Өткел жөндеуді қажет етеді
Новости
28.03.2018, 16:59

Атырау жол дистанциясы бойынша Исатай ауданы аумағында 14 теміржол өткелі бар. Олардың ішінде 13 өткел күзетілмейтін, тек біреуі ғана күзетіледі. Біздің сөз еткелі отырғанымыз да осы күзетілетін өткел жөнінде.
Атырау-Бақсай жол телімінің 255-шақырымында, Чапаев пен Аққыстау селосы аралығында орналасқан аталған теміржол өткелі республикалық Атырау-Астрахань автожолын қиып өтеді. Күніне ол көлік жолы арқылы жергілікті және мемлекетаралық жүздеген жеңіл және жүк көліктері, ал теміржол арқылы тәулігіне 18-20 пойыз өтеді. Әңгіме осы өткел теміржолын жөндеу жөнінде болып отыр. Соңғы уақытта қай өңірде де автокөлік пен пойыздардың соқтығысып қалу оқиғалары көбейіп кетті. Осындай келеңсіздіктің алдын алу – жол қауіпсіздігі және адам өмірі үшін де маңызды мәселе. Соған сәйкес, өткелге бейнебақылау қондырғысы орнатылыпты.
Атырау жол дистанциясының өндірістік-техникалық бөлім басшысы Санат Нұғымановтың айтуынша, аталған теміржол өткелі бүгінгі күнде жөндеуді қажет етеді. Рельс ақауын 2 жылдан бері ауыстыруға мүмкіндік болмай келеді. Өйткені, құзырлы органдар – жергілікті әкімдік, жол полициясы тарапынан осы мәселеге жеткілікті көңіл бөлінбеуде. Жолды жөндеуге өтініш білдіріліп, ресми хат жолданғанымен, тұшымды жауап жоқ. Жол басқармасы «Қазавтодор» мекемесіне сілтейді, соңғысы 17 км жолды түгел жөндеуді талап етеді-мыс. Тек ақаулы рельстерді ауыстыру жеткілікті кезде оның не қажеті бар... Сайып келгенде, мәселе сиырқұйымшақтанып, тұйыққа тіреледі.
Жол дистанциясы қызметкерлері 2-3 сағаттық «толаскез» алып, жолды жөндегісі келгенімен, республикалық мәндегі автожолды аз уақытқа өздігінен жауып тастауға құзыреті жүрмейді. Рұқсат керек. Бұл жөнінде Исатай аудандық әкімшілігіне хабарласқанымызда, жауапты маман Еркебұлан Жоланұлы одан хабарсыз екендігін айтып ақталды. Құзырлы органдар осылайша селқостық танытып жүргенде қауіпсіздікке төнген қауіп қалыңдап кетуі ғажап емес. Оның артында жолаушылар тағдыры мен теміржол арқылы тасымалданатын мыңдаған тонна жүк, материалдық және экономикалық шығындар тұр. Құдай сақтасын, әрине, бірақ алда-жалда апатты жағдай бола қалса, обалы кімге? Өткелдегі 25 метр теміржолды ауыстырып, жаңартуды әрлі-берлі сілтеп, сонша ұзартудың не қажеті бар?
Қосұйым Мұқашев, Атырау
Новости
23.05.2025
Технологию перевозки контейнеров в полувагонах впервые внедрили в Казахстане
Спорт
23.05.2025
Железнодорожники приняли участие в международном турнире по борьбе среди ветеранов
Регионы
23.05.2025
Акция «Сад памяти» прошла в Караганде
Регионы
23.05.2025
Итоги завершившегося весеннего комиссионного осмотра подвели в Костанайском регионе.
Пассажирские перевозки
23.05.2025
Правила перевозки детей в поездах напомнили в КТЖ
Новости
23.05.2025
Современные тепловозы CRRC будут эксплуатировать в северных регионах Казахстана
Спорт
23.05.2025
Машинист из Астаны отличился на международном турнире
Новости / Архив
23.05.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №39 от 23 мая 2025 года
Пассажирские перевозки
22.05.2025
Дополнительные поезда запустят летом до курортной зоны Балхаша
Новости
22.05.2025
Для воспитанников детского дома организовали экскурсию на контейнеровоз «Сункар» в Актау
Регионы
22.05.2025
Учения по локализации особо опасной инфекции в поезде прошли на станции Орал
Регионы
22.05.2025
Сценарий с «тропической лихорадкой» отработали на учениях в Караганде
Новости
21.05.2025
Сопряжение ТМТМ с портами Греции обсудили в Афинах
Новости
21.05.2025
Самрук-Қазына и Alstom обсудили вопросы сотрудничества
Новости
21.05.2025
Представители стран СВМДА обсудили интермодальные перевозки в Казани
Новости
21.05.2025
Современные маневровые тепловозы компании CRRC пополнили парк депо Астаны
Новости
20.05.2025
КТЖ запланировало ремонт 36 производственных объектов
Новости
20.05.2025
Из Астаны, Алматы и других городов запустят дополнительные поезда к Алаколю
Новости
20.05.2025
Медицинский поезд «Саламатты Қазақстан» отправился в путь
Интервью
20.05.2025
Железные дороги – национальное достояние и стратегический актив страны