Астаналық парк: жеті күндік «толаскез» басталды

Новости
22.07.2016, 12:49

1IMG1122

Астана станциясының жетінші жолында соңғы 20 жыл ішінде алғаш рет шпалдар мен қиыршық тас қабаты жаңартылмақ. Соған орай дөңесалды паркте 20 шілде күні басталған ұзындығы бір шақырымдық жолды  жөндеуден өткізу жұмыстары қарқынды жүргізілуде. Жоспарлы жөндеуге темір жолдағы өте ауқымды жетікүндік «толаскез» беріліп отыр.  Дөңесалды паркі – темір жолдағы өте маңызды нысандардың бірі. Дәл осында жүк құрамдары құрылымдалып, сол жерден сапарға аттанады. Сондықтан басқа-басқа бұл парк жолдарын жөндеудің маңызы зор. Ол тікелей жүк тасымалына,  жүк жөнелтілушілер пайдасына қызмет етеді. Жақсартылған телімдерде жылдамдық та жоғары,  жүріс ырғағы жайлы және пойыздар қозғалысы да қауіпсіз болмақ. Жұмыстарын мерзімінде аяқтап, жөндеуді сапалы жүргізу және жүк пойыздарының қозғалысын кешіктірмес үшін теміржолшылар, кестеге сай «толаскез» басталмас бұрын, телімге алдын ала қиыршық тас пен шпалдар әкеліп қойған. Ауқымды іске Астана станциясының жолшылары мен Шу және Қырқыншы станциясының машиналандырылған жол дистанцияларының техникалары  жұмылдырылған. Мұнда жөндеу жұмыстарын жүргізуге қажетті барлық  техника іске қосылған. Негізінен олар шетелден әкелінген, осыған дейін де соңғы онджылдықта Қазақстан темір жолдарында тұрақты пайдаланылып келе жатқан, өзінің өнімді де тыңғылықты жұмысымен танылған  австриялық және француыздық жол техникалары болып табылады.  Дөңесалды паркінің жетінші жолында соңғы рет жөндеу 90-шы жылдары жүргізілген екен. Оның өзінде жолдың үстіңгі қабат материалдарын бір орыннан екінші орынға ауыстырып салынған. көрінеді. Шпалдар тіпті сонау 70-ші жылдардан бері ауыстырылмаған екен. Міне, қырық жылдан астам игілікті қызмет жасап келген осы «көненің көзі»  шпалдарды да ішінара ауыстыруға шешім қабылданыпты. Дәл сол мақсатта француздар шпалдарды ішінара ауыстыру тәсілін ойлап тауып, жетілдірді. Бұл операция жолдың тек бүлінген шпалдары бар телімінде ғана жүзеге асырылады. Осы мақсатта Франциялық  Жейсмар(Geismar) фирмасының техникасы машинасы ойлап шығарылған. Дәл осы техника Қазақстанда ШУ ПЧМ базасында бар. Міне, бүгін жеті күндік «толаскездің» екінші күні осы машина іске қосылды. Жолшылардың жоспарлауынша, жаңарту операциялары жыл сайын жасалады. Бірнеше жылда барлық шпалдар осылайша ауыстырылып болады. Жейсмар бірнеше машиналардан құралған. Әрқайсысы компьютер командасы бойынша өз қызметін атқарады. Бірі сомынын бұраса, екіншісі жер төсемдерін қопсытады, үшіншісі шпалдарды суырып шығарады, төртіншісі соның орнына жаңа шпалдар қояды. –Ескі шпалдарды жұмыс мөлшері аз кіреберіс жолдарға жөнелтеміз, ол онда әлі 20-25 жыл жатады. Ал жаңа қиыршық тастар жақын жердегі Вишневка станциясының қиыршықтас зауытынан жеткізілуде, - деп түсіндірді жұмыс процесін бақылап тұрған  УПЧ-17 колоннасының бастығы Николай Забара, – Ауыстыруға  бұрын 10 жылдай Сарыоба – Қырқыншы станциялары аралығында пайдаланылған 920 ескі темірбетон шпалдар жатады. Колонна бастығының  түсіндіруінше, қиыршық тас қабатын тазалауға қиыршықтас – тазалау машиналарының екі түрі пайдаланылады. Біріншісі электр магниттер көмегімен жолды көтерсе, екіншісі жолдардың шеттеріндегі ескі қиыршық тас қабатын сиырып отырады, қиыршық тасты арнайы жинағышқа(ЦЗ) тиейді. Жолдар арасындағы төбелерді кесуге МКТ кюветті траншеялық машиналар қолданылады. Шпалдар ауыстырылып, қиыршық тас төселген соң ДГС ПБР Дуомат машинасы жүріп өтеді. Ол жолдарды тегістеп, орнықтырады және қиыршық тас балластына кескін береді.  – Шпалдарды ауыстырамыз, қиыршықтасты төсейміз, жолды көтеріп, туралап, түзейміз де сосын тапсырамыз, -– Осы «толаскезден» кейін бірден  келесі алтыншы жолды жөндеу үшін де тағы жетікүндік «толаскез» жоспарлануда,-  дейді Николай Александрович.

Айгерім Бақышева

Райхан Рахметова

.
Регионы
03.09.2025
Пожарный поезд станции Кушмурун отметил 85-летний юбилей
Регионы
03.09.2025
Угольные склады проверило руководство Алматинского отделения ГП
Новости
03.09.2025
Кедентранссервис и China Construction развивают совместные инфраструктурные проекты
Новости
03.09.2025
Железнодорожники приняли участие в дармарке в рамках «Таза Қазақстан»
Пассажирские перевозки
03.09.2025
Более 20 тысяч билетов оформлено через услугу «Поезд+Поезд»
Новости
02.09.2025
Президент Казахстана обсудил с главой CRRC локализацию производства локомотивов
Регионы
02.09.2025
«Дорога в школу»: около 150 первоклассников-детей железнодорожников получили ранцы к 1 сентября
Новости
02.09.2025
Токаев: транзит по маршруту «Китай – Европа» через Казахстан вырастет в 5 раз
Новости
02.09.2025
КТЖ запустило новый формат перевозки растительного масла в Китай
Новости
02.09.2025
КТЖ и «Китайские железные дороги» обсудили развитие перевозок и инфраструктуры
Новости
02.09.2025
«Дорога в школу»: в КТЖ поздравили семьи железнодорожников
Новости
02.09.2025
КТЖ и China Communications Construction Company обсудили строительство железнодорожной линии «Бахты – Аягоз»
Новости
29.08.2025
«PRO//Движение.Экспо»: лидерам отрасли представили инновации и новые проекты
Новости
29.08.2025
Более 96 тысяч железнодорожников приняли участие в отчетно-выборной кампании профсоюза
Регионы
29.08.2025
Итоги отчетно-выборной кампании профсоюза железнодорожников подвели в Караганде
Социум
29.08.2025
Железнодорожники могут получить выходной на первый звонок и выпускной детей
Инфраструктура
29.08.2025
Первый стрелочный перевод уложен на перегоне Сарыагаш – Дарбаза
Новости / Архив
29.08.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №70 от 29 августа 2025 года
Новости
28.08.2025
KTZ Express приступит к строительству 6 современных морских судов
Регионы
28.08.2025
Около 100 школьников стали участниками проекта «Железная дорога глазами детей» в Караганде