Ұлттық тасымалдаушы қызметін қорытындылады

Новости
17.11.2017, 12:39
«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ және «ҚТЖ» ҰК» АҚ елімізде теміржол инфрақұрылымы мен экспорттық тасымалды дамыту үшін барлық жағдайды жасап отыр. Бұл туралы 15 қарашада Үкімет үйінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның осы жылы теміржол көлігімен жүк тасымалдау қызметінің қорытындысы шығарылған баспасөз мәслихатында айтылды. Жүк тасымалы басқармасының төрағасы Оралхан Кулаков ҚР Үкіметінің Қаулысымен биылдан бастап Ұлттық тасымалдаушы міндетіне кіріскен компанияның өз қызметін толық қамамасыз етіп  отырғанын жеткізді. О. Кулаков 2016 жылы 15 маусымда ҚР-ның 2020 жылдарға дейінгі көлік инфрақұрылымын ықпалдастыру мен дамытудың Мемлекеттік бағдарламасына сәйкес құрылған компанияның негізгі қызметі туралы жасаған баяндамасында теміржол көлігіндегі вагон бизнесін еркін нарыққа шығару нәтижесінде жеке инвестициялар мен вагон операторлары пайда бола бастағанына тоқталды. - Осы жылы өткен он ай ішінде жүк айналымы 216,7 млрд. тонна-км құрап, өткен жылмен салыстырғанда 11 пайызға, жүк тиеу көлемі 12 пайызға өсті. Барлық бағдардағы жүктер: көмір, темір кені, құрылыс материалдары, химиялық заттар, тыңайтқыштар тасымалдау артты. Жалпы алғанда, ағымдағы жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ 83,9 млн. тонна көмір тасымалдады. Бұл өткен жылмен салыстырғанда 11,5 миллион тоннаға, яки 15 пайызға артық. Оның ішінде қазақстандық тұтынушыларға 56,6 миллион тонна көмір жеткізілді. Ол өткен жылмен салыстырғанда 17 пайыз жоғары көрсеткіш. Биылғы жыл аяғына дейін 107 миллион тонна көмір тасымалдау жоспарланып отыр, - деді басқарма төрағасы. Компания басшысы Қазақстанның өңірлеріне көмір жеткізуге вагондары жеткілікті екенін мәлімдеді. Қазіргі таңда «ҚТЖ» ҰК» АҚ ашық вагон паркінде «Қазтеміртранс» АҚ вагондары (экспорт және облысаралық бағдарлар) қызмет көрсетеді. Ол жалпы республиканың ашық вагондар паркінің 40 пайызын қамтиды. Қазақстанның жергілікті әкімдіктерімен алдын ала бірлесе жұмыс жасалып, жылу электр станцияларына көмір қоры жеткізілген. Он ай ішінде 6,7 миллион тонна астық тасымалданған. Өзбек темір жолындағы вагон айналымын жақсарту үшін астық шаттл пойыздары Қостанай-Галаба (Иран Ислам Республикасы) ұйымдастырылды. Ұн тиеген пойыздар 3257 шақырымды 120 сағатта жүріп өтеді. Бұл технология жүк жөнелтушілерге тасымалдауды жедел ұйымдастыру арқылы экономикалық табыс келтіреді. Тасымалдауды ұйымдастыру шығынын азайтады. Ал, теміржолға жылжымалы құрамды тиімді пайдалануға кепілдік береді. Қазіргі кездегі астық вагондары мен жабық вагондар айына 1,5 миллион тонна астық тасымалдауға мүмкіндік береді. Біз өз тарапымыздан тасымалдау үдерісіндегі мәселерді шешу үшін қолдан келгеннің бәрін жасаудамыз. Алайда тағы да айта кетейін, өнімді түсіру кепілдемесі, тауардың сапасы бойынша қабылданбай қалуына байланысты күтетін уақытты қысқарту мәселесінде жөнелтушілердің де осы іске араласуы маңызды, қажет. Көбіне, тауар шекарада сатылады да, біздің экспорттаушылар төлемақысын алғаннан кейін вагонның одан әрі қайда кетіп, қайда қалатынында шаруасы болмай қалады. Сондықтан айтайын дегенім, қазіргі қолданыстағы астық тасымалдайтын және жабық вагондар паркі вагондар айналымы шарттарын сақтайтын болсақ астық эквивалентінде 1,5 млн тонна астық пен ұн тасымалын қамтамасыз етуге жеткілікті, – дей келе Оралған Кулаков жүктерді шығаруды қамтамасыз ету бойынша мәселелер тасымал үдерісіндегі барлық қатысушылардың жүйелі және бірлескен жұмысы нәтижесінде ғана шешілетінін атап айтты.

Райхан РАХМЕТОВА, Астана

Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года
Новости
26.08.2024
Школа развития «Білім экспрессі» побывала на станциях Железорудная и Боровое