Күрделі жөндеуге дайындық

Новости
30.03.2018, 16:56
Бүгінде ел шығысындағы Аягөз жол дистанциясы қызметкерлерінің әр күні қарбаласқа толы. Кешегі бүкіл елді топалаң келгендей жайпап өткен су тасқынының бетін қайтарғандары сол, белгіленген телім бойларында жүргізіліп жатқан ағымдық жөндеу жұмыстарын ширатып, алдағы уақытта өтетін, станция басын қамтитын 9,6 шақырымдық күрделі жөндеу жұмыстарына даярлық жасауды бастап жіберген.  Әрине, бұл ретте негізгі күш жолшылар қауымына түсетіні белгілі. Осы қарбалас кезде станция басында кең көлемде жұмыс жүргізіп жатқан аягөздік атақты жол шебері Қазбек Қамбаров пен оның командасын айтпай кетуге болмайды. Қазбек Қасымұлын станция басындағы «Солтүстік қылтада» кезіктірдік. Табиғаттың қолайсыздығына, жауын-шашынды, жердің тоңы жібімеген, аяздың ызғары қайтпағанына қарамастан аягөздік жолшылар білікті жол шеберінің жетекшілігімен бағыттамалы бұрмаларға ағымдық жөндеу жүргізу үстінде екен. – Менің қарамағымда 22 бағыттамалы бұрма бар. Оның 12-сі станциялық жолдарға жатады. Одан өзге қосылған кірме жолдар мен жол өтпелеріне техникалық күтім жүргізудеміз. Қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда осы ағымдық күтімнің маңыздылығы зор, – дейді жол шаруашылығында 28 жыл тер төгіп келе жатқан жол шебері. Жалпы Солтүстік қылтаға қарасты 6-шы околодкадағы жұмыс қашан да тым қауырт. Мұнда әр телім жекелеген бригадаларға бөлініп берілген. Бүгінде білікті жол шеберінің қарамағында бес бригадир, 15 жол монтері бар. Басты міндет – уақыты жеткен шпалдарды, төсеуіштерді жаңалап, рельстер мен бағыттамалы бұрмаларды мерзімінде әрі сапалы ауыстыру. Сондай-ақ, станция басында ағымдық жұмыстар жүргізу. Қазбек Қамбаров әр бригадаға жұмыс барысын жіті түсіндіріп, тиісті тапсырмалар беруде. Өз ісіне аса мұқият жол шебері техникалық құрылғыларға, жолшыға қажетті құрал-жабдықтарға да баса назар аударады екен. Бұл – отыз жылға жуық қалыптасып қалған әдеттегі дағдысы деуге болады. Сонау қатардағы жолшы болып жүрген жылдары асай-түсейін түгендеп жүретін әдеті. – Теміржолшы үшін қауіпсіздік – басты мәселе. Оның ішінде біздің жұмысымызда, жұмыс барысындағы еңбек қауіпсіздігі өз алдына жеке әңгіме. Сонымен қатар, пойыз қозғалысының, жолаушылардың да амандығы біздің қызметімізбен тікелей байланысты. Міне, нағыз жолшы осының барлығын жан-жүрегімен сезіне білгенде ғана нағыз майталман маманға айналады, – дейді Қазбек Қасымұлы. Қазбек шебер басшылармен бірге ай сайынғы тексеру жұмыстарына да міндетті түрде қатысады. Мұнымен қатар, арнайы бұйрық негізінде айына екі мәрте өзі де жол бойына тексеру жүргізеді. Қырағылық – ең басты қаруы. Жұрт көрмегенді көріп, байқамағанды байқайтын қасиеті көп жылғы қанға сіңген әдеттен қалыптасқан деп санайды. – Таңертеңгісін ғана жарты сағаттық жиын өткізіп, күн тәртібіндегі шаруаны пысықтап алып, жол бойына шықтық. Жұмысқа аттанарда жолшылардың қорғаныш көзәйнектері мен басқа да қажетті керек-жарақтарын Қазбек Қасымұлы өзі түгендеп шықты. Егер жолшылардың қолынан сапасыз еңбек құралын көрер болса, табан астында сөгіс береді, – дейді шебер туралы  6-шы околодканың жол бригадирі Қанат Қуандықов. Бүгінгі таңда атқарылып жатқан шаралар биылғы жылға жоспарланған іргелі шаруалардың тек шағын ғана бөлігі екен. Алдағы уақытта 22 және 21-жол айрықтары аралығында күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілмек. Демек, білікті жол шебері Қазбек Қасымбекұлы мен оның командасы үшін нағыз еңбек майданы алда деген сөз.

Қуаныш Қожаев, Аягөз

Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года
Новости
26.08.2024
Школа развития «Білім экспрессі» побывала на станциях Железорудная и Боровое