Тиімділік пен үнем 

Новости
13.02.2018, 11:40
Бүгінде Семей ЖТ бөлімшесі бойынша локомотив паркін үнемдеп, экономикалық кірісті еселеуге баса ден қойылуда. Соның аясында сапарға шығатын бригадалар жұмысын жүйелеп, сағат санын толтыру мәселесі де оң нәтижемен орындалған. Семей локомотив пайдалану депосы өткен жылды жоғары көрсеткіштермен қорытындылады. Соның ішінде үнем мәселесіне жекелей тоқталуға болады. Әсіресе, жүк тасымалын оңтайландыруда локомотив бригадаларының санын шектеу есебінен жанармай мәселесіне жұмсалатын шығын айтарлықтай азайған. Бұл бағыттағы шаралар өткен жылдан бастап қарқынды түрде қолға алынған болатын. Соның нәтижесі болар, жыл үлесіндегі жүргізілген ілкімді жұмыстар  күллі бөлімше бойынша локомотивтер паркін 0,21 бірлікке азайтуға мүмкіндік беріп, экономикалық оң әсер 66 млн. 860 мың теңгені құрады.  Дерек пен дәйекке сүйенер болсақ, жыл үлесінде локомотивтер мен локомотив бригадаларын тиімді пайдаланғандықтан локомотив-сағаттар саны 1839 сағатқа немесе 0,21 бірлікке қысқартылып, 66 млн. 860 мың теңгенің қаражаты үнемделді. Жалпы, шығынның алдын алу үшін локомотивтің өнімділігін жоғарылату мәселесі өткен жылдың басында-ақ жоспарланған болатын. Бұл көзделген меже артығымен орындалып, 100,9 пайызға жетті. Яғни, жоспардағы 1540 т.км бруттоның орнына нақты іс жүзінде 1554 т.км орын алды. Бұл көрсеткіш алдыңғы жылмен салыстырмалы түрде алғанда теңеседі.   Семей ЖТ бөлімшесі мамандарының пікіріне сүйенсек, локомотивтер мен локомотив бригадаларын тиімді пайдаланудың экономикалық тиімділігі өте жоғары. Сол себепті де аталмыш мәселе бойынша бір жыл бұрын есебін шығарып, жоспар құру ләзім. Бұл орайда мамандар ағымдағы жылға да меже айқын екенін айтады. Атап айтсақ, аталмыш бағытта жұмыс жүргізу арқылы биылғы жылы локомотив-сағаттарының 940 сағатқа немесе 0,11 білікке қысқартылуына қол жеткізу көзделіп отыр. Ал, бұл жоспар іске асқан жағдайда 34 млн 287 мың теңгенің қаражаты үнемделіп, жергілікті теміржолшылардың игілігіне асады екен. Семейлік локомотившілер үшін қауырт маусым қазірдің өзінде басталып кетті. Себебі, жаңа жыл мерекесінен соң, яғни, жыл басында сәл толас тапқан жүк тасымалына тапсырыс саны күн өткен сайын еселеп өсіп, жүк пойыздарының қозғалыс үлесі артып келеді.

Қуаныш Қожаев, Семей

Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП