Астық тасымалы қарқын алды

Новости
10.10.2017, 14:42
Күз егін жинау науқаны. Ал осы жиналған егінді дер кезінде діттеген жерлеріне жеткізу үшін астықтасымалдаушы вагондарға сұраныс артады. Осы сұранысты қанағанаттандыру мақсатында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бастамасымен астық тасымалын ұйымдастыруға қатысты штаб құрылып, ол жұмысын бастап кетті.   Аталған штабтың вагондарды уақытылы қамтамасыз етіп, сапалы жүк тиелімін жүргізу үшін, сондай-ақ, тасымалдау үдерісіне қатысушы бақылау органдары тарапынан берілетін құжаттардың шапшаңдатылуы үшін құрылып отырғанын айтады мамандар. Астық тасымалын ұйымдастыруға қатысты проблемалық мәселелер де бар көрінеді. Ол мәселелер астық нарығының қатысушыларымен Солтүстік-Қазақстан, Ақмола, Қостанай  облыстарының әкімшіліктерінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның ұйымдастырумен кеңейтілген кеңес форматында өткен жиында кеңінен талқыланды. –  Мұндай жиындарды өткізу маңызды. Өйткені, осындай жиындар барысында тараптарды толғандырған өзекті мәселелер ортаға салынып, оларды шешу жолдары қарастырылады. Астық тасымалын қамтамасыз ету үшін тасымалдау процесінің барлық қатысушыларына күш біріктіріп, туындаған мәселелерді шұғыл және бірлесе шешу қажет, – дейді «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Жүк тиеу-түсіру және жылжымалы құрам департаментінің директоры Дәулетбек Нигметов. Атап өтерлігі, Қазақстанда астық тасымалдайтын паркте 10 мыңға жуық астықтасымалдаушы вагон бар, соның 6252-сі астық жүгін тасымалдау бойынша қазақстандық ірі оператор «Астық транс» АҚ басқарылымында екен. Дәулетбек Нығметовтың айтуынша, қолда бар астықтасымалдаушы вагондармен вагон айналымын сақтаған жағдайда айына 1 млн тоннаға дейін астық тасымалдау мүмкіндігі бар. Алайда,  көп жағдайда қолданатын вагондар паркінің күтіміне қатысты барлық еңбек  вагондардың станциялық және кірме жолдарда жүк тиеу немесе түсіру үшін көп уақыт тұрып қалғанда зая кетеді екен.  «Вагондардың ұлғайтылған айналымы және жоспарлы ай барысында жүк тиелімінің дұрыс жүргізілмеуі жүк тиеу ресурстарын жоғалтуға және жасанды вагондар жетіспеушілігіне әкеледі» дейді департамент директоры. Қыркүйек айындағы астықтасымалдаушы вагондар жұмысының талдауы, 1 аталған вагон түрінің жүк тиеу үшін тұрып қалған орташа кідірісі шамамен 3,2 тәулікті құрап отырғанын көрсеткен. Астық тасымалдаушы құрамдардың  жұмыс уақытының 70% жуығы  бос тұруға кетеді екен. Қазақстан Республикасында биыл жиналатын жалпы астық  көлемі 19,5 млн тоннаны құрайды деп болжануда екен. Соның сырт елдерге бағытталған, яғни экспорттық әлеуеті – 8 млн тонна деп күтілуде. Мамандар сараптамасына сүйенсек, 2016 жылдың көрсеткішімен салыстырғанда биыл Ауғанстанға, Өзбекстанға, Тәжікстанға, Әзербайжанға негізделген жүк тиелімінің көлемі өскені байқалып отыр. Бауырлас елдер қазақ елі астығының сапасын жоғары бағалап отыр. Ал Иранға шығарылатын астық экспортының көлемі өткен жыл деңгейінде қалып отырғанын айтады жүк тасымалын ұйымдастырушы мамандар. Және бұл елге жөнелтілетін астықтың 90% көлемі Ақтау порты арқылы жүзеге асырылып отыр екен.    Қазақстандық астықтың негізгі тұтынушылары болып әдеттегідей Орталық Азия елдері, Иран, ұн бойынша Ауғанстан  елі қалып отыр. Қытай тарапынан да қазақстандық астыққа сұраныс өскен. Сол себепті аспан асты еліне астық тасымалы жақсы жүріп жатыр. Белгілі болғандай, қазір астықты контейнермен тасымалдау жағы қарқын алып отырған көрінеді.   Сөзіміз сүйекті болу үшін, үстіміздегі жылдың есепті мерзіміндегі астық тиелімі көрсеткішіне сүйенсек, 5200 тонна астық контейнерлерге тиеліпті. Соның ішінде 792 тонна астық Жалтыр станциясынан Вьетнамға қарай бағытталған. ОЛ Ляньюньган порты арқылы жүзеге аспақ.  

Ислам ТАЛҒАТ

Регионы / Спорт
26.07.2024
Турнир по бадминтону среди железнодорожников прошел в Усть-Каменогорске
Спорт
26.07.2024
Футбольное поле для железнодорожников открыли в Таразе
Регионы
26.07.2024
Более 30 экстренных торможений применили машинисты из-за вышедшего на ж/д пути скота в границах Павлодарской дистанции пути
Регионы
26.07.2024
Вопросы перевозок угля обсудили в Усть-Каменогорске
Новости
26.07.2024
Тарифы на парковку у железнодорожного вокзала «Астана» обновят с 5 августа
Новости
26.07.2024
Сотрудничество в сферах транспорта и логистики обсудили вице-премьеры Казахстана и России в Москве
Новости
26.07.2024
Алгоритм погрузки, доставки и выгрузки техники при ЧС поручили разработать Минтрансу
Новости / Архив
26.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №61 от 26 июля 2024 года
Регионы
25.07.2024
Железнодорожники Карагандинской и Акадырской дистанций пути продолжают работы по смене рельсовых опор
Новости
25.07.2024
Развитие сотрудничества в сфере железнодорожного транспорта обсудили страны ЕАЭС
Регионы
25.07.2024
Итоги отгрузки за первое полугодие 2024 года подвели в ВКО
КТЖ в лицах
25.07.2024
«Каждый день уникален и полон вызовов»: Поездной диспетчер рассказал о своей работе
Новости
25.07.2024
Транспортный контроль и лицензирование экспедиторской деятельности обсудили в Минтранспорта
Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау