Өндірісте – «бес стандарт» жүйесі
Новости
27.04.2018, 16:23
Семей магистральдық желі бөлімшесі өндірістегі қауіпсіздік мәселесі бойынша жаңа жүйеге көшуде. Биылғы көктемде «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның «Өндірістік қауіпсіздікті жүргізу жүйесінің стандарттары» хаттамасы аясында ілкімді шаралар қолға алынған болатын.
Еңбекті қорғау инженерлері арасында жалпақ тілмен «Бес стандарт» деп аталатын жаңашылдық қазіргі күннің өзінде тиімділігін дәлелдеп үлгерген.
Өндіріс барысында қауіпсіз жұмыс жүргізудің бүге-шігесін толық қамтитын аталмыш жаңа стандарттар бойынша әуелгі кезекте түсіндіру жұмыстары жүргізілген болатын. Бұл ретте бөлімшенің инженерлері Астана қаласындағы арнайы біліктілік шыңдау курстарында болып, тәжірибе жинап қайтқан еді.
– Алдымен теміржолшылардың мол шоғыры орналасқан Аягөз қаласында техикалық дәріс өткізіп, таныстыру рәсімін жасадық. Семей магистральдық желі бөлімшесіне қарасты барлық мекемелер өкілдері қатысқан жиында слайд бойынша кеңінен түсіндіру шарасы өткізілді. Өндірістік қауіпсіздікті жүргізу жүйесінің негізгі бес стандарты бар. Оның ішінде жаңадан енгізілген экологиялық қауіптіліктің негізгі аспектілері, мінез-құлық бойынша диалог жүргізу, төтенше жағдай кезіндегі сақтандыру сынды жаңа стандарттар жөнінде толық мағлұмат бердік. Мұның сыртында өндірістік апат және өрт қаупі туындаған сәттегі әрекет сынды жекелеген тараулар да дәріс барысында өтілді, – дейді НЖС-6 мекемесінің еңбекті қорғау бөлімінің аға инженері Жомарт Шапишев.
Мамандардың айтуынша, жаңа жүйенің жұмыс жүргізудегі тиімділігі зор. Мәселен, әрбір теміржолшының кәсіби дағдысы ғана емес, мінез-құлқы да еңбекті қорғау инженерлері тарапынан ескерілетін болады. Сондай-ақ, өндіріс барысында жіберілген ақаулықты анықтау, зерттеу қорытындысында бұрындары жауапты адам жазаланса, ендігі аралықта кінәраттың шығу себебі нақтыланып, оның алдын алу шаралары алға қойылады.
Қазіргі күні Семей магистральдық желі бөлімшесі қызметкерлері «бес стандарт» жүйесі бойынша жұмыс істеу тәсіліне толық көшті. Ал, оның нақты тиімділігі алдағы қорытынды көрсеткіштер барысында толық анықталатын болады.
Қуаныш Қожаев, Семей
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году