Жүзағаштың жүгі ауыр
Новости
15.05.2018, 15:56

Теміржол желісінің ел шығысы мен Алматы облысын қосар тұсында орын тепкен бесінші класты Жүзағаш станциясындағы қызмет маусымдық жағдайға байланысты қарқын ала бастады.
Оның басты себебі, іргедегі, төрт бағытта жұмыс істейтін Ақтоғай станциясында пойыздарды қабылдап алу, жөнелту шаралары күрделеніп, жүк тасымалдайтын жылжымалы құрамдар қозғалысы жиілей түскен.
Жүзағаш станциясының бастығы Мұратқазы Оралбаев үшін аптаның алғашқы жұмыс күні әдеттегіден қауырт өтеді. Өйткені, бұл күн белгіленген тәртіп бойынша «Станция бастығының күні». Сондықтан да, тексеру шаралары қалыптасқан дағды бойынша таңертеңгісін бағыттама басынан басталады. Бұл ретте білікті басшы Мұратқазы Бүркітбайұлы тым талапшыл. Жанына жолшылар бригадирі мен электромеханикті ертіп алып, қадағалау шараларына қарқынмен кіріседі. Желіге тиесілі жол бойы мен СЦБ құрылғылары, бағыттамалы бұрмалар, байланыс желілері түгелдей дерлік назардан тыс қалмайды. Мұндайда, бір ғана осынау Жүзағаштағы 35 жыл бойы қалыптасқан мол тәжірибе, мұқияттылық пен табиғи байқағыштық станция бастығы үшін көмекке келеді. Осынау байырғы станциядағы теміржолшылардың барлығы да былайғы уақыттарда әзілдері жарасқан әріптестер болғанымен қызмет барысында достық жүрмейді. Станция бастығы кінәрат жібергендерге қатал. Қолтығына қыстырған «ДУ-46» журналына табылған ақаулықтарды тіркеп жазып, оны қалпына келтіру мерзімін де белгілеп қояды. Бір бұл емес, әрине, қорытынды хаттама да толтырады. Бүгінгі тексеру барысы ешқандай ақаулық жоқ екендігін көрсетіп берді.
Дәл осы станцияда туып-өсіп, ғұмыр бойы табан аудармай еңбек етіп келе жатқандықтан болар, станция бастығы мұндағы теміржолға тиесілі нысандардың барлығын, әр бөлшегін жатқа біледі. Сондай-ақ, аймақтағы жер-су атаулары мен тарихи нысандардың шежіресіне де қанық.
– Біздің станцияның атауын «Жүзағаш» деп сонау Түрксіб дәуірінде, желі бойына жұмыс сапарында қазақтың қайраткері ұлы Тұрар Рысқұловтың өзі қойған деседі. Бұл – жас кезімде осында еңбек еткен көнекөз теміржолшылардан естіген әңгімем. Сол сала ардагерлерінің аманатын арқалап, туған жерде қызмет атқарып келемін, – деп сыр шерткен Мұратқазы Бүркітбайұлының өзі теміржолшылар әулетінен. Жалпы еңбек өтілі 400 жылдан асатын Оралбаевтарды семей өңірінің халқы жақсы біледі. Ең кереметі сол, жалғыз Мұратқазы емес, бір әкеден тараған жеті ұлдың бесеуі станция басқарыпты. Ұлттық компанияның биылғы жылды «Станция бастығы жылы» деп жариялағаны бес бірдей станция бастығы шыққан әулетке үлкен құрмет болмақ.
Жүзағаш станциясының бастығы күнделікті қызмет барысында ширақ қимылдауға дағдыланған. Оның себебі де жоқ емес. Семей ЖТ бөлімшесінің ең шеткі станциясы болғандықтан Жүзағаштың жүгі тым ауыр. Бүгінде жүк тасымалы бойынша тәулігіне 20 шақты жұп, 15 тақ пойызды Алматы бөлімшесіне өткізеді. Дегенмен бұл жұмыстың күрделілігі сол, төрт тараптан жылжымалы құрамдарды қабылдайтын Ақтоғай станциясы кейбір күндерде желі бойының босамауына байланысты пойыздарды қабылдамаса, олардың барлығы осы станцияда іркіледі екен.
– Біздің станция бойынша пойыздар көбінесе таңертеңгілік пен кешкі мезгілде қауырт өткізіледі. Мұндай жауапты сәттерде Семейдегі басшылар, бөлімше диспетчерлері бар, барлығымыз аяғымыздан тік тұрамыз. Жылжымалы құрамдар іркілмеуі тиіс, әсіресе ауыр салмақты пойыздарды кідіртуге жол берілмейді, – дейді Мұратқазы Бүркітбайұлы.
Жүзағаш станциясына қарасты телім бойының тағы бір ерекшелігі – бүкіл Семей теміржолы бойынша тек Ақтоғай мен Таңсық станциялары аралығында ғана ең жоғары жылдамдықпен қозғалуға рұқсат етілген. Тальго пойызы сағатына 120 мен 140 аралығында зымырайтын болса, жүк пойыздары 90 км, ал өзге жолаушы пойыздары сағатына 100 км жылдамдықпен қозғала алады.
– Міне, мұның барлығы жүзағаштық теміржолшылар үшін жауапкершілікті еселей түседі. Сондықтан, бесінші класты станция болғанмен Жүзағаштың жүгі ауыр, – дейді станция бастығы.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Новости
14.05.2025
Неделя на финансирование: правительство ускоряет торгово-транзитные проекты
Регионы
14.05.2025
Уральские железнодорожники провели конкурс по технике безопасности
Новости
14.05.2025
Более 20 км железнодорожного полотна отремонтировало Теміржол жөндеу
Безопасность
14.05.2025
Железнодорожники напомнили правила безопасного поведения на путях 21 тысячи граждан
Новости
14.05.2025
Казахстан и Шэньси обсудили развитие маршрута Китай – Европа
Регионы
13.05.2025
Цветы, знаки, воспоминания: уральские железнодорожники провели памятные акции ко Дню Победы
Новости
13.05.2025
Имена фронтовиков — на бумажных крыльях: акцию памяти провели в Кокшетау
Регионы
13.05.2025
Цветы, слёзы и песни Победы: как в Караганде прошла годовщина Великой Отечественной
Регионы
13.05.2025
Железнодорожники Оскеменского региона провели серию памятных акций к юбилею Победы
Новости
13.05.2025
Вопросы укрепления стратегического партнерства обсудили Казахстан и ОАЭ
Грузовые перевозки / Цифра недели
13.05.2025
Объем грузоперевозок увеличился на 4,5% на сети КТЖ
Новости / Архив
13.05.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №36 от 13 мая 2025 года
Новости
12.05.2025
Первый поезд с партией казахстанской пшеницы отправлен в порт Джебель-Али
Регионы
12.05.2025
Железнодорожники провели профилактическую беседу со школьниками в поселке Утеген батыр
Регионы
12.05.2025
Условный пожар при течи дизельного топлива потушили на станции Тобол
Новости
12.05.2025
Представители железных дорог Казахстана, Китая, Узбекистана, Туркменистана, Ирана и Турции обсудили развитие евразийского транспортного коридора
Регионы
12.05.2025
Охрану труда обсудили в Карагандинском отделении ГП
Регионы
12.05.2025
Год рабочих профессий: пример ВЧД-24
Регионы
12.05.2025
Итоги работы за первый квартал подвели в РЦУП-2
Грузовые перевозки
12.05.2025
Железнодорожники Казахстана, Узбекистана и Таджикистана обсудили увеличение объемов грузоперевозок