Өнер-білім бар жұрттар...   

Новости
24.04.2018, 15:45
ҚТЖ саласында өндіріске тиімді жаңалық ұсынған теміржолшылар еңбегін жоғары бағалау дәстүрі қалыптасқан. Әрине, бұл жерде талаптың қатаң екені белгілі. Ең бастысы, салада кәдеге жарайтын тың жаңалықтан түсетін экономикалық тиімділік құны 200 млн теңгеден асуы қажет. Сонда өнертапқыштың еңбегі 5 миллион теңгеге дейін бағалануы мүмкін.   «Самұрық-Қазына» қоры компаниялары тобы бойынша, жұмысшылар тарапынан түсетін рационализаторлық ұсыныстардың белсенділігі бойынша «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ алдыңғы қатардан көрінуде. Ұлттық компанияның филиалдары мен еншілес кәсіпорындарында, теміржолшылардың жаңашылдығын дәлелдеуі мен оларға сыйақы төлеудің бірнеше сатысы түзілген. Бұл дегеніңіз, тасымал үдерісін жетілдіру мақсатында, әріптестер арасында озық тәжірибелер насихатталуда. Айталық, «ҚТЖ» ҰК» АҚ бойынша былтырғы 2017 жылдағы рационализаторлық қызмет көрсеткіштерін байыптар болсақ, өнертапқыштар қатары 1326 адамды құрап, 1167 оңтайлы ұсыныс енгізіліп, тіркелген 1307 еңбектің 3,5%-ы экономикалық пайдасын байқатқан. Өнертапқыштардың 11 пайызы – 30 жасқа дейінгі жастар. «ҚТЖ» компаниясының Бас инженері Батыр Котырев, іс жүзінде тиімділік 448,938 млн теңгені межелегенін айтады. «Өткен жылғы «Көлік саласындағы инновациялар – болашаққа жасалған қадам» тақырыбындағы V рационализаторлар конференциясына Украина темір жолының өкілдері келіп қатысыпты. Онда локомотивтер мен жүк вагондарын жөндеу мен техникалық қызмет көрсету, тасымал үдерісін жетілдіру, жол шаруашылығында еңбек өнімділігін көтеру мен қол еңбегін азайту тұрғысында үздік шешімдер ұсынған теміржолшылар қатары мол болған.   Электрмен жабдықтау, автоматика мен телемеханика құрылғыларының сенімділігін арттыру, еңбек ету жағдайын жақсарту, өндірістік жарақаттану деңгейін төмендету сынды мәселелер де қамтылған. 35 қызметкерге «Үздік рационализатор» төсбелгісі табысталыпты.   Бас инженер, жаңашыл ұсыныстар байқауының шарты бойынша бірінші орынға  200 мың теңге, екінші орынға 150 мың теңге және үшінші орынға 100 мың теңге берілгенін  жеткізді. Конференцияда, тағы 5  автордың еңбегі аталымдардан тыс бағаланып, әрқайсына 50 мың теңгеден ынталандыру сыйлығы тапсырылған. «Жобаның үлкен сомаға лайықтығын сарапшылар бір жыл бойы жан-жақты тексереді. Бұған дейін қомақты сыйақы алғандарға келсек, Астана станциясында үш адамнан құралған рационализаторлар тобы 1,5 млн теңгені еншілеп, 2012 жылы Бас есептеу орталығы жүк жөнелтушілерге вагондарды назарда ұстауға жол ашатын жобасы үшін 3,5 млн теңгеге қол жеткізді. Қазіргі кезде, жылдың аяғына дейін тиімділігі айқындалса, алғаш рет ең жоғарғы дәреже, яғни 5 миллион теңге алуы мүмкін рацұсыныс салмақталып жатыр. Қысқасы, технология қанша қарыштап дамығанмен, мінсіздікте шек жоқ», – деп түйіндеді Батыр Қуанышұлы. Бүгінде елімізде цифрландыру бағытын өзекті десек, ҚТЖ оған да бірінші бетбұрыс жасаған. Бұған дейін қағаз жүзінде қабылданып келген рацұсыныстар қазір «АСУ НТИ» автоматтандырылған жүйесі аясында қаралады.  Айтпақшы, ҚТЖ бас инженерінің өзі компанияның инновациялық дамуына елеулі еңбек сіңірген. Оның жаңашыл қызметіне қуат көздерін үнемдеуге байланысты «Жасыл станциясындағы электрлік орталықтандыру бекетіндегі жылыту және желдету жүйелеріне қажет жылу-сорғы қондырғысы», «Радиоарналар ауқымында пойыз қозғалысын арақашықтықтан реттеу жүйесі (СИРДПС)» жобалары арқау болған. Бизнесті жаңғырту бағдарламасы шеңберінде техникалық күтім мен жөндеудің жаңа үлгісіне демеушілік танытып, транзиттік тасымалды өсіру мақсатында жолдың тар тұстарын кеңейту жоспарын жасауға тікелей атсалысқан. Бұл жаңашылдықтар экономикалық тиімділігін баяғыда дәлелдеген, бүгінде өндірісте кеңінен қолданыста.  

Алдаберген КЕМПІРБАЙ

КТЖ в лицах
28.04.2025
Замначальника противопожарной службы Многофункционального центра обслуживания Игоря Аржаных проводили на пенсию в Павлодаре
Регионы
28.04.2025
Работу по предотвращению выхода скота на пути усилили в Костанайском регионе
Новости
28.04.2025
О реализации крупных проектов в Мангистауской области рассказали в Минтрансе
Регионы
28.04.2025
Рекорд по погрузке угля установили в Павлодарском регионе
Пассажирские перевозки
28.04.2025
На маршруте №614/613 «Уральск–Мангистау» будет запущен женский вагон
Новости
25.04.2025
Три новых железнодорожных вокзала построят в Мангистауской области
Пассажирские перевозки
25.04.2025
Новая функция для просмотра планировки вагона появилась на сайте АО «Пассажирские перевозки»
Новости
25.04.2025
Дноуглубительные работы в порту Актау начнут в июне
Новости
25.04.2025
Развитие железнодорожного машиностроения обсудили на Форуме машиностроителей Казахстана
Регионы
25.04.2025
Весенний комиссионный осмотр продолжается в Павлодарском регионе
Новости
25.04.2025
Казахстан и Таджикистан расширят ж/д сотрудничество
Новости
25.04.2025
Развитие ж/д логистики и инфраструктуры обсудили на конференции АНЭК и КазАПО в Алматы
Новости
25.04.2025
XII Форум машиностроителей Казахстана стартовал в Астане
Новости
25.04.2025
Казахстан и Афганистан достигли договоренностей о строительстве железной дороги Тургунди – Герат
Новости
25.04.2025
Порт Курык и Nostrac подписали меморандум о развитии инфраструктуры
Новости
25.04.2025
Проекты модернизации 16 вокзалов представили акиму Акмолинской области
Новости / Архив
25.04.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №31-32 от 25 апреля 2025 года
Грузовые перевозки
24.04.2025
ALSTOM поставит КТЖ 205 шестиосных электровозов
Регионы
24.04.2025
Память ветерана Великой Отечественной войны Григория Фадеева почтили на станции Кушмурун
Регионы
24.04.2025
Весенний комиссионный осмотр проходит в Акмолинском регионе