Қауіпсіздік қағидасы
Новости
29.12.2017, 17:15
Темірхан Бекебаев – 32 жылдан бері Састөбе бекетінде вагон қараушы-жөндеуші болып еңбек етеді. Дөңгелектің «денсаулығын» балғадан шығатын дыбыстан анықтайтын маман бұл істе нағыз шебер деп танылған.
Тәуліктегі 24 сағаттың жартысында күндіз, 12 сағатында түнде жұмыс істейтіндіктен, бұл кестеге бой үйреткелі қашан. Састөбедегі Цемент зауытына кірген-шыққан вагондардың дөңгелегін көзбен шолып тұратын кәнігі маман қарап тұрып-ақ ақауды алыстан байқайтынын әріптестері жыр қылып айтады.
– Ұжымда 5 вагон қараушы жұмыс атқарамыз. Жүк пойыздарында елуден төмені жоқ, кемі 55-57 вагон болады. 45 минута электровоздың басына барып, қысымын тексереміз. Қыста қалың киіммен кейде құрамның бір басынан екіншісіне жеткенше алқынатынымыз бар. Алайда, шүкір, үлгереміз. Қауіпсіздік қағидасы – біле білгенге көзге көрінбейтін ұсақ жұмыстардан, сақтауы тиіс ережелерден тұрады. Қазір пойыздар саны сиреп қалды. 1992 жылдары мүлдем аз еді, бүгінде көбейгені. Ал, біздің жас күнімізде күніне 40 жұп, 40 тақ, яғни 80-90 пойыз өтетін,- дейді Темірхан Ақтасұлы.
Қазір Састөбедегі тақ және жұп жолдарда КТСМ аппараты орналасқан. Бірі 3342 шақырымның - 5, екіншісі 3359 шақырымның - 9 пикетінде. Вагон дөңгелегінің дискісі, буксасы қызып, бүйір рамасында ақау болса компьютерден көрініп тұрады. Бұл әмбебап құрылғы келгелі жұмыс жеңілдеген. Түлкібастан Састөбеге қарай ойға түсетіндіктен, құрамның салмағы ауыр тартып, осы себептен дөңгелектің дискісі жиі қызады екен. Ал, оны қырағы мамандар дер кезінде анықтап, қауіптің алдын алуға үйренген.
Жаңа жыл түні тәжірибелі вагон қараушы Темірхан Бекебаев ауысымға түседі екен. Бірінші жыл емес, бірнеше рет Жаңа жылды жұмыста қарсы алғаны бар. Тек бірінші қаңтар күні жұмысты тапсырып көңілін демдеген соң ғана отбасына барып, бәйбішесі құйған қызыл сайды ішіп тағы бір жылды қарсы алғанымды сезінімін, дейді ол.
Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП