Алғашқы пойыз астық апарды

Жаңалықтар
07.11.2017, 13:43
Таяуда ғана ашылған Баку – Тбилиси – Карс магистралі арқылы Қазақстаннан аттанған алғашқы пойыз Түркияға жетті. Осы елдің Мерсин қаласына 600 тонна астық жеткізілді.          Осылайша, Қазақстаннан Түркия еліне табан тіреген алғашқы пойызы ырыс-құттың белгісіндей астық тасымалымен есте қалатын болды. Бұл туралы еліміздің және түрік елінің басылымдары да жарыса жазып жатыр. 30 контейнерлік жүк тиелген пойыз Карстан Мерсинге дейін 1258 км жолды 30 сағатта жүріп өткен.  Ал аталған Баку – Тбилиси – Карс жаңа теміржолының ресми ашылуы 30 қазанда Баку қаласынан 90 км жердегі Аляты селосында өткені белгілі.  Ұзындығы 846 км құрайтын аталған жаңа темір жол Әзербайжан – Грузия – Түркия елдері арасындағы халықаралық келісім негізінде салынды. Жоба он жыл бұрын жүзеге асырыла бастады. Бұл сонымен қатар оңтүстік Кавказ темір жолдарын Түркия арқылы Еуропаға қосу бойынша ғаламат жобаның бір бөлігі саналады. БТК темір жолы Еуропаның темір жол желілерімен Босфор бұғазындағы «Мармарай» су асты туннелі арқылы бірігеді. Бұл магистральдың Қазақстан үшін Қара және Жерорта теңіздеріне шығуына мүмкіндік беретін жаңа бағыт екені атап айтылған болатын. Sputnik-Армения агенттігінің хабарлауынша, бұл темір жол ең бірінші кезекте Қазақстан үшін тиімді болып отыр, өйткені Қазақстан Каспий теңізіндегі теңіз тасымалы арқылы Түркия мен одан әрі Еуропаның пайдалану нарығына шығуына мүмкіндік алады. Сарапшылар БТК бір бөлігі болып табылатын көліктік күретамырдың бойындағы барлық елдер, атап айтқанда Түрікменстан, Өзбекстан, Пәкістан, Ауғанстан, Үндістан  үшін де бұл жолдың пайдасы зор болмақ деп бағалауда. БТК-ның ашылуы Қытайдан Еуропаға бағытталатын тікелей темір жол тасымалын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Бұл мұхит арқылы тасымалдың баламасына айналып, тауардың жолдағы уақытын екіден көп есеге, яғни 12-15 күнге қысқартады. Ол тек Шығыс-Батыс ғана емес, сонымен қатар Оңтүстік-Батыс дәлізінің де дамуына серпін бермек. Жаңа жолдан жыл сайын 50 млн тонна жүк тасымалдау жоспарланып отыр. Ал осы бағыттағы жолаушылар тасымалы келесі жылы жүзеге асырылмақ. Бастапқыда аталған темір жолмен жылына 1 млн жолаушы және 6,5 млн тонна жүк тасымалдау көзделуде. Жалпы алғанда БТК халықаралық темір жол жобасын жүзеге асыру және Босфор бұғазында темір жол туннелін салу оған қатысты елдердің транзиттік әлеуетін арттырып, өзара ынтымақтастықты нығайта түсуге, сыртқы экономикалық байланыстарды кеңейтуге оң ықпал ететін болады.

Ұлан ОРАЗ

Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
14.10.2025
Теміржолшыға шұғыл көкмек қажет
Спорт
14.10.2025
Дәстүрлі турнир жалғасын тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
14.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №84-85 14 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр