Алғашқы пойыз астық апарды
Новости
07.11.2017, 13:43

Таяуда ғана ашылған Баку – Тбилиси – Карс магистралі арқылы Қазақстаннан аттанған алғашқы пойыз Түркияға жетті. Осы елдің Мерсин қаласына 600 тонна астық жеткізілді.
Осылайша, Қазақстаннан Түркия еліне табан тіреген алғашқы пойызы ырыс-құттың белгісіндей астық тасымалымен есте қалатын болды. Бұл туралы еліміздің және түрік елінің басылымдары да жарыса жазып жатыр. 30 контейнерлік жүк тиелген пойыз Карстан Мерсинге дейін 1258 км жолды 30 сағатта жүріп өткен.
Ал аталған Баку – Тбилиси – Карс жаңа теміржолының ресми ашылуы 30 қазанда Баку қаласынан 90 км жердегі Аляты селосында өткені белгілі. Ұзындығы 846 км құрайтын аталған жаңа темір жол Әзербайжан – Грузия – Түркия елдері арасындағы халықаралық келісім негізінде салынды. Жоба он жыл бұрын жүзеге асырыла бастады. Бұл сонымен қатар оңтүстік Кавказ темір жолдарын Түркия арқылы Еуропаға қосу бойынша ғаламат жобаның бір бөлігі саналады. БТК темір жолы Еуропаның темір жол желілерімен Босфор бұғазындағы «Мармарай» су асты туннелі арқылы бірігеді. Бұл магистральдың Қазақстан үшін Қара және Жерорта теңіздеріне шығуына мүмкіндік беретін жаңа бағыт екені атап айтылған болатын. Sputnik-Армения агенттігінің хабарлауынша, бұл темір жол ең бірінші кезекте Қазақстан үшін тиімді болып отыр, өйткені Қазақстан Каспий теңізіндегі теңіз тасымалы арқылы Түркия мен одан әрі Еуропаның пайдалану нарығына шығуына мүмкіндік алады. Сарапшылар БТК бір бөлігі болып табылатын көліктік күретамырдың бойындағы барлық елдер, атап айтқанда Түрікменстан, Өзбекстан, Пәкістан, Ауғанстан, Үндістан үшін де бұл жолдың пайдасы зор болмақ деп бағалауда. БТК-ның ашылуы Қытайдан Еуропаға бағытталатын тікелей темір жол тасымалын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бұл мұхит арқылы тасымалдың баламасына айналып, тауардың жолдағы уақытын екіден көп есеге, яғни 12-15 күнге қысқартады. Ол тек Шығыс-Батыс ғана емес, сонымен қатар Оңтүстік-Батыс дәлізінің де дамуына серпін бермек. Жаңа жолдан жыл сайын 50 млн тонна жүк тасымалдау жоспарланып отыр. Ал осы бағыттағы жолаушылар тасымалы келесі жылы жүзеге асырылмақ. Бастапқыда аталған темір жолмен жылына 1 млн жолаушы және 6,5 млн тонна жүк тасымалдау көзделуде. Жалпы алғанда БТК халықаралық темір жол жобасын жүзеге асыру және Босфор бұғазында темір жол туннелін салу оған қатысты елдердің транзиттік әлеуетін арттырып, өзара ынтымақтастықты нығайта түсуге, сыртқы экономикалық байланыстарды кеңейтуге оң ықпал ететін болады.
Ұлан ОРАЗ
Грузовые перевозки
01.07.2025
Перевозки зерна по сети КТЖ выросли на 53%
Регионы
01.07.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Орал
Новости
01.07.2025
Антитеррористические учения прошли в порту Актау
Новости
01.07.2025
Сотрудники пожарной службы КТЖ прошли обучение
Новости
01.07.2025
Навигационные пломбы для отслеживания перевозок на железнодорожном транспорте начали устанавливать в Казахстане
Новости / Архив
01.07.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №50 от 01 июля 2025 года
Новости
30.06.2025
В профориентационное путешествие по Казахстану отправятся 200 детей из регионов
КТЖ в лицах
30.06.2025
HR-специалист ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» Гульнара Керимбекова поделилась опытом в популяризации казахского языка
КТЖ в лицах
30.06.2025
Главного менеджера департамента бизнес-аналитики Наталью Гузь проводили на пенсию
Новости
30.06.2025
Пул «Лидеров профессий» создан в КТЖ
Регионы
30.06.2025
Число экстренных торможений отметили в Алматинском локомотивном депо
30.06.2025
Тематический вечер о наследии Абая прошел в КТЖ
Новости
30.06.2025
Олжас Бектенов представил коллективу Министерства транспорта нового руководителя
Новости
30.06.2025
В КТЖ подвели итоги за четыре года
Инфраструктура
30.06.2025
КТЖ приступило к модернизации участка Алтынколь — Жетыген
Новости
30.06.2025
Нурлан Сауранбаев назначен министром транспорта
Пассажирские перевозки
30.06.2025
Дополнительный пассажирский поезд запустят в летний сезон между Астаной и Актобе
Новости
27.06.2025
Планы развития ТМТМ обсудили в Варшаве
Новости
27.06.2025
Объем перевозок по ТМТМ вырос на 62%
Регионы
27.06.2025
О работе по охране труда рассказали в Оскеменском эксплуатационном локомотивном депо