Жаңа вокзал қайдан салынбақ?

Новости
02.02.2018, 12:57
Маңғыстауда жергілікті билік жаңа теміржол вокзалын қайдан салу керектігін ойластыруда. Бұл істе олар «Қазақстан темір жолы» компаниясымен бірлесе отырып, бір шешімге келмек. Облыс әкімі Ералы Тоғжанов қалалық әкімдікке өзге де құзыретті органдармен бірге темір жол вокзалы құрылысын жүргізетін орынды анықтауды тапсырған көрінеді. Бұл туралы Ақтау қаласы әкімінің халықпен кездесу жиынында сөз болған. Облыс әкімінің айтуынша, жаңа вокзалды Ақтау өндірістік аймағынан салу керек, яғни темір жол вокзалы қарқынды дамып келе жатқан Ақтау шаһарының маңызды нысанына айналуы қажет деп санайды.  «Вокзалдың қалаға жақын болғаны керек. Теміржолшылардың барлық талаптарын ескере келе, осы ғимаратты қай телімнен салатынымызды тез арада анықтаңыздар», – деген әкім тапсырмасына орай  Маңғыстау темір жолы өздерінің атынан үш телімді ұсынып отырғандарын мәлімдеді. Дегенмен олар соңғы шешімді жергілікті биліктің өзі қабылдайтынын да айтты. Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі директорының вокзал шаруашылығы бойынша орынбасары Рустам Тухтиев осыған орай:  «Біз ұсынған үш телім мыналар: біріншісі, бірнеше жылдан бері айтылып келе жатқан Тамақ бекеті, бұл облыс орталығынан 21 шақырым жерде жатыр, оны қалалықтар алыс көруде. Болмаса қаладан қашықтығы 15 шақырым болатын «Р» бекетінен салуды айттық. Үшіншісі, 15,3 шақырымдағы қазіргі ескі Маңғыстау станциясын сүріп тастап, орнына жаңасын салу. Бірақ біздің жаңа вокзал салудағы ойымыз, жолаушылар пойыздарын жүк пойыздарынан бөліп әкету еді. Яғни, ескі вокзал тек жүк пойыздарына қызмет етіп, жаңа вокзал жолаушыларға арналмақ»,– деді. Аталған телімдер теміржол бойында орналасқан ең бір қолайлы орындар. Дегенмен соңғы сөзді билік өзі шешпек. Өйткені, жер өздерінікі. Ал вокзал қашан және қандай қаражатқа салынады? Оны да алдағы уақыт көрсетеді.

Райхан РАХМЕТОВА

Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе
Пассажирские перевозки
01.12.2025
Нацперевозчик запустил новые вагоны на маршрут Алматы – Новосибирск
Новости
28.11.2025
КТЖ и транспортная полиция усиливают меры безопасности на железнодорожной сети
Грузовые перевозки / Цифра недели
28.11.2025
Более 1,2 тысячи поездов прошли по вторым путям Достык – Мойынты
Новости
28.11.2025
Более 25 компаний стали участниками V Заседания Казахстанско-Швейцарского делового совета