Бәрі кестеге сай, ережеге сай...
Новости
23.02.2018, 11:39
Пойыз қабылдаушылар жүк вагондарын қабылдап-жөнелтуден бөлек, әр вагондағы жүктің тиелуін тексереді. Өйткені, әр жүктің тиелуінің өз тәртібі мен ережесі бар.
Түркістан станциясына келген жүк вагондарындағы коммерциялық ақауларды тексеретін аға пойыз қабылдаушы Мақсұт Тамабаевтың айтуынша, олар көбіне ашық вагонға тиелген ағаш, жеңіл көлік, жиһаз сынды жүктердің тиелу тәртібін қарап шығады. Байланған жібі ажырап, оралған сымы үзілген үлкен заттар болса, уақытында қалпына келтіреді немесе вагонды ажыратып, толықтай ретке келтіреді.
– Көбіне вагонның пломбасы үзіліп келгендіктен, ол да құжатқа тіркеледі. Жеңіл ақауды құрамнан ағытпастан тұрған жерінде қалпына келтіреміз. Егер жүк вагоны ақауымен келсе, алдын ала телеграмма жіберіледі. Мәселен, көбіне Ресейден, еліміздің солтүстігінен ағаштар тасымалданады. Ағашты ораған сымның үзіліп, орнынан қозғалғанын көрсек, ретке келтіреміз. Сосын құжатына дейін жылжығанын растап жөнелтеміз. Жабық вагонда пломбаның бүлінуі, төбесінде люктің ашылып кетуі немесе едені тесіліп қалуы, болмаса есігі жылжып кетуі мүмкін. Осының бәрі ақауға жатады. Ұсақ-түйек ақау болса, құрамды ажыратпай қалпына келтіреміз. Ал күрделі ақау кезінде маневр диспетчері мен станция кезекшісіне хабарлаған соң, олар ол вагонды бос жолға қояды. Сосын ақаудың не себепті орын алғанын анықтау үшін станция бастығы мен орынбасары, бригадир т.б. жауапты адамдар тексереді. Бір құрамдағы вагонның оншақтысы Түркістаннан ағытылады. Салмағы азайып, ұзындығы кеміген құрамды бізден тиелген ұн, темір бетон, қиыршық тас, трансформатор сынды жүктермен толықтырып жөнелтеміз, - дейді бұл салада он бес жыл тәжірибе жинаған Мақсұт.
Келген жүк пойыздарын уақытылы тексеріп шығып, кестеден кешіктірмей жөнелту үшін де шапшаңдық керек. Сыртта жігіттер пойыздың ақауын қараса, іштегі әйел қызметкерлер құжаттарын тексереді. Аға пойыз қабылдаушыдан білгеніміздей, алғаш жұмысқа кірген жас маман жүк вагондарының түр-түсін жаттап, астық, көмір, мұнай т.т. тиелетін жылжымалы құрамдарды ажырата білу үшін де уақыт керек екен. Қайсысы жартылай немесе жабық вагон, цистерна, астық тасығыш, вагонның коды қандай, қай елдікі екеніне дейін оқытылады екен.
–Тәулігіне 12-13 пойыз келсе, бір пойызды екі пойыз қабылдаушы, 4 күзетші қарайды. Пойыз азайғанда үшеуден шығады. Қауіпті жіберіп қойсақ, вагонды қандай жағдайда көргеніміз бойынша түсініктеме жазамыз. Егер жібермеуге тиіс ақау болса, станция бастығынан сөгіс аламыз. Тіпті үлкен ақауды байқамасақ, бөлімшеге шақыртып үлкен талқы болады, кімнің кінәлі екені анықталады, нәтижесінде кінәлі маман сөгіс алуы мүмкін, - дейді Мақсұт Тамабаев.
Жүк вагондарын қабылдап-жөнелтудің барлық ереже-нұсқауын он-он бес жыл тәжірибесі бар мамандар жаттап алғандықтан, бәрін робат тәрізді автоматты түрде орындайды екен. Оған қоса оның бәрі кеңсенің қабырғасына ілінген, арнайы нұсқаулық кітапша бар. Бірақ аға пойыз қабылдаушының пікірінше қанша жерден тәжірибелі маман болса да жұмысты автоматты түрде үйреншікті дағдымен атқаруға болмайды. Адам – техника, автомат емес қой, сондықтан ол жұмысын оймен, санамен атқаруы керек деп санайды.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП