Қыс қамын жаз ойлағандар

Новости
14.11.2017, 14:49
Түбек теміржолшылары жылдағы әдетпен биыл да қысқа ерте қамданды. Жазға жетпей 280 тоннаға дейін көмір сиятын  жабық қойма салып, бүгінде оны қысқа қажет қатты отынмен толтырып қойған.  Көмір қоймасы "Вагонсервис" АҚ Маңғыстау телімінің балансында. Жылыту науқаны басталғалы оған алғашқы лекте 4, жуырда тағы 3 вагон, барлығы 490 тонна қатты отын түсірілді. Содан тәулігіне орта есеппен 10 тоннасы вагондардың жылуына жұмсалады екен. Жылу 1 қазаннан бері берілуде. Қоймада бұрын да шатыр болды. Бірақ жан-жағы ашық, жартылай тас қалаулы. Жел болса көмірдің ұнтақтары ұшып, санитарлық талаптарға сай келмейтін. Өрт қауіпсіздігі жағынан да қауіпті еді. Жауын-шашыннан ылғалданып, ыстық және салқын ауалардың коэффициентінен өздігінен жану мүмкіндігін тудыратын, – деген Маңғыстау вагондарға қызмет көрсету пункті басшысының міндетін уақытша атқарушы Нұркен Қайыров,  көмір Майкүбі  және Қаражыра кендерінен жеткізіліп жатқанын айтады. Майкүбі мен  Қаражыраның қоңыр мен тас көмір аралығындағы өнімі үлкен сұранысқа ие екен .  – Маңғыстауда ауа райы әлі қатты суыта қоймаса да пойыздарда  салқын. Көмір шығыны соған және вагондар санының артуына байланысты бір күні 12, келесі күні 8 тоннадан кетуде. Бір вагон көмір  бір аптаға жетеді. Жалпы көмірден тапшылық жоқ. Бір-екі күн алдында 210 тонна түсірдік. Мұнымен шамамен 21 күн сұранысты өтеуге болады. Вагонға өз сыйымдылығы  сол  2 қорапшадан артық салынбайды. Купеде ол 480, плацкартта 410 кг құрайды. Ал қазірге 1 қорапшадан берудеміз. Тағы да қажеттігі туындап, жетпей жатса жол бойында толтыра алады. Маңғыстаудың өзінде Бейнеуде және Маңғыстау станциясында  сондай орындар қарастырылған. Бейнеуде 170 тоннадай қорымыз бар. Бейнеуден алынған көмірмен Алматыға бағытталған пойыз Қазалыға дейін жете алады, – дейді Нұркен Нұржанұлы.  Дегенмен, оның айтуынша, вагонның жылуды көмірден бөлек электр қуатынан алуына байланысты  қара отынды үнемдеуге де болады екен. Қазір Маңғыстауда қолданыстағы 2011-2013 жылы шыққан 49 жаңа вагонның  сондай мүмкіндігі бар. Олар Ресейде және Украинада жасалған  вагондар. Яғни,  ол вагондарда тоқпен де көмірмен де жылыту жүйесі бар. Тек ол жүргенде ғана генератормен электр энергиясын алып,  қыздыруға қауқарлы. Бұл тек қосымша күш ретінде ғана пайдаланылып жүр. Тоқтап тұрғанда отын жағуға тура келеді. Н.Қайыровтың айтуынша  бүгінде жолаушылар вагондарының 97 пайызға жуығы қыс маусымына толық дайын. Вагондардың техникалық құрылымы, жылуы, суы, жарығы, тазалығы түгел тексерістен өтіп, тиісті жұмыстары жасалған. Олар: жолаушылар тасымалына жүріп тұрған – 76, жүк тасымалы бөлімшесінің  – 1, магистральдық желі бөлімшесінің  – 1, қалааралық – 2,  "Сарыарқа" ЖШС-нің – 9 вагоны.  Сонымен қатар, вагондарды ТО-2 жөндеуден өткізу цехында қызу жұмыс  Ал, күнделікті ТО-1 тексеріс цехында  әр айда 1000-1150-ге жуық вагон, ТО-3 жөндеу түрі бойынша айына  20-ға тарта вагонға техникалық қызмет көрсетіледі екен.

Шахида Жұман,

Маңғыстау

Регионы
08.12.2025
Двухмесячник по безопасности труда проходит в Павлодарском отделении ГП
Новости
08.12.2025
Делегация ҚТЖ представила молодежные инициативы на форуме в Баку
Новости
08.12.2025
Более 1200 столичных школьников и студентов посетили центральный музей КТЖ
Новости
08.12.2025
Новый парк «Б» введен на станции Алтынколь
Новости
08.12.2025
Машинист поезда избежал ДТП на железнодорожном переезде станции Шортанды
Регионы
08.12.2025
Железнодорожный вокзал станции Аркалык отметил полувековой юбилей
Регионы
08.12.2025
Оскеменская и Кумыстауская дистанции пути завершили летние работы
Пассажирские перевозки
08.12.2025
Новые плацкартные вагоны Stadler: первые изображения и ключевые особенности
Новости
08.12.2025
Казахстан и Узбекистан увеличат обмен поездами до 35 пар в сутки
Новости
08.12.2025
Акимат Астаны и КТЖ обсудили стратегию развития транспортной системы столицы
Новости
05.12.2025
Столичные волонтёры ҚТЖ обеспечили 55 ветеранов углём на зимний период
Регионы
05.12.2025
В Карагандинской области модернизируют 14 объектов железнодорожной инфраструктуры
Грузовые перевозки
05.12.2025
Перевозки через стык «Достык — Алашанькоу» выросли на 6%
Новости
05.12.2025
На линию Курык – Алят в 2026 году выйдут два новых парома
Новости
05.12.2025
Новая компетенция «Управление локомотивом» представлена на чемпионате WorldSkills Kazakhstan
Новости / Архив
05.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №101 от 05 декабря 2025 года
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона