Шаттл пойызының тиімділігі

Новости
19.09.2017, 11:08
Шаттл пойыздарын ұйымдастыруда Семей ЖТ бөлімшесі көш бастап тұр десек артық айтпаймыз. Бөлімше бойынша пойыз қозғалысының тиімділігін арттыру мен жүк айналымын жүйелендіруге бағытталған жаңашыл шаралар нәтижелі аяқталды. Бұл ретте өткен жыл мен соңғы жартыжылдықтағы өндіріс барысында қолданылған тың тәсілдер сенімді толықтай ақтады. Соның аясында ауыр салмақты пойыздарды жолға шығару, Шаттл пойызын жасақтау сынды жауапты жұмыстар соңғы 8 ай ішіндегі көрсеткіш бойынша күрт қарқын алды. Әсіресе, жүк жеткізуге тапсырыс беруші клиенттерді Жаңасемей станциясында құрастырылатын Шаттл пойызы ерекше қызықтыруда. Осыған дейін бұл жетістікті шараны тек құрылыс материалдарын өндіруші «Almix» ЖШС компаниясы ғана пайдаланып келсе, жуырда аталмыш пойызды жасақтап жүк жеткізуге «Семей цемент зауыты» АҚ тапсырыс беріпті. Осы орайда қаланың өндірістік ауданында орын тепкен Жаңасемей станциясында хоппер-вагондар арқылы Алматы-1 және Астана станцияларына цемент жүгі жеткізілді. Жолға шығарылған 90 вагоннан тұратын 11 жөнелтілім жолаушылар пойызының жүру тәртібімен діттеген жерге небары бір тәулік ішінде ғана жетті. Бұл жергілікті тапсырыс берушілерді қанағаттандырып отыр. Ал, осыған дейін жүк Алматы қаласына 2,3 тәулікте жеткізілсе, Астана станциясына 5,3 тәулікте баратын еді. Сонымен қатар, осыған дейін Шаттл пойызының игілігін пайдаланып жүрген «Almix» ЖШС тапсырыс санын тағы да арттырып отыр. Аталмыш компанияның жүк тасымалы бағыты 5 пайызға ұлғайтылды. Қазіргі күні жүк айналымы мен логистикаға жауапты бөлімше мамандары Шаттл пойызының тиімділігін есептеп шығарды. Алдағы уақытта аймақтағы ең ірі әрі тораптық Семей станциясында да аталмыш жүрдек жүк пойызын құрастыру көзделуде. Алайда, ол үшін экономикалық тиімділіктер жан-жақты сарапталуы тиіс. Ал, Шаттл пойызының тұрақты түрде жолға қойылуы кірісті еселеп, желі бойындағы пойыз қозғалысын жүйелеуге септігін тигізеді.

Қуаныш Қожаев, Семей

Новости
14.11.2025
Лучших практиков по безопасности движения поездов определили на конкурсе в Астане
Инфраструктура
14.11.2025
Более 1400 км железнодорожного пути отремонтировано в Казахстане
Новости
14.11.2025
Профактив железнодорожников обсудил внедрение новой системы оценки профессиональных рисков в Астане
Новости
14.11.2025
Опасная попытка пересечения путей в Таразе: КТЖ напоминает о правилах безопасности
Регионы
14.11.2025
Парк эксплуатационного локомотивного депо Актогай пополнился 12 локомотивами ТЭ36А
Новости / Архив
14.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №95 от 14 ноября 2025 года
Новости
13.11.2025
Мультимодальный транспортный форум ОТГ прошел в Ташкенте
Новости
13.11.2025
О ходе реализации крупнейших инфраструктурных проектов рассказали в КТЖ
КТЖ в лицах
13.11.2025
Бейсембай Каранеев — пример мастерства и преданности железной дороге
Регионы
13.11.2025
Учения по ликвидации возгорания цистерны прошли на станции Илецк
Пассажирские перевозки
13.11.2025
Маршрут поезда Тальго «Астана-Жезказган» продлят до Кызылорды
Новости
13.11.2025
ҚТЖ и РЖД подписали соглашение о развитии стыковых пунктов до 2030 года
Новости
13.11.2025
Президенты Казахстана и России обсудили транспортные проекты
Новости
13.11.2025
Казахстан и Россия подписали соглашения о развитии транспортного партнёрства
Новости
12.11.2025
Участников программы развития «Лидеров профессий» наградили в КТЖ
Грузовые перевозки
12.11.2025
Первая партия казахстанской пшеницы прибыла в Армению
Новости
12.11.2025
КТЖ проводит обучение по энергоэффективности и цифровым системам управления
Регионы
12.11.2025
Два состава в час: как работает станция Казанбасы
Регионы
12.11.2025
Узловое совещание по безопасности движения поездов прошло на станции Караганда-Сортировочная
Регионы
11.11.2025
Встреча с корпоративным омбудсменом прошла в Усть-Каменогорске