Жаңа технология жерсінбей жатыр
Новости
19.09.2017, 11:12
Шымкент – Түлкібас телімінде 8 станция орналасқан. Осы аралықтағы СОБ бойынша телім бастығы Мәлік Бақтиярұлы әр бекетке тоқсанына бір келіп, екі механик пен үш монтердің жұмысын қадағалайды.
Жиырма жылға кепілдігі бар итальяндық Альстом электр жетегін күтіп-баптауға байланысшылар да үйренген. Тек, оның кері тұстары да жоқ емес. Бұл құрылғы қазір Алматыда құрастырылуда.
– Апта сайын тексеру кезінде Альстомның сыртын тазалап, сымдарын түзегеніміз болмаса, ішін ашуға рұқсат жоқ. Ашқанда оның қосалқы бөлшектері қат болуда. Сондықтан, қауіпті жағдайда істен шықса Алматыдағы зауытқа жібереміз. Немесе арасында қолдан жөндеуге келетіндерін қарастырамыз. Альстом Алматыға «кеткенде» 4 сағаттық толаскез алып, орнына бұрынғы СП-6 электр жетегін қосамыз. Электр жетегі ауысқаннан пойыз кестесіне зиян келмеу керек. Шыныны айтсақ, жаңа технология жерсінбей жатыр. Құрылғының жиі сыр беруінің себебі көп. Мүмкін біздің елдің ауа-райына сай емес шығар. Оның үстіне Итальяда шпалдарға қимылдамайтындай етіп, бетон-моналит құйып орнатады. Бізде жүк пойыздары жиі өткен сайын бетон мейлі бөрене шпал болсын қатырған жерінен айнып, жылжып тұрады. Осының өзі аталған құрылғыға кері әсер етсе керек. 2013 жылдан бері 146 дана Альстом орнатылған. Бұл жетек типіне қарай Р-65 рельстеріне қойылады. Альстом – жаңа технология болғанымен, бұрынғы ресейлік СП-6 электр жетектері де бұдан кем емес. Бағасы да тиімді. Бұзылып қалса қосалқы бөлшектері де оңай табылады. Әрі ішін ашып, өзіміз ауыстыра береміз,- дейді Мәлік Бейсенов.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Регионы
18.12.2025
На Кумистауской дистанции пути усилили очистку инфраструктуры от снега
Регионы
18.12.2025
Карагандинские железнодорожники разработали план работы в зимний период
Новости
18.12.2025
KTZ Air Cargo: новый горизонт казахстанской логистики
Новости
18.12.2025
Интермодальные перевозки и цифровизацию обсудили на конференции в Актау
Новости
17.12.2025
Представители России, Армении, Монголии и Кыргызстана впервые приняли участие в форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 250 молодых специалистов приняли участие в XIV форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Молодёжь ҚТЖ научили действовать в условиях перемен
Новости
17.12.2025
Командное взаимодействие отработали участники форума молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 10 детей получили подарки на «Елке детских желаний»
Новости
17.12.2025
Спокойствие внутри – безопасность снаружи: молодые железнодорожники освоили техники управления стрессом
Новости
17.12.2025
Как ставить цели и расставлять приоритеты: тренинг для молодых специалистов прошел в ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Тренинг по ораторскому мастерству провели для молодых сотрудников ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Чемпионат кейсов по развитию молодежной политики прошёл в ҚТЖ
Спорт
17.12.2025
Железнодорожник стал призером чемпионата Азии по дзюдо и национальным видам борьбы
Пассажирские перевозки
17.12.2025
Более 12,2 млн пассажиров перевезло АО «Пассажирские перевозки» с начала года
Грузовые перевозки
17.12.2025
По сети ҚТЖ перевезено почти 288 млн тонн грузов
Пассажирские перевозки
17.12.2025
Более 300 пассажиров отправились в первый рейс «Полярного экспресса»
Новости / Архив
16.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №104-105 от 16 декабря 2025 года
КТЖ в лицах
15.12.2025
Проверка вагонов, выявление дефектов, ремонт и наставничество: стальные будни ремонтника вагонов
Новости
15.12.2025
ОТЛК ЕРА признано лучшим проектом по транзитному потенциалу в ЕАЭС