Қызметтері – құжат өңдеу
                        
                                                    Новости
                                                                            
			
                                    27.02.2018, 11:56
                    
                                            
                        Түркістан станциясындағы құжат өңдейтін техникалық кеңсе мамандарының көзге көрінбейтін, сырт қарағанда өнімсіз, бірақ өте жауапты жұмыстары қиын да күрделі.  
Қандығаш пен Арыста сұрыпталатын транзиттік пойыздардың құжаты Түркістанда тексеріледі. Құжат өңдейтін мамандардың көзге көрінбейтін, бірақ аса жауапты жұмысының арқасында пойыздар уақытынан кешікпей, жүк иесіне тез жетеді. Қандыағаш, Белкөл, Қызылордадан қандай жүк пойыздары келе жатқанын олар алдымен компьютерден көріп алады. Келген соң машинист құжат толтырылған папкіні темірден жасалған кішкентай бункерге тастап кетеді. Оны құжат тасымалдаушы көтеріп, техникалық кеңсеге жеткізеді. Осыдан әрі олардың «сары майдан қыл суырғандай» жұмыстары басталады.
 – Көрші станция жіберген құжатты қолға алып, компьютердегі нұсқасымен салыстырамыз. Арысқа барған соң бізден кеткен құрам қайта шашылып, құрастырылады. Құжатта вагонның салмағы мен ұзындығынан бастап жазылады. Бір пойызда тіркелген 60 вагонның алпыс құжаты бар. Кейде 10 вагонға тиелген тауарға – бір, арасында 1 вагонға бір құжат келеді. Құжатсыз вагондарға коммерциялық акт түзіледі. Бір тәулікте алты пойыз, алпыс вагонның 360 құжаты қаралса, оның біреуін 10-20 минутта тексеріп шығамыз, - дейді 38 жылдан бері осы салада еңбек ететін автоматтық басқару жүйесінің (АСУ) маманы Нұржанат Садықбекова.
 
Кеңседегі 25 маман әр ауысымға бесеуден түседі. Кеңсе бастығы Мәди Сәдиұлының айтуынша, пойыздың тоқтау уақыты әртүрлі. Өңделмейтін пойыздар 25 минут аялдайтындықтан, тек локомотив бригадалары ауысады. 40 минут тұратын пойыздардың құжаты өңделеді. Келген пойыздың қашан кететіні  жазылатындықтан, пойыз құрастырушылар сол уақыттан кешікпей жұмысын бітіруге үйренген. Күніне орта есеппен алғанда екі бағытқа 18-20 пойыз өтеді. Арасында Түркістаннан құрастыратын бес пойыз бар. Жезқазған – Бейнеу жолы ашылғалы бұрын осы аралықтан өтетін он құрам сол жолмен жөнелтілуде екен.
– Кеңес кезінде Түркістан тәулігіне 40 пойызға дейін жіберіп тұрған екен. Вагондар ол уақытта да тескеруден өтіп, құжаты қаралған. Теміржолшылар көп болғандықтан, кестеге үлгерген. Бізде де жастарға үлгі боларлық жандар аз емес. Осында 30-40 жыл бойы тер төгіп келе жатқан Шырынкүл Адырбекова, Фархат Әшірова, Зарипа Қадірходжаева сынды мамандарды мақтан тұтамыз. Құжатты тасымалдаушылар  жұмысы да оңай емес, алпыс вагонның құжатын көтеріп әкеліп, қайта апарып, екі ортада жүреді. Кейде әр 20 минут сайын, сосын 1 және 2 сағат сайын пойыз келеді. Пойыздарының арасы жақын болса, жанталас басталып, құжат өңдеуде қыздар сенікі-менікі жоқ,  бір-біріне көмектеседі. Әйтпесе үлгермейді. Осылай, бір тәуліктің қалай өткенін байқамай қаламыз, - дейді Мәди Сәдиұлы.
                        Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
 Грузовые перевозки  
            03.11.2025
        Экспорт казахстанского зерна в Китай смещается в пользу комбикормов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Около 150 карагандинских железнодорожников получили медали за вклад в строительство линии «Достык – Мойынты»
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Костанайские железнодорожники отметили День Республики
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Уральские железнодорожники получили награды ко Дню Республики и юбилею профсоюзов
    
        
         Регионы  
            03.11.2025
        Лучшие сотрудники Алматинского отделения ГП награждены ко Дню Республики
    
        
         Грузовые перевозки  /   Цифра недели  
            03.11.2025
        Более 1,5 млн тонн зерна перевезено железнодорожным транспортом в октябре
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Более 500 железнодорожников написали «Ұлттық диктант»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Работники РЦУП-3 награждены медалями «Достык – Мойынты»
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Железнодорожникам вручили награды за вклад в строительство второй линии Достык – Мойынты
    
        
         Регионы  
            31.10.2025
        Илецкие железнодорожники прошли практическое занятие на станции Чашкан
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Алтынколь наращивает транзит: рост грузооборота превысил 19 %
    
        
         Новости  
            31.10.2025
        Wabtec провела технический семинар для специалистов локомотивного хозяйства
    
        
         Новости  /   Архив  
            31.10.2025
        Газета  Қазақстан теміржолшысы, №90-91 от  31  октября 2025 года
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        ВЖДО внедряет цифровую модель безопасности
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        Работникам «Центра диагностики пути» напомнили о профилактике сердечно-сосудистых заболеваний
    
        
         Регионы  
            30.10.2025
        Илецкие железнодорожники поддержали акцию «Таза Қазақстан»
    
        
         Регионы  
            30.10.2025
        Работники портов Актау и Курык высадили 800 деревьев в рамках акции «Таза Қазақстан»
    
        
         Новости  
            30.10.2025
        Более 250 пенсионеров-железнодорожников поздравили с Днем пожилых людей в Кокшетау
    
        
         Новости  
            29.10.2025
        Представители правительства США посетили локомотивосборочный завод в Астане
    
        
         Новости  
            29.10.2025
        Глава КТЖ наградил футбольную команду – победителя Международного корпоративного кубка