Еңбекпен келген абырой

Новости
15.09.2017, 10:37
Болат жолдың бойында тер төгіп жүрген еңбек адамының  қай қайсысы да құрметке лайық.  Елу жылға жуық шойын жолдың ыстығы мен суығын қатар көріп, бүгінде осы саланың кәсіби майталманы болып танылған  Жанат Қадырұлы абырой да, даңқ та адал еңбек еткенде дейді. Ардагер теміржолшы мұны жайдан жай айтып отырмаса керек, өзінің көп жылғы тәжірибесінде көз жеткізген шындығы.  Еңбек жолын 1976 жылы ВЧД-24 Аягөз вагон пайдалану депосында жылжымалы құрамды жөндеуші слесарь болып бастаған  Жанат Байзақов вагон шаруашылығының инженер-механигі мамандығы бойынша жоғары білім алып, бір орында табан аудармай жарты ғасырға жуық еңбек етті. Алғашқы жылдары, бас-аяғы 4-5 жылдың ішінде білікті маман ретінде танылып үлгерді. Соның арқасында қызмет барысында тез өсті.  Вагон қараушы, бригадир, депоның вагон жөндеу жөніндегі аға шебері, өндірістік нұсқаушы, ТКБ (техникалық күтім бекеті) бастығы... осылай, қызмет сатысымен жоғарылай берді.  Күні бүгінге  дейін Аягөз вагондарға техникалық қызмет көрсету бекетінің вагон қабылдаушысы болып тер төгіп келеді. Табиғатынан іскер, ізденімпаз, ерекше ұйымдастырушылық қасиетінің арқасында қай кезде де көргені құрмет, арқалағаны абырой болды десек қателеспейміз. 2002 жылы «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталса,  биыл ұзақ жылғы адал еңбегінің өтеуі саланың жоғары марапаты «Құрметті теміржолшы» белгісін төсіне тақты.  Семей жүк тасымалы бөлімшесінің директоры Марлен Көкірекбаев Жанат Қадырұлына «Құрметті теміржолшы» белгісін тапсырып тұрып, кәсіби вагоншыға абыройыңыз аласармасын деп тілек білдірді. Айта кетейік, Жанат Қадырұлы Аягөз өңіріне танылған атақты Байзақовтар династиясының өкілі.  Әкесі Қадыр,  егіздің сыңары Марат, ағасы Серікболат Байзақовтар саналы ғұмырларын сүйікті істері темір жол саласына, оның ішінде вагон шаруашылығына арнаған азаматтар. Әкеден балаға жалғасқан вагоншылар әулетінің осы саладағы жалпы еңбек өтілі  160 жылды құрайды екен.  

Ерлан Ғазез, Семей-Аягөз

Новости
22.11.2025
Alstom вводит в эксплуатацию колесно-токарный станок в сервисном центре в Шу
Социум
21.11.2025
Железнодорожники приняли участие в открытии коррекционно-образовательной школы
Регионы
21.11.2025
Железнодорожники прошли обучение по безопасности и охране труда в Оскеменском регионе
Регионы
21.11.2025
Ревизорский аппарат усиливает профилактику несчастных случаев на ж/д в Алматинском регионе
Пассажирские перевозки
21.11.2025
Поезд Тальго будет курсировать по маршруту Алматы – Костанай по чётным дням
Инфраструктура
21.11.2025
Теміржол жөндеу обновило 244,382 км железнодорожных путей
Социум
21.11.2025
Столичным железнодорожникам рассказали о новых мерах по предотвращению семейно-бытового насилия
Новости / Архив
21.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №97 от 21 ноября 2025 года
Инфраструктура
20.11.2025
Завершена реконструкция здания вокзала станции Макинск
Регионы
20.11.2025
Более 100 км скотоизгороди возведут в Карагандинском регионе в 2025 году
Регионы
20.11.2025
Более 150 уральских железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
Новости
20.11.2025
Лучшие посты КТСМ определил конкурс среди подразделений сигнализации и связи КТЖ
Инфраструктура
20.11.2025
Руководство КТЖ проинспектировало ход строительства обводной железнодорожной линии вокруг Алматы
Новости
20.11.2025
КТЖ подписало ряд документов в Китае
Новости
19.11.2025
Экспортеры ознакомились с инфраструктурой портов и терминалов Мангистауского региона
Новости
19.11.2025
Советник премьер-министра ознакомился с ходом строительства линии «Бахты – Аягоз» в области Абай
Новости
19.11.2025
КТЖ укрепляет сотрудничество с крупнейшими логистическими узлами Китая
Регионы
19.11.2025
Илецкие железнодорожники успешно внедряют в работу искусственный интеллект
Новости
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal включен в перечень сухих портов Межправительственного соглашения ЭСКАТО ООН
Регионы
19.11.2025
Итоги работы подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо