық уақыт өтіпті. Қазіргі таңда Шу ауданында 640 жас темір жол саласында қызмет етеді. Солардың дені ата дәстүрін жалғастырған теміржолшылар әулетінің өкілдері. Олар теміржолдың ерлікке толы тарихын жасаған аталар даңқына адал.
Мәселен, Шу электрмен жабдықтау дистанциясында бір топ жас шоғыр еңбек етеді. Дистанцияның «жүрегі» өндірістік-техникалық бөлімін құрайтын бұл жоғары білімді, еңбек жолын қатардағы монтер болып бастап, тәжірибе жинақтап, сатылай өсіп келе жатқан жастар өндірісті алға бастыруда жаңашыл көзқарастарымен, тиімді ұсыныстарымен көзге түсіп жүр.
–Темір жол желісін үздіксіз электр жүйесімен қамтамасыз етуде бір минут та үзіліс болмайды. Оған қоса, темір жол бойында бізден электр қуатын алатын тұтынушыларымыз бар. Дистанцияға қарасты 7 түйіспелі торап учаскесі мен 5 қосалқы тартым станциясы бар. №3 Шу қосалқы тартым станциясы жақында ғана қайта жаңғыртудан өтті. Темір жол желісіне қажетті электр қуатын бөлетін станция толығымен немістің «Siemens» компаниясының құрылғыларымен жабдықталған. Заманауи технологияны игеруде біз жастар көшбасшы болуға тиіспіз, сондықтан да біз оқу мен ізденуден ешқашан жалықпайтын боламыз, – дейді жаңашыл жастардың бірі, бөлім инженері Бауыржан Мұсақұл.
Елдар Ыбырайқұл 2015 жылы М.Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясын тәмамдап, еңбек жолын осы дистанциядан бастаған жас маман.
–Теміржолдың бойындағы қызу тіршіліктің бойына қан жүгіртіп отыратын электрмен жабдықтау саласының қауіп-қатері басым. Статистиканы қараңыз, жыл сайын тоқ көзінің қаупін елемей, абайсызда ажал құшып жатқандар қаншама... Сондықтан, техника қауіпсіздігін сақтау – біздің ең бірінші талабымыз және ұстанымымыз,– дейді жас маман Елдар.
Ерман Әбдиев, Шу
Новости
13.12.2025
Реконструкция вокзалов в Алматинской области идет высокими темпами
Новости
12.12.2025
Ж/д линия Дарбаза – Мактаарал снизит нагрузку на станцию Сарыагаш на 40%
Регионы
12.12.2025
Железнодорожники проводят профилактическую работу с населением в Павлодаре
Регионы
12.12.2025
Илецкие железнодорожники подготовились к зимнему периоду
Интервью
12.12.2025
Ревизорский аппарат усиливает комплексные меры по повышению безопасности движения: показатели улучшились в Акмолинском регионе
Регионы
12.12.2025
Капитальный ремонт Дома отдыха локомотивных бригад завершён на станции Кызылжар
Новости
12.12.2025
Модернизация участка Алтынколь – Жетыген выходит на решающий этап
Новости / Архив
12.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №103 от 12 декабря 2025 года
Новости
11.12.2025
Вице-министр транспорта рассказал таразским школьникам о новых возможностях отрасли
Новости
11.12.2025
ҚТЖ признан самым доброжелательным коллективом страны
КТЖ в лицах
11.12.2025
Повышение квалификации онлайн, знакомые маршруты и уважение пассажиров: будни проводника Асель Казиевой
Регионы
11.12.2025
Костанайское отделение ГП увеличило погрузку до 26 миллионов тонн
Пассажирские перевозки
10.12.2025
Дополнительные пригородные поезда перевезут более 3 тысяч пассажиров в период новогодних праздников
Новости
10.12.2025
Технический семинар с участием Alstom прошёл в КТЖ
Новости
10.12.2025
ВЖДО внедряет систему Qorgau для охраны грузов в Казахстане
Регионы
10.12.2025
Первые обильные снегопады потребовали усиленной очистки путей в ВКО
Новости
10.12.2025
Контейнерный поезд Сиань – Санкт-Петербург проследовал через Казахстан
Новости
09.12.2025
Карту цифровой трансформации транспортной отрасли утвердили в Казахстане
Новости
09.12.2025
Минтранс: объем транзитных грузов достиг 29,4 млн тонн
Новости
09.12.2025
В Минтрансе обсудили меры для бесперебойного экспорта зерновых в страны Центральной Азии