Станция жолдары жаңартылуда

Новости
27.02.2018, 11:16
Ел шығысында орын тепкен Аягөз жол дистанциясы өткен жылды жемісті аяқтап, ағымдағы жылды бірқатар жоспарлы шаралармен бастады. Қазіргі күні дистанция жол табанын сауықтыру ісінде ағымдағы жөндеу жұмыстарын қарқынды жүргізіп, алдағы уақытта өтетін күрделі жөндеуге жан-жақты даярлық жасауда. Десек те, таяуда орын алатын жаңашылдықтар қатары бір мұнымен шектелмейді. Аягөз жол дистанциясы үшін өткен жылғы бір ерекшелік сол, станция басындағы кірме жолдарға ерекше көңіл аударылған-ды. Бұл ретте, өңірдегі іргелі, тораптық Аягөз станциясының өз басында 0759 км аумақтың кірме жолы күрделі жөндеуден өткен болатын. Сонымен қатар, желі бойындағы жол машиналарының жұмысы нәтижесінде жол сапасы анағұрлым артып, балдық көрсеткіш жақсарған. Ендігі аралықта жолшылар жылдық жоспар аясында жаңа шараларға кіріспек. Атап айтсақ, қозғалыс жиілігі аса жоғары, маневрлік жұмыстар толассыз жүргізілетін станция басын жаңарту бірінші кезекте жолға қойылып отыр. Соның аясында 9,6 км аумақтың жолы толықтай күрделі жөндеуден өткізілмек. Яғни, жөндеу жүргізу барысында ескі рельстер ауыстырылып, станция жолдары жаңаланатын болады. Сонымен қатар, 3,2 км жердің түйіспесіз желісін ауыстыру көзделуде. Бұл жұмыстар Темекілі мен 27 жолайрығы және Ақболат – Таңсық қумажолында орын алмақ. Бұдан өзге күрделі көлемде жол машиналарының жұмыс істеуі де жоспарланып отыр. Қазіргі күні ПЧ-42 мекемесі жұмыс жобаларын пысықтап, іс жүргізу барысын жүйелеп, материалдық-техникалық база бойынша даярлық шараларын жасап жатыр.    Бүгінгі таңда Аягөздегі ПЧ-42 мекемесінде 140-тың үстінде жол монтері еңбек етуде. Олардың көпшілігі – мол тәжірибелі мамандар. Жалпы, жұмыс күші жеткілікті.  Тәжірибелі басшы, жол шаруашылығының маманы Нұрлан Шәріпқанов жетекшілік ететін  жол дистанциясының қарамағына қазіргі күні Ақтоғай-Аякөз-Жарма аралығындағы 225 км телім кіреді. Бұл телім бойындағы жұмыстың өзіндік ауыртпашылығы бар. Атап айтсақ, 225 бас жолдың тек жүз шақырымдайы ғана темірбетонды түйіспесіз жол екен. Қалған бөлігінде әлі күнге дейін ағаш шпалдар жатыр. Сондықтан да жол күтімі жоғары болуы керек. Осыны міндет тұтқан аягөздік жолшылар жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сапасын жақсарту мақсатында бұрынғы жылдармен салыстырғанда қарқынды жұмысқа көшкен. Өткен жылғы жоспарлы шаралардың мерзімінде аяқталуы осыған дәлел болса керек-ті. Дистанция бойынша межеленген басты жаңашылдық сол – 70 шақырымдық станциялық жолдар мен 219 бағыттамалы бұрмаларды темірбетонға ауыстыру ісі кезеңімен жүргізілуде. Техникалардың берілуінде кедергі жоқ. Бұл бағыттағы ауқымды жұмыстар биыл да қарқынмен жалғастық таппақ. Дистанция басшысы Нұрлан Шәріпқановтың айтуынша, ағымдағы жылы «Desec» жол техникасының  көмегімен 8 бағыттамалы бұрманы ауыстыру да межеленіп отыр.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Аягөз

Спорт
01.09.2024
Сборная команда ҚТЖ стала чемпионом Казахстана по мини-футболу турнира «Qyzmet cup»
Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года