Құрық порты:  барлық теңізге жол ашылды

Новости
08.12.2017, 11:52
Бұдан былай Қазақстан тек құрлықтық мемлекет емес, ол енді барлық теңізге шыға алады. Жалпыұлттық телекөпір кезінде Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Құрық портындағы паромдық өткелді іске қосу барысында осылай деді.  Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту және Еуразия құрлығындағы логистикалық торапты құру жобасын іске асыру мақсатында Мемлекет басшысы Маңғыстаудағы паромдық терминалдың бірінші кезеңін іске қоса отырып, Құрық портының мүмкіндігі арқылы Қазақстанның экспорттық әлеуеті артатынын жеткізді. Ал «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті Бауыржан Орынбасаров Құрық порты Транскаспийлік көлік дәлізінің негізгі бөлігі екеніне тоқталды. 2020 жылға таман елдің транзиттен түсетін табысы 5 млрд долларды құрамақ. Өсу динамикасын өндіруші өнеркәсіптер байқатып отыр. Экспорттық жеткізілімдер 25 пайызға дейін өсті. Биыл елдің көліктік-логистикалық жүйесін дамытуда жеткен жетістіктер де аз емес. Теңізге шығатын жолы жоқ Қазақстанды бүгінде толыққанды Еуразия құрлығындағы логистикалық хаб деуге әбден болады. Индустриализация күнінде елде ірі 5 көліктік нысанның жұмысы іске қосылды. Соның бірі – осы Құрық портындағы терминал. Құрық порты Бакуге, Грузияға, Түркияға, Босфор бұғазы арқылы Еуропаға бағдар ашуға дайын. Бұл – Қазақстанда бұрын-соңды болмаған үлкен жетістік.   Еске сала кетейік, биыл қазан айында Құрық портынан Баку портына алғашқы 1 миллион тонна жүк жөнелтілген болатын.  Ресми мәліметтер бойынша порттағы бір миллион тонна жүктің 548 мың тоннасы экспортқа шығарылды. Импорттық жүктер 452 мың тоннаны құрап отыр. Тағы бір тиімді тұсы аталмыш инфрақұрылымдар теңіз маңындағы қозғалысты төрт сағатқа жеделдетеді. Мәселен, Баку мен Құрық арасындағы пароммен жүру уақыты 18 сағатты құрайды. Ал, Ақтаудан Бакуге 22 сағат жібереді. Маңғыстау жерінен жөнелтілген жүк Әзірбайжан, Грузия порттары арқылы Еуропаға қарай жол тартады. Құрық паром кешенімен қазақстандық астық, көмір, мұнай өнімдері, тыңайтқыш, химиялық өнімдер, транзиттік жүктер, Қытай, Қырғызстан және Өзбекстаннан шыққан жүктер экспортқа шығарылады. Паром кешенінде бір теміржол айлағы, төрт теміржол көрмелік паркі бар. Теміржол станциясына кіре берісте өңдеу және сұрыптау қызметі, «Ерсай станциясы – Құрық порты» кіре беріс теміржолы, әкімшілік және өндірістік мақсаттағы нысандар салынды. Аталмыш айлақтағы паром өткелі мен «Боржақты – Ерсай» теміржол желісі басты және сұйық жүктердің мультимодальдық тасымалын қамтамасыз етеді. Бұл өз кезегінде Каспий бағдарымен батыс бағыттағы экспорттық әлеуеті мен транзиттік жүк ағынын еселеп арттырады. Сонымен, кешегі өткен телекөпірде екі бірдей маңызды жобаның тұсауын кескен «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ  мультимодальдық компания болып қалыптасуға барлық мүмкіндігі барын тағы бір дәлелдеді. Шымкентте ашылған көліктік- логистикалық кешен болашақта бүкіл Орта Азияның сауда-логистика орталығы болатынын болжатса, Қазақстанның теңіз қақпасы Ақтау портына қосымша Құрық портының ашылуы, ал бүгін онда жылына 2 млн жүк тасымалдауға қауқарлы  автомобильдік-паромдық кешеннің пайдалануға берілуі – теңізге шығар жолы жоқ елге су жолы арқылы әлемнің барлық порттарына шығу мүмкіндігін сыйлады.  

Ұлан ОРАЗ

Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года
Новости
26.08.2024
Школа развития «Білім экспрессі» побывала на станциях Железорудная и Боровое