Жаңа технология жерсінбей жатыр
Новости
19.09.2017, 11:12
Шымкент – Түлкібас телімінде 8 станция орналасқан. Осы аралықтағы СОБ бойынша телім бастығы Мәлік Бақтиярұлы әр бекетке тоқсанына бір келіп, екі механик пен үш монтердің жұмысын қадағалайды.
Жиырма жылға кепілдігі бар итальяндық Альстом электр жетегін күтіп-баптауға байланысшылар да үйренген. Тек, оның кері тұстары да жоқ емес. Бұл құрылғы қазір Алматыда құрастырылуда.
– Апта сайын тексеру кезінде Альстомның сыртын тазалап, сымдарын түзегеніміз болмаса, ішін ашуға рұқсат жоқ. Ашқанда оның қосалқы бөлшектері қат болуда. Сондықтан, қауіпті жағдайда істен шықса Алматыдағы зауытқа жібереміз. Немесе арасында қолдан жөндеуге келетіндерін қарастырамыз. Альстом Алматыға «кеткенде» 4 сағаттық толаскез алып, орнына бұрынғы СП-6 электр жетегін қосамыз. Электр жетегі ауысқаннан пойыз кестесіне зиян келмеу керек. Шыныны айтсақ, жаңа технология жерсінбей жатыр. Құрылғының жиі сыр беруінің себебі көп. Мүмкін біздің елдің ауа-райына сай емес шығар. Оның үстіне Итальяда шпалдарға қимылдамайтындай етіп, бетон-моналит құйып орнатады. Бізде жүк пойыздары жиі өткен сайын бетон мейлі бөрене шпал болсын қатырған жерінен айнып, жылжып тұрады. Осының өзі аталған құрылғыға кері әсер етсе керек. 2013 жылдан бері 146 дана Альстом орнатылған. Бұл жетек типіне қарай Р-65 рельстеріне қойылады. Альстом – жаңа технология болғанымен, бұрынғы ресейлік СП-6 электр жетектері де бұдан кем емес. Бағасы да тиімді. Бұзылып қалса қосалқы бөлшектері де оңай табылады. Әрі ішін ашып, өзіміз ауыстыра береміз,- дейді Мәлік Бейсенов.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Новости
14.11.2025
Лучших практиков по безопасности движения поездов определили на конкурсе в Астане
Инфраструктура
14.11.2025
Более 1400 км железнодорожного пути отремонтировано в Казахстане
Новости
14.11.2025
Профактив железнодорожников обсудил внедрение новой системы оценки профессиональных рисков в Астане
Новости
14.11.2025
Опасная попытка пересечения путей в Таразе: КТЖ напоминает о правилах безопасности
Регионы
14.11.2025
Парк эксплуатационного локомотивного депо Актогай пополнился 12 локомотивами ТЭ36А
Новости / Архив
14.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №95 от 14 ноября 2025 года
Новости
13.11.2025
Мультимодальный транспортный форум ОТГ прошел в Ташкенте
Новости
13.11.2025
О ходе реализации крупнейших инфраструктурных проектов рассказали в КТЖ
КТЖ в лицах
13.11.2025
Бейсембай Каранеев — пример мастерства и преданности железной дороге
Регионы
13.11.2025
Учения по ликвидации возгорания цистерны прошли на станции Илецк
Пассажирские перевозки
13.11.2025
Маршрут поезда Тальго «Астана-Жезказган» продлят до Кызылорды
Новости
13.11.2025
ҚТЖ и РЖД подписали соглашение о развитии стыковых пунктов до 2030 года
Новости
13.11.2025
Президенты Казахстана и России обсудили транспортные проекты
Новости
13.11.2025
Казахстан и Россия подписали соглашения о развитии транспортного партнёрства
Новости
12.11.2025
Участников программы развития «Лидеров профессий» наградили в КТЖ
Грузовые перевозки
12.11.2025
Первая партия казахстанской пшеницы прибыла в Армению
Новости
12.11.2025
КТЖ проводит обучение по энергоэффективности и цифровым системам управления
Регионы
12.11.2025
Два состава в час: как работает станция Казанбасы
Регионы
12.11.2025
Узловое совещание по безопасности движения поездов прошло на станции Караганда-Сортировочная
Регионы
11.11.2025
Встреча с корпоративным омбудсменом прошла в Усть-Каменогорске