Жүзағаштың жүгі ауыр 

Жаңалықтар
15.05.2018, 15:56
Теміржол желісінің ел шығысы мен Алматы облысын қосар тұсында орын тепкен бесінші класты Жүзағаш станциясындағы қызмет маусымдық жағдайға байланысты қарқын ала бастады. Оның басты себебі, іргедегі, төрт бағытта жұмыс істейтін Ақтоғай станциясында пойыздарды қабылдап алу, жөнелту шаралары күрделеніп, жүк тасымалдайтын жылжымалы құрамдар қозғалысы жиілей түскен.  Жүзағаш станциясының бастығы Мұратқазы Оралбаев үшін аптаның алғашқы жұмыс күні әдеттегіден қауырт өтеді. Өйткені, бұл күн белгіленген тәртіп бойынша «Станция бастығының күні». Сондықтан да, тексеру шаралары қалыптасқан дағды бойынша таңертеңгісін бағыттама басынан басталады. Бұл ретте білікті басшы Мұратқазы Бүркітбайұлы тым талапшыл. Жанына жолшылар бригадирі мен электромеханикті ертіп алып, қадағалау шараларына қарқынмен кіріседі. Желіге тиесілі жол бойы мен СЦБ құрылғылары, бағыттамалы бұрмалар, байланыс желілері түгелдей дерлік назардан тыс қалмайды. Мұндайда, бір ғана осынау Жүзағаштағы 35 жыл бойы қалыптасқан мол тәжірибе, мұқияттылық пен табиғи байқағыштық станция бастығы үшін көмекке келеді. Осынау байырғы станциядағы  теміржолшылардың барлығы да былайғы уақыттарда әзілдері жарасқан әріптестер болғанымен қызмет барысында достық жүрмейді. Станция бастығы кінәрат жібергендерге қатал. Қолтығына қыстырған «ДУ-46» журналына табылған ақаулықтарды тіркеп жазып, оны қалпына келтіру мерзімін де белгілеп қояды. Бір бұл емес, әрине, қорытынды хаттама да толтырады. Бүгінгі тексеру барысы ешқандай ақаулық жоқ екендігін көрсетіп берді. Дәл осы станцияда туып-өсіп, ғұмыр бойы табан аудармай еңбек етіп келе жатқандықтан болар, станция бастығы мұндағы теміржолға тиесілі нысандардың барлығын, әр бөлшегін жатқа біледі. Сондай-ақ, аймақтағы жер-су атаулары мен тарихи нысандардың шежіресіне де қанық. – Біздің станцияның атауын «Жүзағаш» деп сонау Түрксіб дәуірінде, желі бойына жұмыс сапарында қазақтың қайраткері ұлы Тұрар Рысқұловтың өзі қойған деседі. Бұл – жас кезімде осында еңбек еткен көнекөз теміржолшылардан естіген әңгімем. Сол сала ардагерлерінің аманатын арқалап, туған жерде қызмет атқарып келемін, – деп сыр шерткен Мұратқазы Бүркітбайұлының өзі теміржолшылар әулетінен. Жалпы еңбек өтілі 400 жылдан асатын Оралбаевтарды семей өңірінің халқы жақсы біледі. Ең кереметі сол, жалғыз Мұратқазы емес, бір әкеден тараған жеті ұлдың бесеуі станция басқарыпты. Ұлттық компанияның биылғы жылды «Станция бастығы жылы» деп жариялағаны бес бірдей станция бастығы шыққан әулетке үлкен құрмет болмақ. Жүзағаш станциясының бастығы күнделікті қызмет барысында ширақ қимылдауға дағдыланған. Оның себебі де жоқ емес. Семей ЖТ бөлімшесінің ең шеткі станциясы болғандықтан Жүзағаштың жүгі тым ауыр. Бүгінде жүк тасымалы бойынша тәулігіне 20 шақты жұп, 15 тақ пойызды Алматы бөлімшесіне өткізеді. Дегенмен бұл жұмыстың күрделілігі сол, төрт тараптан жылжымалы құрамдарды қабылдайтын Ақтоғай станциясы кейбір күндерде желі бойының босамауына байланысты пойыздарды қабылдамаса, олардың барлығы осы станцияда іркіледі екен. – Біздің станция бойынша пойыздар көбінесе таңертеңгілік пен кешкі мезгілде қауырт өткізіледі. Мұндай жауапты сәттерде Семейдегі басшылар, бөлімше диспетчерлері бар, барлығымыз аяғымыздан тік тұрамыз. Жылжымалы құрамдар іркілмеуі тиіс, әсіресе ауыр салмақты пойыздарды кідіртуге жол берілмейді, – дейді Мұратқазы Бүркітбайұлы.    Жүзағаш станциясына қарасты телім бойының тағы бір ерекшелігі – бүкіл Семей теміржолы бойынша тек Ақтоғай мен Таңсық станциялары аралығында ғана ең жоғары жылдамдықпен қозғалуға рұқсат етілген. Тальго пойызы сағатына 120 мен 140 аралығында зымырайтын болса, жүк пойыздары 90 км, ал өзге жолаушы пойыздары сағатына 100 км жылдамдықпен қозғала алады. – Міне, мұның барлығы жүзағаштық теміржолшылар үшін жауапкершілікті еселей түседі. Сондықтан, бесінші класты станция болғанмен Жүзағаштың жүгі ауыр, – дейді станция бастығы.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

 
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты
Әлемде
27.11.2024
Румынияда алғашқы Coradia Stream пойызы іске қосылды
Жүк тасымалы
27.11.2024
Құрық портындағы жаңа астық терминалы экспортқа мүмкіндік ашады
Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері
Жаңалықтар
26.11.2024
Ыстамбұлда ТХКБ дамуы талқыланды
Инфрақұрылым
26.11.2024
Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің инфрақұрылымын дамыту жалғасуда
Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен