Сын сағатта сыналғандар

Новости
10.01.2018, 15:31
Елдің бәрі  отбасында ескі жылмен көңілді қоштасып жатқан кеште шымкенттік жолшылар телім бойында жүрді. Жаңа жылға бірер сағат қалғанда тағы бір адамның өмірі пойыз жолында қиылды...       Шымкент жол дистанциясының  еңбек қорғау инженеріне түнгі сағат 22.30 да диспетчер хабарласады. Ол мұндай «қоңыраулардың» тегін болмайтынын білетіндіктен, бір жамандықтың болғанын сезеді. –  Телім бастығы Қамбар Сырманов екеуміз  оқиға болған жерге келсек жол шебері Қайрат Жоланов та осында екен. Қайғылы жағдай 31 желтоқсан күні түнгі ондар шамасында Шымкент – Қорғасын аралығындағы 3281 шақырымның І пикетінде орын алды. Бұл аумақтағы станция аралықтары қоршалғанмен біз барған жерде қоршаудың бұзылғанын көрдік. 400 метр әрі де  «Химфарм» зауытының тұсында жер асты өткелі бар. Бірақ халық жолды жақындатам деп осылай ажал құшуын тоқтатпай отыр...  Пойыз қаққан қария 1936 жылы туылған, сол аяғы тобығының үстінен кесілген мүгедек кісі екен. Жалғыз басты емес, балаларымен өмір сүріп  келген. Үйі пойыз жолға жақын Ә.Молдағұлова көшесінде орналасқан,– дейді Шымкент жол дистанциясының еңбек қорғау инженері Ақберен Өмірбекұлы Бұл маңдағы 3285 шақырымның  алтыншы, бесінші пикетінен бастап бұрылыс жолға жатады. Алдынан даусы естілмесе, пойыздың келе жатқаны көрінбейді. Тақ бағыттағы электровоз  Шымкенттен шығып келе жатқанымен машинист 300 метр жолға дейін қисық жолмен жүріп, тура алдағыны байқамайды. Бұрылған кезде көргенмен, тежегішті басса да үлгермеген. Өйткені пойыз кемі 400 метр жерге келіп тоқтайды. Машинист пен көмекшісінің айтуынша, ажалды кісі жолдың үстінде отырмаған, жанында тұрған. Мүмкін, жолдан өтіп үлгере алмаған болар. Ал жол дистанциясының мамандары үйлеріне телім басынан түнгі бірде бір-ақ қайтқан. – Қоршау тұрғызылып, түсіндіру жұмыстары жүргенмен адамның санасы өзгермесе, жеке бас қауіпсіздігін ойламайды. Мектепке барғанда балалардан неге теміржолдан өтетінін сұрасақ, сол жолмен ата-анасы да жүретінін айтады. Әке-шешесі ұл-қызына үлгі болудың орнына, өздері қауіпті аймақпен балаларын ертіп жүреді, – дейді осындай бақытсыз оқиғаларды көзбен көріп, жұртшылыққа түсіндіруден шаршаған еңбек қорғау инженері шарасыз кейіп танытып.  2017 жыл бойынша аталған дистанцияда пойыздың адам басу фактісі 13 рет қайталанып, соның жетеуінде кісі өлімімен аяқталған. 2016 жылмен салыстырғанда  екі есеге көбейген. Қайғылы жағдайдың пойыз жолында орын алуынан Шымкент жол дистанциясы алматылықтардан кейінгі орында тұр. – Биыл қоршаулар біздің меншігімізге көшкен. Бірақ одан қауіпсіздіктің сақталуы шамалы  болып отыр. Сондықтан, Шымкент –Қорғасын, Шымкент – Қызылсай сынды адам көп басылатын телімдерге «ӘТЖК» АҚ Шымкент филиалындағы күзетшілерді орналастырып, күндіз-түні бақылайтын жағдай жасасақ деген жобамыз бар. Өйткені,  адам басу мен қоршаулардың бүлінуі мен ұрлануы көбіне түнде орын алады. Сондықтан, теміржолдың мүлкі мен азаматтардың қауіпсіздігін сақтау үшін әр аралықта  қауіпті үш жерге күзетші отыратын қосын орналастырылса дейміз. Ұсыныс жобасы әзірленіп, есеп-қисабы жасалды. Жобаны ұлттық компания қаржыландырады. Экономикалық жағынан қазіргі уақытта тиімсіз екені рас. Бірақ, адамның өмірінен қымбат ештеңе болмай тұр. Осы жобамыз жүзеге асып, қолдау тапса қайғылы жағдайлар азаяр мүмкін, – дейді Шымкент магистральдық желі бөлімшесінің директоры Марат Оңалов.

Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета
Новости
28.11.2025
В АО «ҚТЖ» провели обучение работе в системе E-Otinish
Новости
28.11.2025
Работники станций Достык и Алтынколь приняли участие в семинаре в КНР
Регионы
28.11.2025
Строительство линии Кызылжар – Мойынты завершат к декабрю 2026 года
Новости
28.11.2025
Подкомитет по железнодорожному транспорту определил задачи на 2026 год